Het is een westers land, en hier gebeurd het niet dagelijk, plus het geval dat het zo dichtbij gebeurd.quote:Op maandag 16 november 2015 15:30 schreef ems. het volgende:
Druk maken over of mensen wel een minuut stilte hebben voor iedereenAltijd van die idioten die meteen hun eigen politieke punt moeten doordrukken.
Vraagje Summers, Ik zie nu al het zoveelste paspoort plaatje in ons plaatjes topic.quote:
Uhhhh....nee.quote:Op maandag 16 november 2015 16:26 schreef controlaltdelete het volgende:
Makes you think.. hmmm.. verdacht.
Ipv de boodschapper af te branden kun je ook een rationele verklaring geven op de zaken die hij aankaart die op zijn minst opmerkelijk zijn te noemen. Best raar die tweet op 11.11 toch? Wat denk jij dat daar de reden van is? Laten we dat van die dochter achterwege laten en het af doen als een kleine vergissing, kan gebeurenquote:Op maandag 16 november 2015 16:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Uhhhh....nee.
Weer zo'n idioot die geilt op dingen die niet kloppen volgens zijn fucked up brein.
Hoor dat lachje, gadverdamme
Ik had 'n korte interview met de gast en z'n andere dochter hier geplaatst..quote:Op maandag 16 november 2015 16:26 schreef controlaltdelete het volgende:
Makes you think.. hmmm.. verdacht.
Oh jij bent er al uit dat er helemaal geen doden gevallen zijn in Parijs ? Allemaal niet gebeurd?quote:Op maandag 16 november 2015 16:41 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik had 'n korte interview met de gast en z'n andere dochter hier geplaatst..
Het geeft me goed reden om de hele zaak te verdachten.
Net zo erg als de Boston deelnemers.
Heb ik dit ergens beweerd? Nee hoor, dit maak jij er van om geen antwoord te geven op mijn vraag. Tactiek om er niet op in te hoeven gaan en zo te ontwijken. Hoe verklaar jij die tweet van 11.11?quote:Op maandag 16 november 2015 16:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh jij bent er al uit dat er helemaal geen doden gevallen zijn in Parijs ? Allemaal niet gebeurd?
Misselijkmakend weer.
Criminelen hebben altijd schijt aan de wet .quote:Op maandag 16 november 2015 16:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
Vraagje Summers, Ik zie nu al het zoveelste paspoort plaatje in ons plaatjes topic.
Weet je dat dit in belgie verplicht is?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Identificatieplicht
Ik quote Tingo. Toch iets beter lezen .quote:Op maandag 16 november 2015 16:52 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Heb ik dit ergens beweerd? Nee hoor, dit maak jij er van om geen antwoord te geven op mijn vraag. Tactiek om er niet op in te hoeven gaan en zo te ontwijken. Hoe verklaar jij die tweet van 11.11?
Jij ook iets beter lezen ajb. Mijn vraag staat nog steeds open. Hoe verklaar jij die tweet van 11.11?quote:Op maandag 16 november 2015 17:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik quote Tingo. Toch iets beter lezen schattebout.
Summers vraagje heb je ooit gehoord van dat gene wat ik hier boven gepost heb?quote:Op maandag 16 november 2015 17:00 schreef Summers het volgende:
[..]
Criminelen hebben altijd schijt aan de wet .
Dat heb ik niet geschreven.quote:Op maandag 16 november 2015 16:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh jij bent er al uit dat er helemaal geen doden gevallen zijn in Parijs ? Allemaal niet gebeurd?
Misselijkmakend weer.
Tegenstrijdigheden zijn ALTIJD een goede reden om aan elk verhaal te twijfelen uit de mond van wie dan ook .quote:Op maandag 16 november 2015 16:41 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik had 'n korte interview met de gast en z'n andere dochter hier geplaatst..
Het geeft me goed reden om de hele zaak te verdachten.
Net zo erg als de Boston deelnemers.
Niet meer dan een manier om niet op vragen in te gaan. Blijkt maar weer.quote:Op maandag 16 november 2015 17:11 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat heb ik niet geschreven.
Waarom vraag je?
Wil je graag zo boos op wat?
Wel lastig als je niet het land binnen komt vind je niet.quote:Op maandag 16 november 2015 17:00 schreef Summers het volgende:
[..]
Criminelen hebben altijd schijt aan de wet .
Als je die tweet bedoelt van slachtoffers en gewonden in Parijs; dom toeval. Dat account tweet elk uur iets, 99% bullshit. De kans dat je dan een keer goed (al is goed niet eens waar) zit met bullshit is natuurlijk aanwezig.quote:Op maandag 16 november 2015 16:52 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Hoe verklaar jij die tweet van 11.11?
Beetje zoals het hier gaat met voorspellingen; elke week word er wel een voorspelling gemaakt. De kans is best aanwezig dat je dan 1 van de weken een keer goed zit.quote:The same account had used exactly the same casualty figures before, in September:
Death toll in Ebola outbreak rises to at least 120 with 270 others injured
https://twitter.com/PZbooks/status/640451583873011712
And then, this apparently related account "PZFeed"
AFP: Death toll from Nigerian mosque attack rises to at least 120 with 270 others injured http://tinyurl.com/og6lodu
https://twitter.com/pzf/status/538422123094888448
Which also gave us in January:
BREAKING NEWS: Death toll from Paris terror attack rises to at least 12 - Reuters
https://twitter.com/pzf/status/552801974991998976
Given the feed's apparent tactic of merging unrelated headlines to create content, I'm going with a pretty spooky coincidence.
Versterking is gearriveerd. Ik vroeg het niet aan jou maar aan Lavje. Verder lamaar, zegt mij genoeg.quote:Op maandag 16 november 2015 17:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je die tweet bedoelt van slachtoffers en gewonden in Parijs; dom toeval. Dat account tweet elk uur iets, 99% bullshit. De kans dat je dan een keer goed (al is goed niet eens waar) zit met bullshit is natuurlijk aanwezig.
[..]
Beetje zoals het hier gaat met voorspellingen; elke week word er wel een voorspelling gemaakt. De kans is best aanwezig dat je dan 1 van de weken een keer goed zit.
Maar jij gaat weer reageren met "Dom toeval, ja hoor, tuurlijk, slaap lekker verder".
Hahaha, dus ik mag niet antwoorden op een vraag die jij hier stelt?quote:Op maandag 16 november 2015 17:58 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Versterking is gearriveerd. Ik vroeg het niet aan jou maar aan Lavje. Verder lamaar, zegt mij genoeg.
met name de eerste 30 seconden, merkwaardige tweet. Oeps foutje paar dagen te vroeg.
ik zeg toch. IS is CIAquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |