Daarbij kunnen de daders ook het eea viorbereiden. Misschien wisten zij ook van drills en kozen ze juist om die reden de specifieke datum. Zou ik wel doen iig.quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:35 schreef nikao het volgende:
[..]
Ten eerste; weet jij hoe vaak er wel niet gedrilled wordt zonder dat het samen valt met een attack?
Ten tweede; Wat ik vooral bijzonder vind is waarom de conclusie dan gelijk 'staged' moet zijn?
Is het niet veel logischer om te denken dat er intel was wat er op wees dat er een attack zou kunnen plaatsvinden, maar dat men niemand in paniek wil brengen omdat het niet concreet genoeg is? Zo kan je meer manschappen op de been en alert hebben en sneller reageren als er wel wat plaats vindt, maar is er niets aan de hand als er niets gebeurd.
Lijkt mij persoonlijk echt veel logischer dan stagen. Want waarom moet je dan zoveel 'anti' troepen op de been hebben? Waar heb je die voor nodig als je een aanval staged? Waarom zou je dan extra snel willen reageren? Waarom niet lekker de paniek nog wat uitsmeren door juist net wat minder adequaat te reageren? Dat is toch veel logischer?
Slaat gewoon nergens op.
Dit zegt wel genoeg; je bent aan het zoeken. Draai het andersom; als je zoekt dan vind je altijd wel wat. Maar het zegt niet per se wat. Vaak juist niet. Want je kan altijd wel wat vinden wat je zoekt.quote:
Ze drillen er op los, straks in 2016 weer een grote, UWEX16, allemaal voor het goede doel; war on terror maar vooral onze (schijn)veiligheid.quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:38 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Daarbij kunnen de daders ook het eea viorbereiden. Misschien wisten zij ook van drills en kozen ze juist om die reden de specifieke datum. Zou ik wel doen iig.
lijkt me zeer onwaarschijnlijk..en weinig effectief... gezien de slachtoffers in NY,parijs,londen,madrid,noorwegen etcquote:Op dinsdag 17 november 2015 22:35 schreef nikao het volgende:
[..]
Ten eerste; weet jij hoe vaak er wel niet gedrilled wordt zonder dat het samen valt met een attack?
Ten tweede; Wat ik vooral bijzonder vind is waarom de conclusie dan gelijk 'staged' moet zijn?
Is het niet veel logischer om te denken dat er intel was wat er op wees dat er een attack zou kunnen plaatsvinden, maar dat men niemand in paniek wil brengen omdat het niet concreet genoeg is? Zo kan je meer manschappen op de been en alert hebben en sneller reageren als er wel wat plaats vindt, maar is er niets aan de hand als er niets gebeurd.
Lijkt mij persoonlijk echt veel logischer dan stagen. Want waarom moet je dan zoveel 'anti' troepen op de been hebben? Waar heb je die voor nodig als je een aanval staged? Waarom zou je dan extra snel willen reageren? Waarom niet lekker de paniek nog wat uitsmeren door juist net wat minder adequaat te reageren? Dat is toch veel logischer?
Slaat gewoon nergens op.
Waar je weer mee impliceert dat het allemaal al vaststond van tevoren.quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:37 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wie weet zijn ze speciaal gevraagd voor dit gebeuren.
Zou mij niks verbazen, jou wel dus dat is een schande in jouw ogen, toch?quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Waar je weer mee impliceert dat het allemaal al vaststond van tevoren.
Ik heb deze op clues fi=orum gezien over de held.quote:Op dinsdag 17 november 2015 16:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik geloof, maar kan het niet terug vinden, dat het verhaal was dat ze naar buiten klom want binnen waren terroristen, vervolgens politie acties, en iemand heeft haar daarna/tijdens omhoog geholpen. Maar goed, kan dat niet meer terug vinden. Enige artikel wat nu overal naar voren komt is dat ze degene die haar hielp heeft gevonden via social media (en die gozer wil anoniem blijven, dus daar gaat Tingo's "helden" verhaal).
Vanwege lui zoals ik? Nou ja zeg, nog even en je gaat lui zoals ik echt de schuld geven dat er geen argumenten gegeven worden bij lukrake beweringen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:33 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Je kent me niet dus je hebt geen idee waar ik mijn conclusies op baseer. Post vaker niet dan wel aan info op dit forum vanwege lui zoals jij. Waarom zou ik weg moeten gaan? Opnieuw weer teveel offtopic geneuzel eigenlijk, want het draait hier om Parijs
2 voordelen van een drill:quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:35 schreef nikao het volgende:
[..]
Slaat gewoon nergens op.
geeft niet hoor, geloof wat je wilt gelovenquote:Op dinsdag 17 november 2015 23:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Mwah, dit klinkt meer als bullshit, sorry.
Goed dat je heb 't door, maar dit gaat niet over clues forum.quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:26 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Op Clues is best goede informatie te vinden. Niet opruiend, geen fun forum of members die daar alleen maar zijn om een lolletje te trappen maar mensen die serieus ermee omgaan. Als je blindelings de algemene media vertrouwt dan heb je daar ook niks te zoeken lijkt me.
En wat zou dan de bedoeling van "hun" zijn om 4 jaar eerder deze tekening naar buiten te brengen....?quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:00 schreef totnutoe het volgende:
[..]
geen idee, ik denk dat ie een order moest opvolgen, zo van; zo moet je het tekenen
de vent die dat de tekenaar opdroeg, had het weer van zijn leidinggevende gehoord en opgevolgd en hij ook weer van iemand anders
het zijn allemaal schijven, net zoals in het echte leven
allemaal toeval zou jij zeggen
Dat is fijn om te horen. Wellicht een voorbarige conclusie van mij en onjuist opgevat. Mijn excuses hiervoorquote:Op dinsdag 17 november 2015 23:02 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Vanwege lui zoals ik? Nou ja zeg, nog even en je gaat lui zoals ik echt de schuld geven dat er geen argumenten gegeven worden bij lukrake beweringen.
En ik zeg nergens maar dan ook nergens, nergens dat jij weg moet. Echt nergens
Omdat ze dat niet kunnen uitleggen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:06 schreef penny-wise het volgende:
[..]
En wat zou dan de bedoeling van "hun" zijn om 4 jaar eerder deze tekening naar buiten te brengen....?
Wat ik vreemd vind van die conspiracy denkers hier dat ze overal aanwijzingen in zien maar het waarom daarvan blijft achterwege dan.......
Daar heb je statistiek voor nodigquote:Op dinsdag 17 november 2015 22:31 schreef Orwell het volgende:
ik ben benieuwd na hoeveel gevalletjes van het wonderlijk samenvallen van de datum van een terror-drill met die van een majeur terror-attack, de debunkers al hier, voorzichtigjes aan, de optie 'staged', durven te gaan overwegen..
20?
200?
ergens moet er toch een einde zitten aan het "toevalsdenken"..?
of is het oneindig?
O really....?quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Omdat ze dat niet kunnen uitleggen.
Welke 'dingen' ? Wat specifieker aub,quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:15 schreef mootie het volgende:
[..]
De dingen die Tingo aankaart zijn stuk voor stuk verklaarbaar. Maar toch blijf je daar ook in geloven.
Is dat niet hetzelfde principe?
Lees het eens terug om te zien hoe belachelijk dit klinkt.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:00 schreef totnutoe het volgende:
[..]
geen idee, ik denk dat ie een order moest opvolgen, zo van; zo moet je het tekenen
de vent die dat de tekenaar opdroeg, had het weer van zijn leidinggevende gehoord en opgevolgd en hij ook weer van iemand anders
het zijn allemaal schijven, net zoals in het echte leven
allemaal toeval zou jij zeggen
dat heeft lambiekje al ergens uitgelegdquote:Op dinsdag 17 november 2015 23:06 schreef penny-wise het volgende:
[..]
En wat zou dan de bedoeling van "hun" zijn om 4 jaar eerder deze tekening naar buiten te brengen....?
Wat ik vreemd vind van die conspiracy denkers hier dat ze overal aanwijzingen in zien maar het waarom daarvan blijft achterwege dan.......
Enge ontwikkelingen inderdaad en in andere landen worden ook kleine stapjes gezet. Bevalt me nietquote:Op dinsdag 17 november 2015 23:12 schreef controlaltdelete het volgende:
Ondertussen staat niemand erbij stil dat in Paris martial law is ingevoerd. Dat vinden we normaal allemaal en is nu éénmaal nodig want war on terror?
nee gezond verstandquote:Op dinsdag 17 november 2015 23:08 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Daar heb je statistiek voor nodig
Het is de machteloosheid.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:12 schreef controlaltdelete het volgende:
Ondertussen staat niemand erbij stil dat in La France martial law is ingevoerd. Dat vinden we normaal allemaal en is nu éénmaal nodig want war on terror?
wat?quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:12 schreef controlaltdelete het volgende:
Ondertussen staat niemand erbij stil dat in Paris martial law is ingevoerd. Dat vinden we normaal allemaal en is nu éénmaal nodig want war on terror?
ja ik weet hetquote:Op dinsdag 17 november 2015 23:12 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Lees het eens terug om te zien hoe belachelijk dit klinkt.
Niet? Wat houdt de noodtoestand dan in volgens jou?quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:18 schreef oompaloompa het volgende:
er is helemaal geen martial law ingevoerd?
"Altijd"....?quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:12 schreef totnutoe het volgende:
[..]
dat heeft lambiekje al ergens uitgelegd
die knakkers (bepalers) laten altijd openlijk (media) zien wat ze van plan zijn
soms is het puzzelen, ze laten vooraf zien wat ze gaan doen
en waarom ze dat doen? geen idee nog. misschien weet lambiekje het
dat hoort bij het spel denk ik
Dat is iets anders, google zelf maar wat de noodtoestand inhoudt in Parijs en wat martial law is, dan zul je zien dat het verschilt op nogal cruciale punten.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:21 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Niet? Wat houdt de noodtoestand dan in volgens jou?
Ik zit trouwens met gekromde tenen naar dat filmpje te kijken.quote:
de war on terror® loopt op rolletjes...quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:12 schreef controlaltdelete het volgende:
Zoals eerder al langs kwam in dit topic, mensen zijn belabberd in het inschatten van kansen. Dit op gezond verstand proberen te doen werkt niet. Je moet nogal wat weten om te bepalen of dit meer dan toeval is. Hoe vaak er oefeningen zijn, en hoe vaak er aanslagen zijn is de belangrijkste. Daarnaast zijn er factoren die er voor zorgen dat je sowieso mag verwachten dat er meer overlap dan puur toeval in zit. Aanslagen volgen een bepaald patroon, met specifieke doelwitten en momenten in de week/dag die een groter risico hebben dan anderen. Zowel de terroristen, als de planners van de oefeningen weten die, en maken daar gebruik van. Terroristen kunnen er natuurlijk ook achter komen wanneer een oefening gepland is, en hun plannen daarop aanpassen.quote:
off topic, mag er niet op antwoordenquote:Op dinsdag 17 november 2015 23:23 schreef penny-wise het volgende:
[..]
"Altijd"....?
En het is een spel...?
Echt een serieuze vraag: geloof je dat nu echt werkelijk...?
Echt vasthouden aan die gedachtes, dat verwonderd mij echt....
Lamaquote:Op dinsdag 17 november 2015 23:11 schreef Tingo het volgende:
[..]
Welke 'dingen' ? Wat specifieker aub,
ok..quote:Op woensdag 18 november 2015 00:22 schreef Orwell het volgende:
edit: Ik wil het je best uitleggen in het FB topic hoor.
Niet normaal , eerst 7000 na charlie Hebdo en nu iets van 12.000 militairen erbij na Parijs . Lekker dan dat die war of terror nu in Europa isquote:Op dinsdag 17 november 2015 23:12 schreef controlaltdelete het volgende:
Er is geen martial law in Parijs.quote:Op woensdag 18 november 2015 08:03 schreef Summers het volgende:
[..]
Niet normaal , eerst 7000 na charlie Hebdo en nu iets van 12.000 militairen erbij na Parijs . Lekker dan dat die war of terror nu in Europa is
Ja, want je weet ook hoeveel slachtoffers en de paniek er zou zijn zonder dat die drill al op de been zou zijn ....quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:45 schreef Orwell het volgende:
[..]
lijkt me zeer onwaarschijnlijk..en weinig effectief... gezien de slachtoffers in NY,parijs,londen,madrid,noorwegen etc
Daar kan je van vinden wat je wilt, maar HOE is dit ook maar op ENIGE manier een aanwijzing dat het staged is of opzet is?quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:59 schreef controlaltdelete het volgende:
French Army deployed on streets of Paris, can enter any home, business, or residence WITHOUT concent of owners.
Personal rights and freedoms suspended in best interest of the STATE
http://investmentwatchblo(...)he-first-since-1944/
lijkt verdacht veel op martial law.
Je snapt gewoon echt niets van getallen en kansberekening.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:12 schreef totnutoe het volgende:
[..]
dat heeft lambiekje al ergens uitgelegd
die knakkers (bepalers) laten altijd openlijk (media) zien wat ze van plan zijn
soms is het puzzelen, ze laten vooraf zien wat ze gaan doen
en waarom ze dat doen? geen idee nog. misschien weet lambiekje het
dat hoort bij het spel denk ik
Jup, achter de schermen zijn ze in hun nopjes. Geduld is een schone zaak als je de massa wilt manipuleren, daar moet je langzaam mee beginnen. Het tempo wordt nu opgevoerd maar het gros van de kudde slikt het nog steeds als zoete koek.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:27 schreef Orwell het volgende:
[..]
de war on terror® loopt op rolletjes...
we hebben te maken met meesters... geduldige, extreem intelligente psycho's...
versus:
de Kudde
hoe uit de hoogte kan je zijnquote:Op woensdag 18 november 2015 09:01 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Jup, achter de schermen zijn ze in hun nopjes. Geduld is een schone zaak als je de massa wilt manipuleren, daar moet je langzaam mee beginnen. Het tempo wordt nu opgevoerd maar het gros van de kudde slikt het nog steeds als zoete koek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |