Maat van mij woonde in Parijs (Fransman was het ook), was helaas bij dat concert aanwezig. Stom.quote:
quote:Op maandag 16 november 2015 23:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Maat van mij woonde in Parijs (Fransman was het ook), was helaas bij dat concert aanwezig. Stom.
quote:Op maandag 16 november 2015 23:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Maat van mij woonde in Parijs (Fransman was het ook), was helaas bij dat concert aanwezig. Stom.
Dat is fucked up, gecondoleerd.quote:Op maandag 16 november 2015 23:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat is dit voor troepquote:Op maandag 16 november 2015 23:51 schreef d4v1d het volgende:
Hier wat muziek die hork altijd kon waarderen.
Je moet je er niets van aan trekken eigenlijk. Gewoon doorgaan met je plan.quote:Op maandag 16 november 2015 23:54 schreef LompeHork het volgende:
Maargoed, zonder grappen, ik rouw er net zo om, zo niet minder, als de rest van Frankrijk. Ik ben zelf niet zo van de steunbetuigingen enzuks. Leven en laten leven enzo. Wel moet ik binnenkort die kant op en dat vind ik een stuk enger.
Tsja.quote:Op maandag 16 november 2015 23:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je moet je er niets van aan trekken eigenlijk. Gewoon doorgaan met je plan.
Je moet je niet laten onderdrukken door een paar doorgedraaide geitenneukers.
Ben je alweer ontslagenquote:Op dinsdag 17 november 2015 00:00 schreef LompeHork het volgende:
Mijn wekker gaat niet. Fucking prachtig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja is eng, maar we zijn nu allemaal bang voor extremistische moslims en morgen besluit de lokale buurtgek zijn wapen leeg te schieten in de appie, Alphen a/d Rijn stijl. Of, nu we het toch over dat dorpje hebben, je zit rustig op je zolderkamer en er flikkert een brug door je dakkapel.quote:Op maandag 16 november 2015 23:54 schreef LompeHork het volgende:
Maargoed, zonder grappen, ik rouw er net zo om, zo niet minder, als de rest van Frankrijk. Ik ben zelf niet zo van de steunbetuigingen enzuks. Leven en laten leven enzo. Wel moet ik binnenkort die kant op en dat vind ik een stuk enger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |