Nou geen tekenfilmverhalen, maar ik bedoel echte verhalen, de echte ervaringen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 10:42 schreef philips.voltaire het volgende:
Spoken? Als in -> http://s13.postimg.org/kq8kcbq03/Casper.jpg
Waar wat is het verband met bezuinigingen dan?quote:Op dinsdag 17 november 2015 10:46 schreef Slaro het volgende:
[..]
Nou geen tekenfilmverhalen, maar ik bedoel echte verhalen, de echte ervaringen.
Bezuinigingen, slechtere zorg, meer doden maar dat was een crue grapje verder.quote:Op dinsdag 17 november 2015 10:57 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Waar wat is het verband met bezuinigingen dan?
Geen ervaring mee. Misschien ben ik daar ook wel te nuchter voor.quote:Op dinsdag 17 november 2015 10:57 schreef Slaro het volgende:
[..]
Bezuinigingen, slechtere zorg, meer doden maar dat was een crue grapje verder.
Zeker mooie verhalen gehoord, ook droevige, sommige soldaten schijnen er nog steeds te vechten.quote:Op dinsdag 17 november 2015 11:37 schreef Woestijnvos het volgende:
Je zou toch eerder denken dat het zou spoken op slagvelden.
Dank voor je verhaal overigens. Dat van die alarmknop heb ik eerder gehoord, heb je er zelf een verklaring voor, toch best vreemd.quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:00 schreef Ellatjuh het volgende:
ik werk in de zorg en spookt niet meer dan anders.
gebeuren wel eens aparte dingen dat wel maarja hoort erbij.
zeker in de nachtdiensten en sommige mensen laten nog eens wat van zich horen.
zo was er in mijn dienst,was net begonnen iemand overleden.
was druk begin van de dienst en ging niet goed met die vrouw en toen het ietsje rustiger was ging ik er heen met mn collega en toen was ze net overleden.
vrouw had het altijd benauwd en lag ook aan de zuurstof dus wij gingen der netter neerleggen en kregen der mond niet netjes dicht door een handdoek onder de kin te leggen maarja goed de uitvaart verzorging zou nog komen afleggen en alles verder fixen.
dus ik met mn collega verder naar de andere bewoners want werk gaat door.
doet die lift raar, sluit heel langzaam en anders dan normaal dus ik zeg min of meer als grapje"nel, we weten dat je dood bent, laat ons nu wel ons werk doen en laat die liftdeuren"
En daarna deed die lift wel normaal.
of mensen die dood zijn maar nog wel op de alarm knop drukken op hun kamer.
heb je ook wel eens als mensen net een paar uur overleden zijn en vaak al in het mortuarium liggen.
dan blijft de bel gaan op hun kamer.
liftdeuren gaan ook wel eens spontaan open en dicht.
maarja ben verder vrij nuchter maar gebeuren soms gewoon aparte dingen en niet alleen bij mij maar ook bij collega's
Dat is wel een interessant gegeven. Gebeurt dat met enige regelmaat? Hoe zit dat met die knoppen, is dat 1x indrukken en dan blijft 'ie gaan, of moet je de knop ingedrukt houden?quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:00 schreef Ellatjuh het volgende:
heb je ook wel eens als mensen net een paar uur overleden zijn en vaak al in het mortuarium liggen.
maarja ben verder vrij nuchter maar gebeuren soms gewoon aparte dingen en niet alleen bij mij maar ook bij collega's
Lijkt mij wel een "ervaring" die je mee moet hebben gemaakt in het leven.quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:00 schreef Ellatjuh het volgende:
ik werk in de zorg en spookt niet meer dan anders.
gebeuren wel eens aparte dingen dat wel maarja hoort erbij.
zeker in de nachtdiensten en sommige mensen laten nog eens wat van zich horen.
zo was er in mijn dienst,was net begonnen iemand overleden.
was druk begin van de dienst en ging niet goed met die vrouw en toen het ietsje rustiger was ging ik er heen met mn collega en toen was ze net overleden.
vrouw had het altijd benauwd en lag ook aan de zuurstof dus wij gingen der netter neerleggen en kregen der mond niet netjes dicht door een handdoek onder de kin te leggen maarja goed de uitvaart verzorging zou nog komen afleggen en alles verder fixen.
dus ik met mn collega verder naar de andere bewoners want werk gaat door.
doet die lift raar, sluit heel langzaam en anders dan normaal dus ik zeg min of meer als grapje"nel, we weten dat je dood bent, laat ons nu wel ons werk doen en laat die liftdeuren"
En daarna deed die lift wel normaal.
Er zijn echt heel veel onderzoeken met betrekking tot Stefbedfenomenen geweest, en veel onverklaard, dan wordt het al snel gezegd dat het een andere reden heeft, soms is dat misschien ook zo, maar dit soort dingen als met de alarmknop is niet onbekend, maar ze weten het min of meer niet, ze hebben er geen verklaring voor die strookt met de 'materiele' wereld. Dat klinkt hard maar op zich is het logisch, het is niet zo dat ze Geesten ontkennen, maar als je Geesten ook nog steeds niet kan zien, of kan bewijzen in die zin, dan moet je het maar laten gebeuren zo.quote:Op zondag 22 november 2015 14:36 schreef Maurice76 het volgende:
[..]
Dat is wel een interessant gegeven. Gebeurt dat met enige regelmaat? Hoe zit dat met die knoppen, is dat 1x indrukken en dan blijft 'ie gaan, of moet je de knop ingedrukt houden?
Het is wat luguber omdat er mensen voor moeten doodgaan, maar het zou een interessant onderzoek zijn om bij stervende mensen de knop in kwestie te filmen met een (web)cam en door laten draaien voor een x-aantal uren nadat die mensen overleden zijn; kijken of ze daadwerkelijk ingedrukt worden, als dat alarm afgaat. Bij terugkijken moet je dat moment van afgaan kunnen koppelen aan het juiste moment in de filmopname.
Het is niet dat de radio van FM naar AM schiet??quote:Op zondag 22 november 2015 20:46 schreef LLgetikt het volgende:
Ik woon in een oud huis, en op me kamer gaat me radio vanzelf aan midden in de nacht en hoor ik soms nostalgische muziek uit de jaren 20, terwijl die op radio 538 staat.. best wel spooky. En merk in huis dat iemand me aanraakt aan me haar, voeten. En ben niet gek
Elk Medium weet dat elk Kerkhof relatief veel minder Spoken heeft want daar zijn alleen doden te vinden.quote:Op zondag 22 november 2015 20:54 schreef Hyperdude het volgende:
Ik woon naast een kerkhof.
Dichtstbijzijnde graf op ongeveer 15-20 meter van mijn warme bedje.
Slaap er geen minuut minder om.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |