Ja en waar komen spoken dan vandaan? Toch van doden of niet?quote:Op zondag 22 november 2015 21:01 schreef Slaro het volgende:
[..]
Elk Medium weet dat elk Kerkhof relatief veel minder Spoken heeft want daar zijn alleen doden te vinden.
Komen ze inderdaad vandaan maar het lichaam is leeg als het ware, de Spoken zijn vaak niet verbonden aan hun eigen lichaam maar aan een plek of nog levende mensen, soms aan een object bijvoorbeeld.quote:Op zondag 22 november 2015 21:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja en waar komen spoken dan vandaan? Toch van doden of niet?
Verder wel een leuk onderwerp. Zelf ben ik enorm gefascineerd door verlaten ziekenhuizen, daar zijn ook veel YouTube filmpjes van te vinden.
Dat heeft ook altijd iets spookachtigs en mysterieus.
nee, het is ook raar, want er moet op een knopje gedrukt worden voordat ie aangaat, ik heb zo'n ontvanger erbij voor betere onvangst, staat altijd op dezelfde zender. De muziek klinkt echt vrij spooky snap er niks van. Ik kreeg er nogal een paniekaanval vanquote:Op zondag 22 november 2015 20:49 schreef Slaro het volgende:
[..]
Het is niet dat de radio van FM naar AM schiet??
Zou er niet van schrikken, misschien iemand met een boodschap, hoef je niet bang voor te zijn in ieder geval.quote:Op zondag 22 november 2015 21:44 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
nee, het is ook raar, want er moet op een knapje gedrukt worden voordat ie aangaat, ik heb zo'n ontvanger erbij voor betere onvangst, staat altijd op dezelfde zender. De muziek klinkt echt vrij spooky snap er niks van. Ik kreeg er nogal een paniekaanval van
Ja, dat dacht ik ook. Ik ga een x naar de tekst luisteren als het weer gebeurt.quote:Op zondag 22 november 2015 21:46 schreef Slaro het volgende:
[..]
Zou er niet van schrikken, misschien iemand met een boodschap, hoef je niet bang voor te zijn in ieder geval.
Misschien een marketing truc.quote:Op zondag 22 november 2015 23:13 schreef Maurice76 het volgende:
Maar ook al zie je zo'n geest niet, als de knop fysiek ingedrukt moet worden om het alarm in werking te stellen (of de radio aan), dan moet dat toch te zien zijn op opnames van die knop.
Kan het met de radio ook niet zijn dat die rond dat tijdstip van dat soort muziek uitzendt? Of misschien een keertje als gimmick, dat die op dat moment net aansprong?
Heb zelf ook een keer zoiets meegemaakt: ik was op vakantie, eerste dag in de vakantiebungalow. Rond drie uur 's nachts sprong ineens de radio aan, "Blue Hotel" van Chris Isaak (overigens best bizar om met dat nummer wakker te worden, midden in de nacht in een verder stil huisje ...). Radio maar uitgezet. Dag erna gecontroleerd, bleek dat een grappenmaker dat ding had geprogrammeerd om rond die tijd aan te gaan. Geen geest dus, maar een rotgeintje.
Nee, dat was echt niet. Gewoon niet te verklaren.quote:Op zondag 22 november 2015 23:13 schreef Maurice76 het volgende:
Maar ook al zie je zo'n geest niet, als de knop fysiek ingedrukt moet worden om het alarm in werking te stellen (of de radio aan), dan moet dat toch te zien zijn op opnames van die knop.
Kan het met de radio ook niet zijn dat die rond dat tijdstip van dat soort muziek uitzendt? Of misschien een keertje als gimmick, dat die op dat moment net aansprong?
Heb zelf ook een keer zoiets meegemaakt: ik was op vakantie, eerste dag in de vakantiebungalow. Rond drie uur 's nachts sprong ineens de radio aan, "Blue Hotel" van Chris Isaak (overigens best bizar om met dat nummer wakker te worden, midden in de nacht in een verder stil huisje ...). Radio maar uitgezet. Dag erna gecontroleerd, bleek dat een grappenmaker dat ding had geprogrammeerd om rond die tijd aan te gaan. Geen geest dus, maar een rotgeintje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |