Geregeldquote:Op dinsdag 17 november 2015 13:17 schreef Zhero het volgende:
Was toch niet zo moeilijk.
Edit: Shit, het topicnummer veranderde vanzelf mee. Kan iemand het terug veranderen naar 20?
Niet echt. de eerste heeft de beste kansen. aangezien ik mod bent neem ik al een kutteam om mijn voordeel toch kwijt te spelen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:02 schreef Jorn999 het volgende:
Volgende week vrijdag de 27e speelt mijn team haar laatste wedstrijd in de premier league . Wanneer is jullie laatste speeldag?
En in welke competitie spelen jullie volgend seizoen?
Is een soort van loting een idee om een manager aan een club te koppelen?
Van mij mag je dat voordeel wel hebben als mod hoor.quote:Op dinsdag 17 november 2015 17:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Niet echt. de eerste heeft de beste kansen. aangezien ik mod bent neem ik al een kutteam om mijn voordeel toch kwijt te spelen.
Een loting is ook wel leuk. Maar weet iemand hier een geschikte site voor waar je dat online kan doenquote:Op woensdag 18 november 2015 11:53 schreef Quyxz_ het volgende:
Atletico wint met 4-0 van mij. Das een beetje overdreven, volgens mij gebruiken ze doping.![]()
Nu heb ik wel Bony gekocht, dus die gaat iedereen kapot maken!
[..]
Van mij mag je dat voordeel wel hebben als mod hoor.
Nee, dat lijkt mij echt kut haha.quote:Op woensdag 18 november 2015 14:51 schreef Jorn999 het volgende:
[..]
Een loting is ook wel leuk. Maar weet iemand hier een geschikte site voor waar je dat online kan doen
]quote:Op woensdag 18 november 2015 11:53 schreef Quyxz_ het volgende:
Atletico wint met 4-0 van mij. Das een beetje overdreven, volgens mij gebruiken ze doping.![]()
Nu heb ik wel Bony gekocht, dus die gaat iedereen kapot maken!
[..]
Van mij mag je dat voordeel wel hebben als mod hoor.
Benieuwd hoe ik het zal doen tegen jouw over 5 dagen. hoop stiekem op winstquote:Op woensdag 18 november 2015 18:04 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
]
Het gaat sws lekker bij mij ik heb 10 wedstrijden achter elkaar gewonnen en 13 van de 14
Jij hebt nog thuisvoordeel en ik weet ook niet zeker of ik een TK ga zetten. Ik verwacht eigenlijk een gelijkspel.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Benieuwd hoe ik het zal doen tegen jouw over 5 dagen. hoop stiekem op winstJe hebt wel 1 voordeel je zal wellicht geen TK tegen krijgen. wil alles op de beker zetten
Dat wordt dan een spannende avondquote:Op woensdag 18 november 2015 18:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
wil alles op de beker zetten
Np! Toch goed gedaan om mijn tactiek lichtjes te veranderen. Had alleen wel geen 4 goalen verwachtquote:
quote:
Ook maar net 11 spelers om op te stellen, waaronder 2 keepersquote:Op donderdag 19 november 2015 00:22 schreef Quyxz_ het volgende:
Check nu de selectie van Celta de Vigo. Heel wat schorsingen. Er mag maar 1 middenvelder spelen.
Succes aan de manager!
Nog 24 uurquote:Op woensdag 18 november 2015 18:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Benieuwd hoe ik het zal doen tegen jouw over 5 dagen. hoop stiekem op winstJe hebt wel 1 voordeel je zal wellicht geen TK tegen krijgen. wil alles op de beker zetten
Klopt, ik heb betere verdedigers. Maar ik zocht nog een jonge speler om te trainen.quote:Op donderdag 19 november 2015 10:40 schreef Jonmen het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Dief. Zit ik elke dag mijn scouts uit te sturen voor random spelers om de transferlijst groot te houden, komt er iemand interessant naar boven, en dan pik jij hemjij hebt toch betere verdedigers?
(ok, ik zou waarschijnlijk toch nog 3 speeldagen gewacht hebben om hem te kopen)
[..]
Ook maar net 11 spelers om op te stellen, waaronder 2 keepers![]()
Heb me blijkbaar vergist, is dus morgen al.quote:
Nooit naar je adviseur luisterenquote:Op donderdag 19 november 2015 21:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Plannetje tegen real aardig mislukt. Maar hoe realistisch is het spel weer met 6 verdedigers die 90+ zijn met 4-0 verliezen ....... Die 6-3-1 loer op de counter mag dus weer in de opbergkast.
Weet ik, maar had vroeger successen met 6-3-1 tegen topploegen .Ik zie op het programma dat je nog tegen Real, Barca en tegen mij moetquote:Op donderdag 19 november 2015 21:49 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Nooit naar je adviseur luisteren
Ik verwacht dat ik sws verlies tegen Barca en Real. Uit tegen jou heb ik nog een kans, maar als ik die verlies is het nog niet over voor mij, want jij moet nog uit tegen Sociedad. Verder zijn deze 3 wedstrijden ook de enige wedstrijden die ik verwacht niet te winnenquote:Op donderdag 19 november 2015 22:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Weet ik, maar had vroeger successen met 6-3-1 tegen topploegen .Ik zie op het programma dat je nog tegen Real, Barca en tegen mij moet. Je derde plaats is nog niet binnen
Bij de oefenwedstrijden geldt ook het principe van uit en thuis voetballen dacht ik..quote:Op donderdag 19 november 2015 21:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb me blijkbaar vergist, is dus morgen al.
op basis van de oefenwedstrijden heb ik morgen geen schijn van kans
quote:Valencia treft Real Sociedad in de beker
VALENCIA - Alles of niets voor Valencia en Real Sociedad. Zij maken in Valencia in een rechtstreeks duel uit wie doorgaat naar de volgende bekerronde.
Waar sommige managers zich liever volledig richten op de competitie, treffen vanavond twee ploegen elkaar die dit seizoen de bekeraspiraties duidelijk hebben uitgesproken. "Deze wedstrijd is voor ons veel meer dan zomaar een tussendoortje. Het winnen van de beker gebeurt je misschien één keer in je leven. Wanneer we die kans krijgen, pakken we hem zeker", meende Valencia-manager capuchonJongen. Zijn collega Bottom Line is het grotendeels met die woorden eens: "Wie het bekertoernooi niet serieus neemt, houdt niet van voetbal. De ambiance tijdens bekerduels is uniek."
quote:Vanavond spelen er vier teams voor de finaleplekken van het bekertoernooi van FOK! Championship .
Real Sociedad, Valencia, Real Madrid en Barcelona maken nog een kans op de felbegeerde finaleplaats. Van deze teams lijkt Real Sociedad de meeste kans te maken op het daadwerkelijk bereiken van de eindhalte van het nationale toernooi.
Bekertoernooien staan altijd garant voor verrassingen. Kleine ploegen kunnen stunten door makkelijke tegenstanders te loten en grote ploegen te verrassen. Dat is een van de factoren die bijdraagt aan de charme van het bekervoetbal.
Plek zatquote:Op donderdag 19 november 2015 22:56 schreef Christiaan023 het volgende:
Nog plaats voor een manager volgend seizoen 0:)
quote:Op dinsdag 17 november 2015 17:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De competitie eindigd woensdag 2 december
Mijn sterkste 11 staan ook op het veld, geen enkel blessurequote:Op vrijdag 20 november 2015 08:37 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Bij de oefenwedstrijden geldt ook het principe van uit en thuis voetballen dacht ik..
Het gaat spannend worden. Ik heb mijn sterkst mogelijk team opgesteld
Behalve in de aanval weet ik het nog niet goed.. Ik heb betere aanvallers als Vela, maar hij is wel 95% van de tijd, topschutter geweest van onze competitie..
Om de spanning erin te houden, wijze woorden van de OSMkrant!
[..]
[..]
Daarom juist.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
? Je staat in de finale
Ah okéquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:27 schreef Wazaaaaa het volgende:
[..]
Daarom juist.
Laatste speelronde nog tegen Atleti en ik wil graag mijn DS halen. Keuzes, keuzes.
kzou voor je DS gaan, beker is ook mooi, maar een niet behaalde doelstelling staat lelijk op je palmares. Dus ik zou je spelers rust gunnen in de bekerfinale om dan volle 100% tegen A.madrid te kunnen spelenquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:27 schreef Wazaaaaa het volgende:
[..]
Daarom juist.
Laatste speelronde nog tegen Atleti en ik wil graag mijn DS halen. Keuzes, keuzes.
Haha ik zou ook zeggen dat ie de beker op moet geven als ik tegen hem moet spelen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
kzou voor je DS gaan, beker is ook mooi, maar een niet behaalde doelstelling staat lelijk op je palmares. Dus ik zou je spelers rust gunnen in de bekerfinale om dan volle 100% tegen A.madrid te kunnen spelen
Tgeeft in iedergeval voordelen. Ik win de beker, jij haalt je DS
Jij speelt thuis dus je wint sws wel lolquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:27 schreef Wazaaaaa het volgende:
[..]
Daarom juist.
11 tegen 11.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:19 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Jij speelt thuis dus je wint sws wel lol
Met pijn in het hart, proficiat!quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bekerfinale Valencia - Real Madrid dus. Ben eigenlijk gwn kansloos dus
Bedankt, maar jij had het natuurlijk ook verdiend..quote:
Hoe wist je eigenlijk dat ik een trainingskamp had ingezet?quote:Op maandag 23 november 2015 20:34 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
4-1 verloren van Valencia![]()
Gefeliciteerd Capuchon
Je had een besloten training. Dan zet diegene (bijna) altijd een TK. Dat is ook de reden waarom ik het bijna nooit inzet.quote:Op maandag 23 november 2015 22:22 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Hoe wist je eigenlijk dat ik een trainingskamp had ingezet?
Of wist je datniet en was het gewoon toevallig dat we allebei er een gebruikte?
Hij scoorde maar niet. En had eerlijk gezegd niet gedacht dat hij verkocht zou worden.quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:50 schreef Quyxz_ het volgende:
WTF Real Madrid. Waarom verkoop je een goede speler van 40 miljoen?En ook nog eens voor niks meer dan zijn waarde?
Nog een geluk dat ik niet meer tegen Sociedad moet,quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:34 schreef Wazaaaaa het volgende:
[..]
Hij scoorde maar niet. En had eerlijk gezegd niet gedacht dat hij verkocht zou worden.
Al een gelukje dat ik genoeg spaarcentjes op mijn rekening had staanquote:Op dinsdag 24 november 2015 15:34 schreef Wazaaaaa het volgende:
[..]
Hij scoorde maar niet. En had eerlijk gezegd niet gedacht dat hij verkocht zou worden.
Je zorgt maar dat je een punt pakt.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
FF serieus, mijn hele voorhoede is geblesseerd/geschorst op 1 speler na![]()
Wtf
Wordt een feest morgen tegen Real Madrid.
Ik haal over het algemeen altijd wel goede resultaten tegen Wazaaaaaa.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je zorgt maar dat je een punt pakt.
Daarom, ik heb alle vertrouwen in je. Ik moet morgen tegen Atletico, die is al door hun TK heen. Twijfel om mijn laatste in te zetten.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik haal over het algemeen altijd wel goede resultaten tegen Wazaaaaaa.
Speel je uit?quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daarom, ik heb alle vertrouwen in je. Ik moet morgen tegen Atletico, die is al door hun TK heen. Twijfel om mijn laatste in te zetten.
Daar verkeek ik mij ook lelijk.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Thuis. Verder zijn de tegenstanders relatief makkelijk. Nog wel uit tegen Las Palmas.
Ik ben er wel, maar actief kun je het niet noemen helaas...quote:Op woensdag 25 november 2015 13:57 schreef Jorn999 het volgende:
Kampioen geworden met manchester u
De beker win ik ook nog wss.
Volgend seizoen in de fok competitie. Hoop dat er daar meer actieve managers zijn
De FOK! OSM competitie loopt al een paar seizoenen vrij aardig. Belangstelling nam wel begin dit seizoen iets af maar nog steeds zo'n 14 actieve managers op een club totaal van 20.quote:Op woensdag 25 november 2015 13:57 schreef Jorn999 het volgende:
Kampioen geworden met manchester u
De beker win ik ook nog wss.
Volgend seizoen in de fok competitie. Hoop dat er daar meer actieve managers zijn
Ja, de eerste seizoenen was het volle bak. Meestal na 2 seizoenen neem ik weer even een tijdje ''pauze'', vandaar.quote:Op woensdag 25 november 2015 14:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De FOK! OSM competitie loopt al een paar seizoenen vrij aardig. Belangstelling nam wel begin dit seizoen iets af maar nog steeds zo'n 14 actieve managers op een club totaal van 20.
Ik snap ook niet hoe ik dat voor elkaar heb gekregen.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:34 schreef Jonmen het volgende:
Thuis0-3 verloren van Las Palmas zonder een TK tegen
wth.. Daar gaat mijn 6de plaats
Gewoon een TK joh, bal gehakt.quote:Op donderdag 26 november 2015 15:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vanavond mag ik tegen Don
Doelstelling is toch al binnen, dus echt zorgen maak ik mij niet meer.
Ik wilde perséé winnen.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Alleen hierom ga ik toch een seizoen door.
Wel begrijpelijk. Ik was je komen sarren hier als ik had gewonnen.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wilde perséé winnen.
Reus weer geschorst, verdomme!quote:Op donderdag 26 november 2015 21:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wel begrijpelijk. Ik was je komen sarren hier als ik had gewonnen.
quote:Op donderdag 26 november 2015 20:53 schreef Wazaaaaa het volgende:
Las Palmas uit is echt lastig dit seizoen.
door tijdgebrek was mijn B ploeg nog opgesteld tegen jhouw en speelde ik op agressief . Ik ben er zeer zeker van dat ik minstens een gelijkspel zou halen als ik met mijn beste ploeg had opgesteld en op "alles of niets" speeldequote:Op donderdag 26 november 2015 20:21 schreef Quyxz_ het volgende:
Sorry voor het TK, meneer de beheerder.
ok dusquote:Op vrijdag 27 november 2015 23:39 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik heb net op Frankrijk gestemd, maar dat heeft niet veel kans dus. Dan had ik beter op IJsland kunnen stemmen, want daar ga ik nog liever heen dan Italië.
Gelieve te stemmen via OSM pb alleen managers die actief zijn in de competitie kunnen stemmenquote:
12 teams, Ijsland dus, hoeft niet perse voor mij. Maar opnieuw een land met 20 zie ik wat minder zitten. Liever een land met 16 teamsquote:Op zondag 29 november 2015 11:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nu even een gewone vraag, Zien jullie het wel zitten om IJsland te kiezen?
Er kunnen maar 12 managers meedoen, onbekende teams, teams die maximaal 60 hebben .
Heb je de instellingen goed staan voor volgend seizoen? Niet ineens dat iedere noob buiten fok! kan meedoen. Dat deed ik in mijn eerste seizoen dus foutquote:Op zondag 29 november 2015 20:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Beslissing is gevallen. Alle actieve managers hebben gestemd. drie managers zijn inactief en daar wacht ik geen antwoord van.
Volgend seizoen gaan we naar IJsland.
ja normaal kan niemand binnen. Enkel de leden die al mee hebben gedaan kunnen er in en de aanvragenquote:Op zondag 29 november 2015 22:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je de instellingen goed staan voor volgend seizoen? Niet ineens dat iedere noob buiten fok! kan meedoen. Dat deed ik in mijn eerste seizoen dus fout
Dank jequote:Op dinsdag 1 december 2015 20:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gefeliciteerd Real Madrid met de bekerwinst
wat de fucking fuck...quote:Op dinsdag 1 december 2015 20:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waar zaten de oliesjeiks in het vierde FOK! Championship seizoen? [Geld geïnvesteerd]
1. Las Palmas...........................................440.862.190
2. Fc Barcelona.........................................250.029.929
3. Athletic Bilbao.......................................245.924.878
4. Real Sociedad.......................................229.932.453
5. Real Madrid...........................................202.119.942
6. Villarreal...............................................169.608.670
7. Atletico Madrid......................................161.135.935
8. Valencia...............................................160.299.124
9. Sevilla..................................................145.952.833
10. Sporting de Gijon.................................137.829.372
11. Espanyol.............................................132.840.741
12. Rayo Vallecano....................................98.597.118
13. Celta de Vigo.......................................61.929.468
14. Getafe................................................30.805.670
15. Levante..............................................17.973.229
16. Granada.............................................12.953.472
17. Betis Sevilla.........................................0
18. Deportivo La Coruna..............................0
19. Eibar....................................................0
20. Malaga.................................................0
Ik heb niet gekeken hoeveel geld hij uit transfers heeft ontvangen.quote:Op dinsdag 1 december 2015 21:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
wat de fucking fuck...![]()
Hoe heeft Las Palmas dat voor elkaar gekregen?
52 spelers verkopen en er 46 voor terug kopen.quote:Op dinsdag 1 december 2015 21:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
wat de fucking fuck...![]()
Hoe heeft Las Palmas dat voor elkaar gekregen?
Dat is ook een kunst opzich.quote:Op dinsdag 1 december 2015 22:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
52 spelers verkopen en er 46 voor terug kopen.
Wat een.................. leuke competitiequote:Op woensdag 2 december 2015 17:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
1. FH Hafnarfjördur (Hafnarfjördur) 1
2. KR Reykjavík (Reykjavík) 1
3. Fjölnir Reykjavík (Reykjavík) 3
4. UMF Stjarnan (Garðabær) 3
5. Fylkir Reykjavík (Reykjavík) 5
6. ÍB Vestmannaeyjar (Vestmannaeyjar) 5
7. Keflavík IF (Keflavík) 5
8. Víkingur Reykjavík (Reykjavík) 5
9. Breidablik UBK (Kópavogur) 7
10. Valur Reykjavík (Reykjavík) 7
11. ÍA Akranes (Akranes) 9
12. Leiknir Reykjavik (Reykjavík) 9
Die hebben jullie gekozen, al heb ik zo'n gevoel dat er trolls bijzitten...quote:Op woensdag 2 december 2015 20:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een.................. leuke competitie
Ik heb hem ook gekozen, heb deze competitie nog niet gespeeld.quote:Op woensdag 2 december 2015 20:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Die hebben jullie gekozen, al heb ik zo'n gevoel dat er trolls bijzitten...
heb je daar nu spijt van?quote:Op woensdag 2 december 2015 20:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb hem ook gekozen, heb deze competitie nog niet gespeeld.
Nee totaal niet. Mijn doel is om iedere competitie te spelenquote:Op woensdag 2 december 2015 20:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
heb je daar nu spijt van?
Hoezo dan? Korte seizoen zijn juist wel chill wat ik me nog van vroegah kan herinneren. Schotland enzo, altijd lachenquote:Op woensdag 2 december 2015 20:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee totaal niet. Mijn doel is om iedere competitie te spelen
Maar dat neemt niet weg dat het waarschijnlijk een zaad seizoen gaat worden.
Ik geloof dat ik met een account nu de competitie van Estland speel, ik kom maar niet door dat seizoen heen. Duurt voor mijn gevoel laaaaannggggg. En allemaal clubs en spelers die ik niet kenquote:Op woensdag 2 december 2015 21:04 schreef Zhero het volgende:
[..]
Hoezo dan? Korte seizoen zijn juist wel chill wat ik me nog van vroegah kan herinneren. Schotland enzo, altijd lachen.
Dank jequote:Op woensdag 2 december 2015 21:34 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Gefeliciteerd Wazza met het kampioenschap en de beker. Helemaal verdiend.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 3 december 2015 23:08 schreef jarti66 het volgende:
Wat een competitie, iedereen is gelijkwaardig![]()
Ik ga weer voor het kampioenschap na 2 mislukte seizoenen, en ik zal ook proberen hier weer wat actiever te zijn.
Ik ga ook een nieuwe tactiek testen/gebruiken. Wil eens wat anders. Zal dus wel een faal seizoen worden maar dat is dan jammer.quote:Op vrijdag 4 december 2015 17:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
nog 1 ploeg overmaar vrees een beetje dat men tactiek niet zal werken in die competitie. Ben wel benieuwd
Iemand oefenwedstrijde na de update?
Uitgenodigdquote:Op vrijdag 4 december 2015 17:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
nog 1 ploeg overmaar vrees een beetje dat men tactiek niet zal werken in die competitie. Ben wel benieuwd
Iemand oefenwedstrijde na de update?
je hebt de strijd gewonnen om de derde plaatsquote:Op vrijdag 4 december 2015 23:03 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Omdat er nog maar 1 team is ga ik die wel ff gebruiken, ook al ben ik OSM een beetje zat. Als iemand anders nog een team wilt zal ik wel ontslag nemen omdat het me toch niet meer zoveel boeit.
Omdat de doelstelling in deze competitie weinig zegt over het team, verschillen zijn zo klein.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe kan doel 7 ploeg een potentieel beter ploeg hebben dan doel 3, how toch meer 60+ spelers
Verstuurdquote:Op zondag 6 december 2015 23:05 schreef jarti66 het volgende:
Iemand oefenwedstrijdje? Stuur maar een uitnodiging.
snap het niet zo goed, eerst gekocht voor 2,4 dan verkocht voor 4,7 en nog eens voor 3,0m ??quote:Op maandag 7 december 2015 17:10 schreef Jonmen het volgende:
Lol.
Look what happened (in een andere competitie, Malta, die overmorgen eindigt!)
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 december 2015 20:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
de eerste wedstrijd meteen een TK tegen
Jups! Verkocht via transferlijst maar ik zag opeens nog een aanbieding staan (van een andander computer team) voor dezelfde speler die niet meer in mijn selectie zat. Dus 2 keer dezelfde speler verkochtquote:Op maandag 7 december 2015 20:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
snap het niet zo goed, eerst gekocht voor 2,4 dan verkocht voor 4,7 en nog eens voor 3,0m ??
Messi, Ronaldo etc etcquote:Op dinsdag 8 december 2015 10:42 schreef Jonmen het volgende:
Dat maakt het natuurlijk wel spannender om de juiste spelers te kopen op de transferlijst
Ik ook nietquote:Op woensdag 9 december 2015 21:22 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Ik kan geen wedstrijd winnen
Laat die de volgende ronde maar lekker lopen dan.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik verlies werkelijk alles in de competitie, maar de beker waar ik geen ruk om geef ben ik een ronde verder
Hangt er een beetje vanaf hoe de competitie loopt. Als ik blijf verliezen kies ik misschien wel voor de beker een keer.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Laat die de volgende ronde maar lekker lopen dan.
Welke ploeg ben je? Je mag mij altijd uitnodigenquote:
Kerel, friendly?quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Laatste met 0 punten, had het toch ietsje beter verwacht. weer een compleet ander tactiek nu.
umf tjarman ofzoquote:Op vrijdag 11 december 2015 16:14 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Welke ploeg ben je? Je mag mij altijd uitnodigen
Ik hoop overigens echt dat mijn team eens begint te draaienik heb, in waarde, het duurste team van de competitie
![]()
umf tjarman ofzoquote:Op vrijdag 11 december 2015 16:14 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Welke ploeg ben je? Je mag mij altijd uitnodigen
Ik hoop overigens echt dat mijn team eens begint te draaienik heb, in waarde, het duurste team van de competitie
![]()
ok, ik nodig je even uitquote:
welke team ben je weerquote:
Met dat tactiek scoor ik al weer. Maar mijn verdediging is zo lek als een zeefquote:
Waarom doe jij zo weinig transfers?quote:Op zondag 13 december 2015 23:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JeeJ, mijn eerste overwinning
Niet nodig met deze top selectie!quote:Op maandag 14 december 2015 16:37 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Waarom doe jij zo weinig transfers?![]()
quote:Op maandag 14 december 2015 20:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mijn team eens gegoogeld: ben er nog niet vanuit welke kleur ze spelen. Maar een stadion hebben ze precies niet.
FH starnjar
schrok ook wel. Maar ben wel gelanceerdquote:Op maandag 14 december 2015 20:44 schreef Zhero het volgende:
[..]![]()
Goede overwinning heb je geboekt zie ik, arme haagse
. Zelf ook gewonnen en concurrenten zo'n beetje allemaal punten verspeeld
Morgen hetzelfde liedjequote:Op maandag 14 december 2015 20:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Straks degradatie topper. tussen nummer 11 en 12
Thuiswedstrijd voor mij, morgen herkansing? Dan thuiswedstrijdje voor jou?quote:Op maandag 14 december 2015 20:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
schrok ook wel. Maar ben wel gelanceerd
toch een 2-0 nederlaag tegen jouw hmmm
okquote:Op maandag 14 december 2015 20:53 schreef Zhero het volgende:
[..]
Thuiswedstrijd voor mij, morgen herkansing? Dan thuiswedstrijdje voor jou?
Op Vikingur na, is het droevig gesteld met de Reykjaviks...quote:Op maandag 14 december 2015 20:53 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Morgen hetzelfde liedje
Nu je het zegtquote:Op maandag 14 december 2015 21:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Op Vikingur na, is het droevig gesteld met de Reykjaviks...
lekker hoor je speelde ook nog uitquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:36 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
0-4 gewonnen met een TK tegen![]()
OSM
Netjes man!quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:06 schreef Zhero het volgende:
Begint hier nu ook een beetje te haperen, 0-0 tegen nummer 11. Maar mag niet klagen, nog steeds 5 punten voor op nummer 2
.
Dan moet je tegenstander zn tactiek wel echt heel slecht zijn.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:36 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
OSM
Het draait inderdaad voor geen meter dit seizoen.quote:Op woensdag 16 december 2015 08:16 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dan moet je tegenstander zn tactiek wel echt heel slecht zijn.
Ik haat jou.quote:Op woensdag 16 december 2015 09:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het draait inderdaad voor geen meter dit seizoen.
Ik heb maar ¤ 45.629.243. Hoe kom je aan zo'n hoog bedrag?quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:10 schreef Jonmen het volgende:
Mijn tactiek is echt niet goed genoeg om 1st te eindigen. Het enige dat me nog wat troost geeft is dat mijn 2 aanvallers in de top 3 staan van de topschutter
+ dat ik zojuist de 70miljoen heb bereikt qua teamwaarde![]()
Kopen en verkopenquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb maar ¤ 45.629.243. Hoe kom je aan zo'n hoog bedrag?
Goed gedaan joh! Je moet blij zijn!quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:09 schreef DonRaja het volgende:
Verliezen tegen de nummer laatst en daarna een punt pakken tegen de koploper. Het kan aardig spoken in Reykjavik...
Ben ik ook wel, maar nu weet ik nog niet wat ik eerder dus fout deed.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:04 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Goed gedaan joh! Je moet blij zijn!
Kut competitie manquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:09 schreef DonRaja het volgende:
Verliezen tegen de nummer laatst en daarna een punt pakken tegen de koploper. Het kan aardig spoken in Reykjavik...
Ik herken mijn eigen spelers niet met die -sons, hell ik moet vaak dubbelchecken welk team ik ook alweer ben...quote:
Het duurde ook even voor ik door had dat ik laatste stond trouwens.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik herken mijn eigen spelers niet met die -sons, hell ik moet vaak dubbelchecken welk team ik ook alweer ben...
Oh ja dat klopt. In IJsland haat ik jou.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het duurde ook even voor ik door had dat ik laatste stond trouwens.
Nou nou nou... jij hebt altijd moeite met mij. In welke competitie dan ook.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ja dat klopt. In IJsland haat ik jou.
Ik wist tot kort geleden niet dat ik laatste stond en de halve finale beker had gehaald.quote:Op zaterdag 19 december 2015 07:04 schreef jarti66 het volgende:
Pas twee overwinningen, wat een drama
Het is altijd spannend of je de wedstrijd wel wint of nietquote:
Huh, das toch haags_kwartiertje?quote:Op woensdag 23 december 2015 21:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
12 Italië
7 België
7 Duitsland
6 Frankrijk
6 Portugal
4 Schotland
3 Polen
3 Suriname
2 Oekraine
2 Syrië
1 Ierland
1 Turkije
Jullie hebben duidelijk gekozen voor Italië voor volgend seizoen. er is nog 1 stemmer te kort maar omdat de voorsprong zo groot is blijft de stand ongewijzigd en is Italië volgend seizoen aan de beurt
------------
Manager haagse_peitah is gekickt door inactiviteit.
Ja die noemt op osm zo. hij was al 5 dagen niet meer ingelogdquote:Op woensdag 23 december 2015 22:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Huh, das toch haags_kwartiertje?
Hij stond toch in de halve finale van de beker? Nu haat ik 'm helemaal...quote:Op woensdag 23 december 2015 22:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja die noemt op osm zo. hij was al 5 dagen niet meer ingelogd
Hij laatste van de competitie, ik heb hem uitgeschakeld in de bekerquote:Op woensdag 23 december 2015 22:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij stond toch in de halve finale van de beker? Nu haat ik 'm helemaal...
Hij heeft mij er nog uitgeknikkerd in de kwartfinale.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hij laatste van de competitie, ik heb hem uitgeschakeld in de bekermet een TK dan nog
![]()
Was te verwachtenquote:Op donderdag 24 december 2015 18:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sorry jongens ik stop er even tijdelijk mee.
Vakantietijd, zit ik minder online.quote:Op zondag 27 december 2015 22:59 schreef GwaiLow het volgende:
Is allemaal wat minder geworden op FOK merk ik, OSM.
Ik ga natuurlijk voor de Beker xDquote:Op woensdag 30 december 2015 13:38 schreef Jonmen het volgende:
Er zijn ook maar 3 mensen die kunnen lachen
Al de rest haalt zijn doelstelling (momenteel) niet.
Ik ga dit seizoen maar voor de topschuttertrofee![]()
Proficiat met de titel, hopelijk wordt ik straks beker winnaarquote:
Good luckquote:Op woensdag 30 december 2015 21:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Proficiat met de titel, hopelijk wordt ik straks beker winnaar
Succces vanaafquote:Op woensdag 30 december 2015 14:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk voor de Beker xD
En ik heb er goed oog in. 3-2 gewonnen in de competitie tegen de tegenstander die ik in de finale moet.
Ik sla komend seizoen ook even over.quote:Op zondag 3 januari 2016 12:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nog maar vier users actief in de competitie. Khoop tegen morgen dat er meer zijn. wil minstens 8 users erin, anders gooi ik hem open voor het grote publiek. liever tegen vreemde managers dan tegen computers
Ik merkte al dat OSM hier een beetje begon af te zwakken. Lekker opgooien voor alle Users. Zit ie al vol?quote:Op zondag 3 januari 2016 12:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nog maar vier users actief in de competitie. Khoop tegen morgen dat er meer zijn. wil minstens 8 users erin, anders gooi ik hem open voor het grote publiek. liever tegen vreemde managers dan tegen computers
Ik heb Lazio. De Vrijquote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:41 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik merkte al dat OSM hier een beetje begon af te zwakken. Lekker opgooien voor alle Users. Zit ie al vol?
Toch 8 FOK!kers aanwezig denk dat ik hem dicht houd.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:41 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik merkte al dat OSM hier een beetje begon af te zwakken. Lekker opgooien voor alle Users. Zit ie al vol?
Zou het zelf niet leuk vinden om tegen zoveel computers te spelen hahaquote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Toch 8 FOK!kers aanwezig denk dat ik hem dicht houd.
Ik was het ook vergeten, was een deel van mijn beste spelers aan het trainen... 0-2 tegen AC Milanquote:Op donderdag 7 januari 2016 09:49 schreef Jonmen het volgende:
Loleerste match al verloren. Dacht dat de voorbereiding 1 dag langer duurde dus had nog geen selectie opgesteld
3-0 verloren
Heb zoveel seizoenskaarten nietquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een moderator die zelf inactief kan natuurlijk niet. Na het seizoen van Italië stop ik er mee. Iemand zin om over te nemen?
Wauw wordt er nauwelijks meer gepost hier. Jammer, dacht dat de meeste nog wel verder zouden knallenquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een moderator die zelf inactief kan natuurlijk niet. Na het seizoen van Italië stop ik er mee. Iemand zin om over te nemen?
Inderdaad dooie boel hier.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:18 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Wauw wordt er nauwelijks meer gepost hier. Jammer, dacht dat de meeste nog wel verder zouden knallen
Jammer! Jij hebt overigens ook al een week niet ingelogd, dus het is te merken dat je inactief bent.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja uiteraard zonder extern geld, anders is er geen zak aan.quote:Op woensdag 3 februari 2016 00:02 schreef Vasion het volgende:
Binnenkort weer een eredivisie zonder extern geld te mogen investeren. Wie host?
Goed idee.quote:Op woensdag 3 februari 2016 00:02 schreef Vasion het volgende:
Binnenkort weer een eredivisie zonder extern geld te mogen investeren. Wie host?
Nederlandquote:Op zondag 7 februari 2016 21:38 schreef Vasion het volgende:
Ik host hem wel.
Poll: De nieuwe competitie van Fok!divisie wordt...
• Nederland
• Frankrijk
• Italië
• Duitsland
• Spanje
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:46 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja uiteraard zonder extern geld, anders is er geen zak aan.
quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:38 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Inderdaad dooie boel hier.
[..]
Jammer! Jij hebt overigens ook al een week niet ingelogd, dus het is te merken dat je inactief bent.
quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op zondag 3 januari 2016 01:30 schreef Pascalus het volgende:
Wat een schijtcompetitie, dat IJsland. Blij dat het voorbij is.
quote:Op woensdag 30 december 2015 22:17 schreef Zhero het volgende:
[..]
Good luck!
Ik stop er na dit seizoen weer even mee (stoppen op je hoogtepunt).
quote:Op zaterdag 19 december 2015 07:04 schreef jarti66 het volgende:
Pas twee overwinningen, wat een drama
We gaan zo te zien weer terug naar Nederland boys.. doe een stem want vanavond gaan we knallen. Wees er snel bijquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:36 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
OSM
Ik ookquote:Op maandag 8 februari 2016 17:51 schreef KaBuf het volgende:
Hee ik kreeg een mail dat ik werd uitgenodigd![]()
Ja maar ik doe al een tijdje niet meer meequote:
Ik ook niet.quote:Op maandag 8 februari 2016 18:47 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ja maar ik doe al een tijdje niet meer mee
Dit wordt echt te gek deze keer, dus zou maar mee doen.quote:Op maandag 8 februari 2016 18:47 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ja maar ik doe al een tijdje niet meer mee
Oh wist ik veelquote:
Gelukkig.quote:Op maandag 8 februari 2016 19:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik neem het je niet kwalijk.
De competitie gaat dit seizoen automatisch naar Nederland, gewoon dezelfde. ik moet het weten anders beeindig ik de competitie gewoon volgend seizoenquote:Op maandag 8 februari 2016 17:44 schreef Vasion het volgende:
Aight.
Nou NL is het geworden. Ik heb hem geopend, dus gewoon ff zoeken op Fok!divisie en je kan een cluppie kiezen.
Ja ik heb het overgenomen want ik wist niet dat er nog een comp bezig was.quote:Op maandag 8 februari 2016 21:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De competitie gaat dit seizoen automatisch naar Nederland, gewoon dezelfde. ik moet het weten anders beeindig ik de competitie gewoon volgend seizoen
Nu heb je 2 FOK! competities......quote:Op maandag 8 februari 2016 22:11 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja ik heb het overgenomen want ik wist niet dat er nog een comp bezig was.
Maar je kunt toch nog aan Fok!divisie joinen op je tweede account dan.
Ga jij dan naar Belgie, doe ik Nederland en spelen we ze beide.quote:Op maandag 8 februari 2016 22:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nu heb je 2 FOK! competities......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |