abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157749618
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 21:01 schreef Slaro het volgende:

[..]

Elk Medium weet dat elk Kerkhof relatief veel minder Spoken heeft want daar zijn alleen doden te vinden.
Ja en waar komen spoken dan vandaan? Toch van doden of niet? :P

Verder wel een leuk onderwerp. Zelf ben ik enorm gefascineerd door verlaten ziekenhuizen, daar zijn ook veel YouTube filmpjes van te vinden.

Dat heeft ook altijd iets spookachtigs en mysterieus.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_157750285
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2015 21:08 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ja en waar komen spoken dan vandaan? Toch van doden of niet? :P

Verder wel een leuk onderwerp. Zelf ben ik enorm gefascineerd door verlaten ziekenhuizen, daar zijn ook veel YouTube filmpjes van te vinden.

Dat heeft ook altijd iets spookachtigs en mysterieus.
Komen ze inderdaad vandaan maar het lichaam is leeg als het ware, de Spoken zijn vaak niet verbonden aan hun eigen lichaam maar aan een plek of nog levende mensen, soms aan een object bijvoorbeeld.
pi_157751397
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 20:49 schreef Slaro het volgende:

[..]

Het is niet dat de radio van FM naar AM schiet??
nee, het is ook raar, want er moet op een knopje gedrukt worden voordat ie aangaat, ik heb zo'n ontvanger erbij voor betere onvangst, staat altijd op dezelfde zender. De muziek klinkt echt vrij spooky snap er niks van. Ik kreeg er nogal een paniekaanval van :P
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_157751475
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 21:44 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

nee, het is ook raar, want er moet op een knapje gedrukt worden voordat ie aangaat, ik heb zo'n ontvanger erbij voor betere onvangst, staat altijd op dezelfde zender. De muziek klinkt echt vrij spooky snap er niks van. Ik kreeg er nogal een paniekaanval van :P
Zou er niet van schrikken, misschien iemand met een boodschap, hoef je niet bang voor te zijn in ieder geval.
pi_157751535
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 21:46 schreef Slaro het volgende:

[..]

Zou er niet van schrikken, misschien iemand met een boodschap, hoef je niet bang voor te zijn in ieder geval.
Ja, dat dacht ik ook. Ik ga een x naar de tekst luisteren als het weer gebeurt.
pi_157754573
Maar ook al zie je zo'n geest niet, als de knop fysiek ingedrukt moet worden om het alarm in werking te stellen (of de radio aan), dan moet dat toch te zien zijn op opnames van die knop.

Kan het met de radio ook niet zijn dat die rond dat tijdstip van dat soort muziek uitzendt? Of misschien een keertje als gimmick, dat die op dat moment net aansprong?

Heb zelf ook een keer zoiets meegemaakt: ik was op vakantie, eerste dag in de vakantiebungalow. Rond drie uur 's nachts sprong ineens de radio aan, "Blue Hotel" van Chris Isaak (overigens best bizar om met dat nummer wakker te worden, midden in de nacht in een verder stil huisje ...). Radio maar uitgezet. Dag erna gecontroleerd, bleek dat een grappenmaker dat ding had geprogrammeerd om rond die tijd aan te gaan. Geen geest dus, maar een rotgeintje :P.
True strength is not a measure of the body,
It's a measure of the soul.
pi_157754863
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 23:13 schreef Maurice76 het volgende:
Maar ook al zie je zo'n geest niet, als de knop fysiek ingedrukt moet worden om het alarm in werking te stellen (of de radio aan), dan moet dat toch te zien zijn op opnames van die knop.

Kan het met de radio ook niet zijn dat die rond dat tijdstip van dat soort muziek uitzendt? Of misschien een keertje als gimmick, dat die op dat moment net aansprong?

Heb zelf ook een keer zoiets meegemaakt: ik was op vakantie, eerste dag in de vakantiebungalow. Rond drie uur 's nachts sprong ineens de radio aan, "Blue Hotel" van Chris Isaak (overigens best bizar om met dat nummer wakker te worden, midden in de nacht in een verder stil huisje ...). Radio maar uitgezet. Dag erna gecontroleerd, bleek dat een grappenmaker dat ding had geprogrammeerd om rond die tijd aan te gaan. Geen geest dus, maar een rotgeintje :P.
Misschien een marketing truc.
pi_157756221
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 23:13 schreef Maurice76 het volgende:

Nee, dat was echt niet. Gewoon niet te verklaren.
pi_157756244
Lampen hier in huis gaan ook snel kapot, dat is nog wel te verklaren.. oud huis.. vreemd blijft het wel.
pi_158152809
Op mijn kamer zit ook een spook, vet lekker wijf is dat zeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')