wat?quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:12 schreef controlaltdelete het volgende:
Ondertussen staat niemand erbij stil dat in Paris martial law is ingevoerd. Dat vinden we normaal allemaal en is nu éénmaal nodig want war on terror?
ja ik weet hetquote:Op dinsdag 17 november 2015 23:12 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Lees het eens terug om te zien hoe belachelijk dit klinkt.
Niet? Wat houdt de noodtoestand dan in volgens jou?quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:18 schreef oompaloompa het volgende:
er is helemaal geen martial law ingevoerd?
"Altijd"....?quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:12 schreef totnutoe het volgende:
[..]
dat heeft lambiekje al ergens uitgelegd
die knakkers (bepalers) laten altijd openlijk (media) zien wat ze van plan zijn
soms is het puzzelen, ze laten vooraf zien wat ze gaan doen
en waarom ze dat doen? geen idee nog. misschien weet lambiekje het
dat hoort bij het spel denk ik
Dat is iets anders, google zelf maar wat de noodtoestand inhoudt in Parijs en wat martial law is, dan zul je zien dat het verschilt op nogal cruciale punten.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:21 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Niet? Wat houdt de noodtoestand dan in volgens jou?
Ik zit trouwens met gekromde tenen naar dat filmpje te kijken.quote:
de war on terror® loopt op rolletjes...quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:12 schreef controlaltdelete het volgende:
Ondertussen staat niemand erbij stil dat in Paris martial law is ingevoerd. Dat vinden we normaal allemaal en is nu éénmaal nodig want war on terror?
Zoals eerder al langs kwam in dit topic, mensen zijn belabberd in het inschatten van kansen. Dit op gezond verstand proberen te doen werkt niet. Je moet nogal wat weten om te bepalen of dit meer dan toeval is. Hoe vaak er oefeningen zijn, en hoe vaak er aanslagen zijn is de belangrijkste. Daarnaast zijn er factoren die er voor zorgen dat je sowieso mag verwachten dat er meer overlap dan puur toeval in zit. Aanslagen volgen een bepaald patroon, met specifieke doelwitten en momenten in de week/dag die een groter risico hebben dan anderen. Zowel de terroristen, als de planners van de oefeningen weten die, en maken daar gebruik van. Terroristen kunnen er natuurlijk ook achter komen wanneer een oefening gepland is, en hun plannen daarop aanpassen.quote:
off topic, mag er niet op antwoordenquote:Op dinsdag 17 november 2015 23:23 schreef penny-wise het volgende:
[..]
"Altijd"....?
En het is een spel...?
Echt een serieuze vraag: geloof je dat nu echt werkelijk...?
Echt vasthouden aan die gedachtes, dat verwonderd mij echt....
Lamaquote:Op dinsdag 17 november 2015 23:11 schreef Tingo het volgende:
[..]
Welke 'dingen' ? Wat specifieker aub,
ok..quote:Op woensdag 18 november 2015 00:22 schreef Orwell het volgende:
edit: Ik wil het je best uitleggen in het FB topic hoor.
Niet normaal , eerst 7000 na charlie Hebdo en nu iets van 12.000 militairen erbij na Parijs . Lekker dan dat die war of terror nu in Europa isquote:Op dinsdag 17 november 2015 23:12 schreef controlaltdelete het volgende:
Er is geen martial law in Parijs.quote:Op woensdag 18 november 2015 08:03 schreef Summers het volgende:
[..]
Niet normaal , eerst 7000 na charlie Hebdo en nu iets van 12.000 militairen erbij na Parijs . Lekker dan dat die war of terror nu in Europa is
Ja, want je weet ook hoeveel slachtoffers en de paniek er zou zijn zonder dat die drill al op de been zou zijn ....quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:45 schreef Orwell het volgende:
[..]
lijkt me zeer onwaarschijnlijk..en weinig effectief... gezien de slachtoffers in NY,parijs,londen,madrid,noorwegen etc
Daar kan je van vinden wat je wilt, maar HOE is dit ook maar op ENIGE manier een aanwijzing dat het staged is of opzet is?quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:59 schreef controlaltdelete het volgende:
French Army deployed on streets of Paris, can enter any home, business, or residence WITHOUT concent of owners.
Personal rights and freedoms suspended in best interest of the STATE
http://investmentwatchblo(...)he-first-since-1944/
lijkt verdacht veel op martial law.
Je snapt gewoon echt niets van getallen en kansberekening.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:12 schreef totnutoe het volgende:
[..]
dat heeft lambiekje al ergens uitgelegd
die knakkers (bepalers) laten altijd openlijk (media) zien wat ze van plan zijn
soms is het puzzelen, ze laten vooraf zien wat ze gaan doen
en waarom ze dat doen? geen idee nog. misschien weet lambiekje het
dat hoort bij het spel denk ik
Jup, achter de schermen zijn ze in hun nopjes. Geduld is een schone zaak als je de massa wilt manipuleren, daar moet je langzaam mee beginnen. Het tempo wordt nu opgevoerd maar het gros van de kudde slikt het nog steeds als zoete koek.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:27 schreef Orwell het volgende:
[..]
de war on terror® loopt op rolletjes...
we hebben te maken met meesters... geduldige, extreem intelligente psycho's...
versus:
de Kudde
hoe uit de hoogte kan je zijnquote:Op woensdag 18 november 2015 09:01 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Jup, achter de schermen zijn ze in hun nopjes. Geduld is een schone zaak als je de massa wilt manipuleren, daar moet je langzaam mee beginnen. Het tempo wordt nu opgevoerd maar het gros van de kudde slikt het nog steeds als zoete koek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |