abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157592604
Maar we bombardeerde daar al en was het dan niet handiger geweest als we niet Frankrijk als locatie voor de aanslagen hadden gekozen maar de VS, UK of DE? Of was dat een GPS foutje?
  maandag 16 november 2015 @ 07:52:39 #277
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157592675
Aanslagen in Parijs zoals voorspeld: Who’s next?

Het zat er al langer aan te komen en is door mij al ongeveer ruim een jaar lang voorspeld: Europa gaat overspoeld worden met terreuraanslagen. Gister was het dan zo ver. De strijders van het door Amerika en haar vazalstaten (waaronder Europa) gebouwde ‘ISIS paard van Troje‘ klommen gister in Parijs uit het paard en pleegden aanslagen. Althans, er is natuurlijk officieel nog niets opgeëist, maar je kunt er donder op zeggen dat ISIS de claim voor verantwoordelijkheid gaat doen of dat dit uit onderzoek blijkt. Het is natuurlijk verschrikkelijk wat er in Parijs gebeurd is. Dit jaagt het volk enorme angst aan en wie nog naar een stad als deze plande te gaan met kerst, zal zich misschien eerst even achter de oren krabben. Het schrikeffect zal dan ook een behoorlijke impact op het toerisme hebben. Maar belangrijker nog is natuurlijk het feit dat bij zoiets enorm veel slachtoffers vallen en heel veel mensen dus geliefden verloren zijn. Pure horror! En dat is precies de bedoeling. Was dit ook niet het effect bij 9/11? We weten allemaal inmiddels dat dat een inside job was.

Het is erg wrang om nu te zeggen dat ik al lang voorspeld heb dat er aanslagen in Europa gaan komen, maar dit is een conclusie die iedereen had kunnen trekken, die weet wie er achter de schermen aan de touwtjes trekken. Iedereen die ontdekt had dat ISIS een zelfgeschapen vijand is, kon ook weten dat de stelregel ‘Problem, Reaction, Solution‘ keer op keer toegepast wordt. Het ‘Problem‘ creëer je met behulp van de terroristen die uit jouw eigen kweekvijver komen (de kweekvijver van de heersende elitaire klasse die het wereldwijde toneel bestieren). De ‘Reaction‘ is totale verslagenheid en paniek bij het volk. De ‘Solution‘ had jij van te voren al bedacht, want dat was de reden waarom je de voorgaande twee stappen implementeerde. In dit geval zal de ‘Solution‘ waarschijnlijk nog even op zich laten wachten, want ik voorspel dat dit nog maar het begin is van een vloedgolf aan aanslagen door geheel Europa, waarbij Nederland ook de dans niet zal ontspringen. Niet voor niets zagen we de laatste dagen meldingen dat de terreurdreiging in Nederland aan het toenemen is (zie hier). We zitten dus nog in de ‘Problem‘ fase van dit gecoördineerde schaakspel. Het probleem zal uiteindelijk uitmonden in een gigantische binnenlandse terreur in Europa en waarschijnlijk zal dit zich als een olievlek over de hele wereld spreiden. Houdt daarbij in gedachten dat dit allemaal gecoördineerd wordt. Natuurlijk zijn de uitvoerende pionnen jaren lang via conditionering en hersenspoeling door middel van (gecontroleerde) religieuze instituten klaar gemaakt voor deze strijd. Ook al die instituten zitten in de zak van de kabal. Niet voor niets draagt een fanatieke ISIS strijder een bomgordel en blaast zich op. Dat krijg je niet voor elkaar met een zak geld; daarvoor moet je mensen van jongs af aan gehersenspoeld hebben. U moet dus niet de indruk krijgen dat dit paard van Troje even zomaar gebouwd is. Daar is decennia, zo niet veel langer, in geïnvesteerd. De kabal doet aan lange termijn planning. Deze strijd die er nu aan zit te komen werd al in 1871 voorspeld door Albert Pike (zie hier).

Aangestuurd wordt op een totale oorlog onder de vlag van de islam. Daar kunnen de oprechte gelovige moslims niets aan doen; dat wordt aangestuurd door de leiders aan de top die dit al jaren lang zo gepland hebben. Er wordt aangestuurd op grote chaos met veel aanslagen. Bereidt u zich daar maar op voor. Dat grote islamitische rijk dat heimelijk onder leiding van president Erdogan van Turkije (zie hier en hier) staat, zal zich uiteindelijk oprichten tegen Israël. En dat is het échte ‘Problem‘ dat geënsceneerd wordt. Want zodra Israël zich bedreigd voelt door deze grote zelfgeschapen islamitische vijand (ja, zelfgeschapen, maar daarvoor moet u het grote plaatje zien, namelijk dat alle religies gecreëerd zijn door de Saturnus cult die de wereld in haar greep heeft), zal het escaleren tot een grote derde wereldoorlog. Jeruzalem zal een belangrijke rol hierin spelen, want dit ligt allemaal vast in de grote scripts genaamd profetieën. De ‘Reaction‘ moge duidelijk zijn. Die ‘Reaction‘ zal een lang gerekte reactie zijn, namelijk een totale uitputting van het volk. Er zal chaos in de straten zijn; de economie zal totaal ontwricht worden. Bereid u zelfs voor op lege winkelschappen in de nabije toekomst. En dan als die totale oorlog uitbreekt en iedereen tot wanhoop gedreven is, zal de ‘Solution‘ aangereikt worden. Dit zal zijn in de vorm van een ‘christus figuur’ of wel de ‘anti-christ’ zoals het christendom dit noemt.

Belangrijk is dat u leert inzien dat de software voor deze simulatie al vast ligt, waardoor het duidelijk is dat het spel ook daadwerkelijk zo gespeeld gaat worden zoals voorspeld in alle religieuze profetieën. Zij zijn als het ware de handleidingen van de game. Wat kunnen wij er dan nog aan doen om dit te stoppen? Ontwaakt gij die slaapt en sta op uit de droom! Wees u bewust van wat er gaande is. Bereid u voor op barre tijden, maar wees u vooral bewust van wie u in essentie bent, zodat geen enkele situatie of angst meer grip op u krijgt. Deze simulatie en dat wat gepland staat binnen die simulatie, kunnen wij niet aanpassen. Wel kunnen we in contact treden met de essentie van ons zijn. In feite staan we al in contact met ons originele zijn, via de liefde, de kwantumverstrengeling met ons origineel. Die liefdeskwantumverstrengeling die onze ziel door alle simulatie-dimensionale-lagen verbind met ons origineel. Dus ondanks dat er zwaar weer op komst is, zeg ik: have no fear!

Ik weet het, hij is niet populair bij bepaalde mensen maar Vrijland weet het goed samen te vatten voor de degenen die het nog steeds niet snappen.

http://www.beyondthematri(...)oorspeld-who-s-next/
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_157592827
Wat vat Vrijland dan precies goed samen?

Zo te lezen is Vrijland Madrid en London alweer vergeten.

En als het allemaal vooropgezet plan was van de "elite" waarom dan Verviers laten mislukken. En door wie word de "Saturnus cult" in de weg gezeten dat zulke aanslagen ook verijdeld kunnen worden? De orde van Pluto, die nog steeds terecht pissed off is dat hun hemellichaam opeens gedegradeerd is naar dwerg planeet?

[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2015 08:25:33 ]
  maandag 16 november 2015 @ 08:53:34 #279
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157593012
quote:
18s.gif Op zondag 15 november 2015 21:29 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ja dat is gewoon een feit hoor, het is echt niet zo dat Bill Gates de rijkste persoon ter wereld is.
Dat 2e geloof ik inderdaad niet nee, een enkele uitzondering daargelaten. Maar niet op zo'n grote schaal als wat we in onze wereld allemaal zien nee.
Dat denk ik wel, maar er zijn genoeg famillies die rijker zijn.
Hijzelf als persoon verdiend in een paar tellen meer dan ik in een maand.
Ik zie hem niet zo snel staan als het hoofd van de NWO.

Wat Het probleem in Frankrijk is, ze hebben een gigantische grens plus de meeste moslims per inwoner van Europa.
Het verbaasd me weinig dat extremistische moslims juist dat land kiezen.
Om 3 simpele redenen.
- Ze zijn zo'n beetje de beste vriendjes van de VS.
- ze schuwen zelf niet het voortouw te nemen zie Libie en Mali.
- Hun hoofdoekjes beleid.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 16 november 2015 @ 09:10:32 #280
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_157593177
quote:
18s.gif Op zondag 15 november 2015 22:11 schreef Izzy73 het volgende:
Mocht dit een False Flag zijn dan lijkt het wel duidelijk waarom. Rusland begint op geraffineerde wijze grip te krijgen op Syrië. En dat is nu net het doelwit van het westen. Assad afzetten en er een eigen puppet neerzetten die wel meewerkt met het westen. Frankrijk heeft vandaag al extra aanvallen uitgevoerd op Syrisch grondgebied.

Las laatst trouwens ook een artikel waarin stond dat het gebied dat in handen zou zijn van IS werkelijk een zone is die dient als bevoorrading corridor. Zodat ze via Turkije de IS kunnen bevoorraden dwars door Syrië heen. Want ja hoe kan het anders dat IS na meer dan een jaar oorlog voeren nog steeds volop wapens heeft. Iemand moet hen daarvan voorzien. En ik heb niet het idee dat IS bevriend is met veel partijen die ze graag een handje willen helpen. Tenzij ....
Ik zat aan zo'n soort gelijk scenario te denken dus dat het westerse bondgenootschap nu door deze aanslag zijn grondtroepen geoorloofd met de legetieme steun van de bevolkingen van het westen kan inzitten in Syrië.

Als het westen USA/Duitsland/Frankrijk etc. evt. met de samenwerking van Saudië Arabia en Israel een troepenmacht sturen om eerst IS de pan in te hakken om later als een soort van bezettingsmacht blijven in Syrië.

Dan krijg je een soort van "stand off" tussen Rusland/Iran en de Westerse coalitie, waardoor de FSA weer tegen het leger van Assad kan vechten zonder dat deze direct gesteund word door Rusland/Iran terwijl het westen wel de FSA troepen snel en direct kan bevoorraden en kan voorzien van degelijk materiaal om de troepen van Assad te bevechten.

Maar goed dit merk je of zie je wel binnen een jaar, echter ik weet niet als dit scenario zich voordoet of Rusland/Iran het behouden bij een "stand off" in Syrië en zich de duimen aan laten schroeven door het westen, ik denk dat je dan kan genieten van WWIII .

"Een beer houdt er namelijk niet van om in zijn reet gepikt te worden door een adelaar of er moet hele goede honing tegen overstaan."

Als dit scenario zich voordoet in de toekomst, dan mag je met oprechtheid Charlie Hebo en 13/11 twee zware "false flags" noemen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Konijntjuh op 16-11-2015 09:22:12 ]
Hoe stout is Konijntjuh!
  maandag 16 november 2015 @ 09:13:05 #281
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157593199
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 09:10 schreef Konijntjuh het volgende:

[..]

Ik zat aan zo'n soort gelijk scenario te denken dus dat het westerse bondgenootschap nu door deze aanslag zijn grondtroepen geoorloofd met de steun van de bevolkingen van het westen kan inzitten in Syrië.

Als het westen USA/Duitsland/Frankrijk etc. evt. met de samenwerking van Saudië Arabia en Israel een troepenmacht sturen om eerst IS de pan in te hakken om later als een soort van bezettingsmacht blijven in Syrië.

Dan krijg je een soort van "stand off" tussen Rusland/Iran en de Westerse coalitie, waardoor de FSA weer tegen het leger van Assad kan vechten zonder dat deze direct gesteund word door Rusland/Iran terwijl het westen wel de FSA troepen snel en direct kan bevoorraden en kan voorzien van degelijk materiaal om de troepen van Assad te bevechten.

Maar goed dit merk je of zie je wel binnen een jaar, echter ik weet niet als dit scenario zich voordoet of Rusland/Iran het behouden bij een "stand off" in Syrië of zich de duimen aan laten schroeven door het westen, ik denk dat je dan kan genieten van WWIII .
Iran beschermd in feite alleen zijn eigen grens.
Ze hebben wel wat bombardementen op de IS uitgevoerd maar puur omdat die te dichtbij kwamen.
  maandag 16 november 2015 @ 09:32:23 #282
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_157593432
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 09:13 schreef theguyver het volgende:

[..]

Iran beschermd in feite alleen zijn eigen grens.
Ze hebben wel wat bombardementen op de IS uitgevoerd maar puur omdat die te dichtbij kwamen.
Hezbollah geniet behoorlijk van Iraanse steun in Syrië, daarbij zijn er aardig wat Iraanse officieren die aanwezig zijn in Syrië en huurlingen die via Iran vechten aan de zijde van Assad.

In ieder geval Iran zit er dieper in dan je denkt, dan wel niet met de eigen offciële leger eenheden wel met zijn adviseurs en of ingehuurde soldaten.
Hoe stout is Konijntjuh!
  maandag 16 november 2015 @ 09:35:34 #283
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157593482
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 09:32 schreef Konijntjuh het volgende:

[..]

Hezbollah geniet behoorlijk van Iraanse steun in Syrië, daarbij zijn er aardig wat Iraanse officieren die aanwezig zijn in Syrië en huurlingen die via Iran vechten aan de zijde van Assad.

In ieder geval Iran zit er dieper in dan je denkt, dan wel niet met de eigen offciële leger eenheden wel met zijn adviseurs en of ingehuurde soldaten.
Zo'n beetje zelfde als Rusland in de Oekraïne, wie weet hebben ze dat wel van de Russen geleerd.
Ik wist wel dat ze Assad steunen.
Dat land begint een aardig wespennest te worden met strijdende partijen.
Zoiets kan lijden tot WW3
  maandag 16 november 2015 @ 09:38:42 #284
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157593526
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 12:49 schreef ems. het volgende:

[..]

Nee, je neemt een passpoort mee omdat je criminele shit gaat doen en bommen bij je hebt. Om dezelfde reden zullen ze waarschijnlijk netjes voor een rood stoplicht stoppen en niet over de snelheidslimiet heengaan. Je wilt immers geen onnodige aandacht trekken.

[..]

Als je een AK in je achterbak hebt heb je een stuk minder kans dat die achterbak gecontroleerd wordt als je je paspoort kan laten zien als daar om gevraagd wordt.

Daarnaast -willen- deze mensen dat je weet wie ze waren. Dat begrijp je toch wel :?

Maargoed, blijf lekker andermans plaatjes copypasten als je daar gelukkig van wordt :P
Als je de Thalys pakt van Belgie naar Frankrijk word je bijvoorbeeld gewoon gecontrolleerd.
Dus dat zou een mogelijkheid kunnen zijn voor de aanwezigheid van een paspoort,
pi_157595378
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 07:33 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Zo'n legertje IS is al die grootmachten te slim af? Ik geloof daar weinig van.
Je begrijpt er weinig van, bedoel je. Kleine legertjes hebben vaak genoeg de grote machten verslagen, of ze hebben zich iig niet laten verslaan. Moet ik echt met voorbeelden komen of kan je dat zelf wel bedenken?
Conscience do cost.
  maandag 16 november 2015 @ 12:25:58 #286
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157596214
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 11:47 schreef ems. het volgende:

[..]

Je begrijpt er weinig van, bedoel je. Kleine legertjes hebben vaak genoeg de grote machten verslagen, of ze hebben zich iig niet laten verslaan. Moet ik echt met voorbeelden komen of kan je dat zelf wel bedenken?
jij begrijpt er weinig van.

Hoeveel voorbeelden wil je dat Isis cia is?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 16 november 2015 @ 12:28:11 #287
189978 controlaltdelete
pi_157596260
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)achte-terrorist-gaan

Merde, zijn ze nou zo stom of doen ze dit opzettelijk?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 16 november 2015 @ 12:36:31 #288
52357 Lambiekje
pi_157596414
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 12:28 schreef controlaltdelete het volgende:

Wat denk jezelf?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_157596469
You’ll see more truth in 10 minutes from RT in this interview than in 10 years of watching the Fake News in the USA! RT just made our news look like the disgusting lying pigs they are as they put on Geared O’Colman in Paris! I’ve never seen this guy before but he really impressed me! You’ve got to watch this interview and share it around because I’ve never seen somebody destroy the lies about everything so quickly. In just 10 minutes he brought out the truth that France is knee deep in Syrian evil as well as funding other terrorists in Africa and the Middle East!

Watch Gearoid rock the truth and notice the difference between RT and our scum media like Faux News. On Faux, they constantly interrupt their guests especially if they aren’t saying the propaganda properly but here, you get to hear Gerooid O’Colman for 10 solid minutes with only a few questions from the host. Can you imagine the Zio fangs coming out if this guy went on the Zionist Mossad operation at Fox? They would lose their mind and be foaming at the mouth!

Heres’s some of what is covered in this important interview!

Media in Paris now propaganda campaign to make people fear going out on the streets!

The attacks in Syria are being orchestrated from abroad – Nato. They are attacking Syrian civilians!

There is a global war on civilian populations It is a form of neocolonialism – it aims to divide and conquer world populations and make them submit to a global order against their interests!

This new world order being pushed on the world population only serves the interests of a tyrannical ruling elite!

There is no war on terror! There is a war using terrorist proxy groups being used against nation states who are resisting US and Israeli hegemony.

These terrorists are funded and trained by western intelligence agencies.

There is no such thing as ISIS! ISIS is a creation of the US. We know this from declassified US documents from the Defense Intelligence Agency (DIA).

The French government is attempting to drum up support for more military intervention in Syria! They want to get in on the game! The game is almost lost to Russia who is destroying the ISIS proxy army.

You have ISIS forces coming into Europe disguised as refugees – they will destabilize central Europe.

The French government wants to get in on the game in Syria and prop up those so called “moderate” rebels. There are no “moderate” rebels in Syria!

The game in Syria ONLY serves the western elites!

French government very worried about the alternative media. They will call them “Conspiracy Theorists” and crack down more on them. It’s already beginning. Teacher was already fired for suggesting there may be a link between French imperialism and terrorism.

French elites are using Muslims as pawns to divide and conquer country – to divide working people against each other.

French government has been complicit in terrorism in Africa and Middle East.

If this continues, we will be under martial law!

http://beforeitsnews.com/(...)nwo-wow-3243570.html
  maandag 16 november 2015 @ 12:42:28 #290
189978 controlaltdelete
pi_157596531
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2015 12:36 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wat denk jezelf?
Het laatste, doet het ook goed voor de fear mongering, zo'n meedogenloze terrorist, wie weet zit ie al in NL. Tijdens de wedstrijd NL - DL ofzo.
pi_157596569
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2015 12:25 schreef Lambiekje het volgende:

Hoeveel voorbeelden wil je dat Isis cia is?
Ben je er nu echt van overtuigd dat jij die voorbeelden hebt laten zien?

Lambiekje voor de zoveelste keer, jij roept alleen maar en van onderbouwing heb je nog nooit gehoord.
pi_157597065
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 12:44 schreef Chewie het volgende:

[..]

Lambiekje voor de zoveelste keer, jij roept alleen maar en van onderbouwing heb je nog nooit gehoord.
Nou soms dumpt hij wel eens een Engelse tekst
  maandag 16 november 2015 @ 13:40:42 #293
52357 Lambiekje
pi_157597674
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 12:42 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Het laatste, doet het ook goed voor de fear mongering, zo'n meedogenloze terrorist, wie weet zit ie al in NL. Tijdens de wedstrijd NL - DL ofzo.
telegraaf zegt dat Turkije tot twee keer toe een dader heeft doorgegeven.

En wat doet men ermee. Niets. Een popcornuser vervolgen of iets is veel belangrijker.
  maandag 16 november 2015 @ 13:41:29 #294
52357 Lambiekje
pi_157597692
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 12:44 schreef Chewie het volgende:

[..]

nee wat ik roep is onderbouwd.
pi_157597706
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 09:32 schreef Konijntjuh het volgende:

[..]

Iran is zeker geen 'engel' in dat gebied... het is een van de grootste machtsfactoren en 'leider' van de Sjiietische groepen.

Wat ik echter opvallend vind is dat men in het wetsen een enorme selectieve blindheid heeft voor een nog grotere geweldsmacht in dat gebied welke eerder dicht tegen de ideologie van bv de radicale soennieten in oost-Irak en west-Syrie aanzit...

namelijk de soennitische Wahabieten in Saoudi-Arabie...

Volgens mij is het bij het bekijken van zulke conflicten vooral interssant te kijken welke partijen het meest te winnen hebben en daarbij kun je al 25 jaar zien dat telkens het de Saoedie's zijn die heel slim profiteren van allerhande gewapende conflicten die rondom hun land plaatsvinden, terwijl zij hun macht uitbreiden...

Hierbij zijn vrijwel alle andere partijen, of dat nu de VS of west-europese landen als Frankrijk en United Kingdom, maar evengoed de russen eigenlijk gewoon spelers die maar al te makkeljk te manipuleren zijn om zelf veel geld uit te geven of hun leger in te zetten, om belangen veilig te stellenw aar de Saoedie's het meest van profiteren...
Terzijde drijft dit vaak ook de olieprijs op, wat de Saoudie's ook altijd graag gelegen is.

Voor de mensen die eens verder willen lezen aan welke problemen en welke radicale islamieten zich inspirteren op het Wahabisme en hoeveel geld bv de Saoudi's besteden aan het 'exporteren' van hun geloof:
https://en.wikipedia.org/(...)ence_and_propagation
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_157597710
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2015 13:41 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee wat ik roep is onderbouwd.
Zolang de onderbouwing steevast ontbreekt is dat niet het geval
  maandag 16 november 2015 @ 14:01:34 #297
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157598178
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 12:28 schreef controlaltdelete het volgende:

Zolang hij niks gedaan heeft.
Dan is de kans ook groot dat ze hem laten gaan.

Ik dacht dat jij zo tegen gedachten politie was?
pi_157598474
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 12:42 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Het is Duitsland - Nederland.
  maandag 16 november 2015 @ 15:28:49 #299
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157600116
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 15:24 schreef Summers het volgende:

[..]

die nationale en internationale 1 minuut stilte vandaag was toch echt voor parijs waarbij al ie andere slachtoffers niet worden genoemd , hard he de waarheid over hoe mensen de msm volgen en pas iets voelen als de msm ze dat zegt .
Die andere dingen zijn ook wel bekend hoor, zoals deze!
http://www.telegraaf.nl/b(...)d_redt_levens__.html
pi_157600164
Druk maken over of mensen wel een minuut stilte hebben voor iedereen :') Altijd van die idioten die meteen hun eigen politieke punt moeten doordrukken.
Conscience do cost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')