Die eerste albums moet je ook niet luisteren.quote:Op maandag 16 november 2015 23:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Matige black metal. Barkruk Marduk heeft nog betere zooi geproduceerd.
Sventevith en Grom vond ik juist wel erg tof.quote:Op maandag 16 november 2015 23:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die eerste albums moet je ook niet luisteren.
Het is superieur vanaf Thelema.6.
Daar is het nog matige blackmetal en daar hou ik niet van.quote:Op maandag 16 november 2015 23:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sventevith en Grom vond ik juist wel erg tof.
Mwah, vond het toen wat meer sfeer hebben, maargoed, ik was toen ook nog van het tapetraden en alles. Toen had niets kwaliteit.quote:Op maandag 16 november 2015 23:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar is het nog matige blackmetal en daar hou ik niet van.
Tapetraden heb ik nooit gedaan, kende wel veel mensen die dat deden.quote:Op maandag 16 november 2015 23:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mwah, vond het toen wat meer sfeer hebben, maargoed, ik was toen ook nog van het tapetraden en alles. Toen had niets kwaliteit.
Is er iets wat je wel kan dan?quote:
Vroeger, toen CD-R's nog niet bestonden.quote:Op maandag 16 november 2015 23:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tapetraden heb ik nooit gedaan, kende wel veel mensen die dat deden.
En niet eens een beetje goed.quote:
Lul de behanger.quote:
Ik zit Pauw te kijken, luister zo wel even.quote:Op maandag 16 november 2015 23:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vroeger, toen CD-R's nog niet bestonden.
Maar kan je dit dan wel waarderen?
Oh met grote vriend Dennis.quote:Op maandag 16 november 2015 23:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zit Pauw te kijken, luister zo wel even.
Retard.quote:
Nu nog? Zonder Witteman vind ik er niet zoveel meer aan eigenlijk.quote:Op maandag 16 november 2015 23:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zit Pauw te kijken, luister zo wel even.
Kom danquote:Op maandag 16 november 2015 23:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
En niet eens een beetje goed.
[..]
Lul de behanger.
Ik geef je een kopstoot tegen je enkels hoorquote:
quote:Op maandag 16 november 2015 23:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat nou? Dit spreekt boekdelen.
Fatality!quote:Op maandag 16 november 2015 23:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik geef je een kopstoot tegen je enkels hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |