Je moet anders in het topic ff de Yokiquote:
Slaap lekkerquote:
Weet ik toch, jij was de eerste. Was in topic deel 197.quote:Op dinsdag 17 november 2015 00:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je moet anders in het topic ff de Yokipost zoeken, die heb ik vast wel gemaakt toen je on-air kwam
Weltrusten, ik ga ook zo. Wekker gaat om 0900u, lekker luxe.quote:Op dinsdag 17 november 2015 00:41 schreef Uccie het volgende:
Maar ik ga ook slapen, ik wilde morgen voor 8u op kantoor zijngaat niet lukken natuurlijk.
Ik moet over 6 uurtjes al in de bus zitten.quote:Op dinsdag 17 november 2015 00:41 schreef Uccie het volgende:
Maar ik ga ook slapen, ik wilde morgen voor 8u op kantoor zijngaat niet lukken natuurlijk.
quote:Op dinsdag 17 november 2015 00:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe die Bart Smit UI eens normaal.
quote:Op dinsdag 17 november 2015 00:38 schreef Specularium het volgende:
Ik heb ook zin in een feestdagelijke UI.
Misschien kan LTVDK iets voor je maken met flikkerende kerstverlichting.quote:Op dinsdag 17 november 2015 00:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Achtergrondkleur klopt niet meer, heel vervelend vind ik dat.
En hij heeft geen kerstmuts op.
Ik kan niks met gifjes. Daar moet je LTVDK voor hebben.quote:Op dinsdag 17 november 2015 00:58 schreef defokkingfoker het volgende:
Doe gelijk die van mij dan
Kerstmutsen op poep![]()
![]()
![]()
Thanks! Zal daar ff een request zettenquote:Op dinsdag 17 november 2015 01:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kan niks met gifjes. Daar moet je LTVDK voor hebben.
Of je kunt hier terecht: Topicreeks: Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht
Laat mij er even buiten wil je.quote:Op dinsdag 17 november 2015 00:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien kan LTVDK iets voor je maken met flikkerende kerstverlichting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |