1 2 3 4 5 6 | 1. Barcelona 11 9 0 2 27 25-12 2. Real Madrid 11 7 3 1 24 26- 7 3. Atlético M. 11 7 2 2 23 16- 6 4. Celta Vigo 11 6 3 2 21 22-18 5. Villarreal 11 6 2 3 20 15-11 6. Eibar 11 5 4 2 19 16-11 |
quote:Op Ziggo Sport Totaal mis je niets van Real Madrid-Barcelona. Ze beginnen al om 17.00 uur met voorbeschouwen. De aftrap is om 18.15 uur. In Madrid hebben ze Guus Hiddink gestrikt om zijn ervaringen te delen en doet Sierd de Vos vanuit Bernabéu het commentaar. In de studio daagt Jack van Gelder de analisten Youri Mulder en Jan Boskamp uit tot een topprestatie.
Ik gun James wel een doelpunt maar Barcelona hoeft niet te winnen na die nederlaag van Real op Sevilla.quote:Op vrijdag 20 november 2015 04:14 schreef Iwanius het volgende:
Ik hoop op een afstraffing voor Barcelona en wel zo 1 dat die irritante Pique met tranen het veld afloopt.
Commercieel interessante tijdquote:Op vrijdag 20 november 2015 13:13 schreef Rickertman96 het volgende:
Wat een kut tijdstip trouwens, 18:15
18:30 zijn er een paar leuke wedstrijden
Nou dan kijk je ze beide.quote:Op vrijdag 20 november 2015 13:13 schreef Rickertman96 het volgende:
Wat een kut tijdstip trouwens, 18:15
18:30 zijn er een paar leuke wedstrijden
Bij Barca hebben ze geen vaste positie?quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:38 schreef Nober het volgende:
Real Madrid
Goalkeepers: Keylor Navas, Casilla and Yáñez.
Defenders: Ramos, Pepe, Varane, Carvajal, Danilo and Marcelo.
Midfielders: Kroos, Casemiro, Isco, Kovacic, Modric, James Rodríguez and Bale.
Forwards: Jesé Rodríguez, Cristiano Ronaldo, Lucas Vázquez and Benzema.
Barcelona
Ter Stegen, Claudio Bravo, Piqué, Rakitic, Sergio, Alves, Iniesta, Luis Suárez, Leo Messi, Neymar Jr, Mascherano, Munir, Jordi Alba, Sandro, Sergi Roberto, Adriano, Vermaelen and Mathieu.
Gekopieerd van de officiële site, bij Real Madrid vinden ze het kennelijk nodig om de positie erbij te zetten .quote:Op zaterdag 21 november 2015 15:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bij Barca hebben ze geen vaste positie?
Het was maar een grapje ouwe reus.quote:Op zaterdag 21 november 2015 16:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Gekopieerd van de officiële site, bij Real Madrid vinden ze het kennelijk nodig om de positie erbij te zetten .
Raar dat jij daar kriebels om hebt. Kan wel merken dat je geen liefhebber bent.quote:Op zaterdag 21 november 2015 16:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Juve - Milan om plek 6 kriebelt zeker wel?
kandie lekker windjes gaan zitten latenquote:
Ik zit er al klaar voor. Rickert geef jij het startsignaal af wanneer de broekjes naar beneden moeten?quote:
Dat ga ik kijkenquote:Op zaterdag 21 november 2015 16:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Juve - Milan om plek 6 kriebelt zeker wel?
GEEN MESSI!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bravo; Alves, Piqué, Mascherano, Alba; Busquets, Iniesta, Sergi Roberto, Rakitic; Suárez, en Neymar.
zender 14 werkt primaquote:Op zaterdag 21 november 2015 17:21 schreef Parafernalia het volgende:
ZOu gratis kunnen kijken via ZIggo, maar werkt voor geen meter
Gewoon nummertje 14 ouwe reusquote:Op zaterdag 21 november 2015 17:21 schreef Parafernalia het volgende:
ZOu gratis kunnen kijken via ZIggo, maar werkt voor geen meter
Eindelijk kan HET VOLK ook kijken.quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:24 schreef chufi het volgende:
Wel jammer dat het nu niet meer zo exclusief is ...
Oh genotquote:Op zaterdag 21 november 2015 17:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik kijk straks ook mee.
JAAAAAJAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ja kijk ze inschakelen ......quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Eindelijk kan HET VOLK ook kijken.
Straks broekje uit voor Robben?quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:38 schreef KingRoland het volgende:
jongens, doe eens lief tegen elkaar.
Die pot kon je toch gewoon gratis bekijken via hun?quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:39 schreef Spezza19 het volgende:
Heb net de wedstrijd besteld bij Ziggo, maar als ik op de email link klik dan word ik naar de pagina voor bestellen gestuurd
Goed geregeld ouwe reusquote:Op zaterdag 21 november 2015 17:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
lekker op 2 schermen tegelijk kijkenja toch Pax
quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:39 schreef Kopsterk het volgende:
Jongens ik moet iets opbiechten.
Ik vind Peter R. de Vries ergens wel cool.
Jammer weer dit.quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:39 schreef Kopsterk het volgende:
Jongens ik moet iets opbiechten.
Ik vind Peter R. de Vries ergens wel cool.
quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:40 schreef hafcfan het volgende:
Die voorbeschouwing van een uur boeit toch niemand
Ik heb geen TV aansluiting thuisquote:Op zaterdag 21 november 2015 17:39 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Die pot kon je toch gewoon gratis bekijken via hun?
ze hebben het juist verlorenquote:Op zaterdag 21 november 2015 17:45 schreef Paxcon het volgende:
lange voorbeschouwing
beter kopen ze de premier league over van fox
Cazorlagodquote:Op zaterdag 21 november 2015 17:47 schreef Brammess het volgende:
Kijken jullie geen WBA-ARS? Knotsgekke pot en ontkom je aan Peter R The Frost
Ik ga niet 90 minuten naar teams van Tony Pulis kijken.quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:47 schreef Brammess het volgende:
Kijken jullie geen WBA-ARS? Knotsgekke pot en ontkom je aan Peter R The Frost
bedankt tong80quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:47 schreef Nober het volgende:
'Ronaldo speelt onder protest'
Maar intern rommelt het, met een hoofdrol voor sterspeler Cristiano Ronaldo. De Portugees kan met acht doelpunten in elf competitieduels opnieuw keurige cijfers overleggen, maar vijf daarvan maakte hij op de derde speeldag tegen Espanyol (6-0). De laatste weken laten een heel ander beeld zien: die van een ontevreden, zelfzuchtige en zelfs ondermaatse vedette.
Ingewijden zeggen dat Ronaldo mogelijk zijn langste tijd heeft gehad in Madrid. Paris Saint-Germain zou nadrukkelijk met hem flirten. Volgens Jorge Valdano, in het verleden speler, trainer en technisch directeur bij De Koninklijke, voert de Portugees met tegenzin de opdrachten uit van de defensieve trainer Benítez.
"Cristiano Ronaldo zou een van de beste centrumspitsen ter wereld kunnen zijn, maar hij speelt onder protest", aldus Valdano. "Het is duidelijk dat hij geen plezier heeft in de wedstrijden."
Okquote:Op zaterdag 21 november 2015 17:49 schreef Nober het volgende:
[..]
FF pissen
Kom maar met de reactie 'Ok' dan heb ik nog wel wat voor je.
Ik vind al dat gelul over voetbal vermoeiend. Uitgezonderd VI. Ik zie zelf ook wel wat er gebeurt.quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]![]()
Vind het beter dan de gemiddelde analyse van SBS, NOS of Foxie
Is barend supporter van Cruiff dan??quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:55 schreef Tagliano het volgende:
Barend die over Cruijff begint, je verwacht het niet
post hier onder het account tong80.quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:55 schreef Tagliano het volgende:
Barend die over Cruijff begint, je verwacht het niet
Geen idee wat ze doen, maar het zijn sowieso al 2 verschrikkelijke persoonlijkheden.quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:57 schreef Sunri5e het volgende:
Frits Barend en Peter R.... Waarom moet dit?
3euro risk free livebet ook nog, nice.quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:56 schreef Brammess het volgende:
[..]
als je een wedje heb geplaatst wel ja
Idd. Nu nog even Arie Boomsma en Jan Kooijman nog wat over deze wedstrijd laten zeggen en het circus is compleet.quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Geen idee wat ze doen, maar het zijn sowieso al 2 verschrikkelijke persoonlijkheden.
Inderdaad, noem dan een James, Kroos, Modric. Die mannen kunnen ballen.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:01 schreef Nober het volgende:
Ronaldo kan helemaal niet voetballen Jack, als hij niet scoort kan je hem net zo goed op de tribune zetten.
Nu hoor je er niet bijquote:Op zaterdag 21 november 2015 18:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan kijken maar niet op Ziggo Sport
Goedkoopste?quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom Youri Mulder daar als analist
Ja.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Zullen er mensen zijn die zo naar de Eredivisie gaan kijken?
Dartsen is beter.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
ik pak ajax mee op een striemquote:Op zaterdag 21 november 2015 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga na deze wedstrijd naar een verjaardag dus ik mis Ajax en PSV.quote:
Ja, nu ga ik om een stream vragen.quote:
Als El Clasico al gespeeld is voor 19:45 zap ik gerust naar Ajax.quote:
Nee je krijgt geen stream. Mensen die zeiken om streamsquote:Op zaterdag 21 november 2015 18:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft er iemand een stream voor mij?!?!?!
Ziggo Sport*quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:06 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vind zowel Jack als Youri beter bij Sport 1 dan bij de NOS
quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft er iemand een stream voor mij?!?!?!
TRquote:Op zaterdag 21 november 2015 18:07 schreef VXXLL het volgende:
Ik krijg op beide emailadressen geen email om gratis via Ziggo stream te kijken. Heeft iemand anders misschien goede Nederlandse stream?
Mazelen.quote:
Sadist.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:09 schreef opperkleurder het volgende:
Ik kijk lekker naar de Eretribune
TRquote:Op zaterdag 21 november 2015 18:07 schreef VXXLL het volgende:
Ik krijg op beide emailadressen geen email om gratis via Ziggo stream te kijken. Heeft iemand anders misschien goede Nederlandse stream?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:09 schreef Brammess het volgende:
Bedankt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cambuur hooligans, altijd gevaarlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Nou enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
eindelijk wordt de verkrachting aangepaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Joden zijn wel vaker het doelwitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom?quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:10 schreef Zipportal het volgende:
Jack van Gelder: "Ik haat Real Madrid!"
quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Joden zijn wel vaker het doelwit
haha dat kan helemaal niet!!quote:
Wat heb jij een vreemde signature eigenlijkquote:Op zaterdag 21 november 2015 18:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
haha dat kan helemaal niet!!
quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:12 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wat heb jij een vreemde signature eigenlijk
HIJ WON DE EL DUS HIJ IS SUCCESVOLquote:Op zaterdag 21 november 2015 18:13 schreef PowerLoungen het volgende:
Benitez succesvol met Chelsea
Wat is dit ?
JA HEEL LEUKquote:Op zaterdag 21 november 2015 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
HIJ WON DE EL DUS HIJ IS SUCCESVOL
1989 ditquote:Op zaterdag 21 november 2015 18:17 schreef PowerLoungen het volgende:
Jaren 1997 kwaliteitgod op Canal +
Dat was nog beterquote:Op zaterdag 21 november 2015 18:17 schreef PowerLoungen het volgende:
Jaren 1997 kwaliteitgod op Canal +
Als je het geluid hoort denk je dat er ook een stream opstaatquote:Op zaterdag 21 november 2015 18:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Jullie hebben Sierd, ik heb een gare kutstream.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |