Dat denk ik wel, maar er zijn genoeg famillies die rijker zijn.quote:Op zondag 15 november 2015 21:29 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon een feit hoor, het is echt niet zo dat Bill Gates de rijkste persoon ter wereld is.
Dat 2e geloof ik inderdaad niet nee, een enkele uitzondering daargelaten. Maar niet op zo'n grote schaal als wat we in onze wereld allemaal zien nee.
Ik zat aan zo'n soort gelijk scenario te denken dus dat het westerse bondgenootschap nu door deze aanslag zijn grondtroepen geoorloofd met de legetieme steun van de bevolkingen van het westen kan inzitten in Syrië.quote:Op zondag 15 november 2015 22:11 schreef Izzy73 het volgende:
Mocht dit een False Flag zijn dan lijkt het wel duidelijk waarom. Rusland begint op geraffineerde wijze grip te krijgen op Syrië. En dat is nu net het doelwit van het westen. Assad afzetten en er een eigen puppet neerzetten die wel meewerkt met het westen. Frankrijk heeft vandaag al extra aanvallen uitgevoerd op Syrisch grondgebied.
Las laatst trouwens ook een artikel waarin stond dat het gebied dat in handen zou zijn van IS werkelijk een zone is die dient als bevoorrading corridor. Zodat ze via Turkije de IS kunnen bevoorraden dwars door Syrië heen. Want ja hoe kan het anders dat IS na meer dan een jaar oorlog voeren nog steeds volop wapens heeft. Iemand moet hen daarvan voorzien. En ik heb niet het idee dat IS bevriend is met veel partijen die ze graag een handje willen helpen. Tenzij ....
Iran beschermd in feite alleen zijn eigen grens.quote:Op maandag 16 november 2015 09:10 schreef Konijntjuh het volgende:
[..]
Ik zat aan zo'n soort gelijk scenario te denken dus dat het westerse bondgenootschap nu door deze aanslag zijn grondtroepen geoorloofd met de steun van de bevolkingen van het westen kan inzitten in Syrië.
Als het westen USA/Duitsland/Frankrijk etc. evt. met de samenwerking van Saudië Arabia en Israel een troepenmacht sturen om eerst IS de pan in te hakken om later als een soort van bezettingsmacht blijven in Syrië.
Dan krijg je een soort van "stand off" tussen Rusland/Iran en de Westerse coalitie, waardoor de FSA weer tegen het leger van Assad kan vechten zonder dat deze direct gesteund word door Rusland/Iran terwijl het westen wel de FSA troepen snel en direct kan bevoorraden en kan voorzien van degelijk materiaal om de troepen van Assad te bevechten.
Maar goed dit merk je of zie je wel binnen een jaar, echter ik weet niet als dit scenario zich voordoet of Rusland/Iran het behouden bij een "stand off" in Syrië of zich de duimen aan laten schroeven door het westen, ik denk dat je dan kan genieten van WWIII .
Hezbollah geniet behoorlijk van Iraanse steun in Syrië, daarbij zijn er aardig wat Iraanse officieren die aanwezig zijn in Syrië en huurlingen die via Iran vechten aan de zijde van Assad.quote:Op maandag 16 november 2015 09:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Iran beschermd in feite alleen zijn eigen grens.
Ze hebben wel wat bombardementen op de IS uitgevoerd maar puur omdat die te dichtbij kwamen.
Zo'n beetje zelfde als Rusland in de Oekraïne, wie weet hebben ze dat wel van de Russen geleerd.quote:Op maandag 16 november 2015 09:32 schreef Konijntjuh het volgende:
[..]
Hezbollah geniet behoorlijk van Iraanse steun in Syrië, daarbij zijn er aardig wat Iraanse officieren die aanwezig zijn in Syrië en huurlingen die via Iran vechten aan de zijde van Assad.
In ieder geval Iran zit er dieper in dan je denkt, dan wel niet met de eigen offciële leger eenheden wel met zijn adviseurs en of ingehuurde soldaten.
Als je de Thalys pakt van Belgie naar Frankrijk word je bijvoorbeeld gewoon gecontrolleerd.quote:Op zondag 15 november 2015 12:49 schreef ems. het volgende:
[..]
Nee, je neemt een passpoort mee omdat je criminele shit gaat doen en bommen bij je hebt. Om dezelfde reden zullen ze waarschijnlijk netjes voor een rood stoplicht stoppen en niet over de snelheidslimiet heengaan. Je wilt immers geen onnodige aandacht trekken.
[..]
Als je een AK in je achterbak hebt heb je een stuk minder kans dat die achterbak gecontroleerd wordt als je je paspoort kan laten zien als daar om gevraagd wordt.
Daarnaast -willen- deze mensen dat je weet wie ze waren. Dat begrijp je toch wel
Maargoed, blijf lekker andermans plaatjes copypasten als je daar gelukkig van wordt
Je begrijpt er weinig van, bedoel je. Kleine legertjes hebben vaak genoeg de grote machten verslagen, of ze hebben zich iig niet laten verslaan. Moet ik echt met voorbeelden komen of kan je dat zelf wel bedenken?quote:Op maandag 16 november 2015 07:33 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Zo'n legertje IS is al die grootmachten te slim af? Ik geloof daar weinig van.
jij begrijpt er weinig van.quote:Op maandag 16 november 2015 11:47 schreef ems. het volgende:
[..]
Je begrijpt er weinig van, bedoel je. Kleine legertjes hebben vaak genoeg de grote machten verslagen, of ze hebben zich iig niet laten verslaan. Moet ik echt met voorbeelden komen of kan je dat zelf wel bedenken?
Wat denk jezelf?quote:Op maandag 16 november 2015 12:28 schreef controlaltdelete het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)achte-terrorist-gaan
Merde, zijn ze nou zo stom of doen ze dit opzettelijk?
Het laatste, doet het ook goed voor de fear mongering, zo'n meedogenloze terrorist, wie weet zit ie al in NL. Tijdens de wedstrijd NL - DL ofzo.quote:
Ben je er nu echt van overtuigd dat jij die voorbeelden hebt laten zien?quote:Op maandag 16 november 2015 12:25 schreef Lambiekje het volgende:
Hoeveel voorbeelden wil je dat Isis cia is?
Nou soms dumpt hij wel eens een Engelse tekstquote:Op maandag 16 november 2015 12:44 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ben je er nu echt van overtuigd dat jij die voorbeelden hebt laten zien?
Lambiekje voor de zoveelste keer, jij roept alleen maar en van onderbouwing heb je nog nooit gehoord.
telegraaf zegt dat Turkije tot twee keer toe een dader heeft doorgegeven.quote:Op maandag 16 november 2015 12:42 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Het laatste, doet het ook goed voor de fear mongering, zo'n meedogenloze terrorist, wie weet zit ie al in NL. Tijdens de wedstrijd NL - DL ofzo.
nee wat ik roep is onderbouwd.quote:Op maandag 16 november 2015 12:44 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ben je er nu echt van overtuigd dat jij die voorbeelden hebt laten zien?
Lambiekje voor de zoveelste keer, jij roept alleen maar en van onderbouwing heb je nog nooit gehoord.
Iran is zeker geen 'engel' in dat gebied... het is een van de grootste machtsfactoren en 'leider' van de Sjiietische groepen.quote:Op maandag 16 november 2015 09:32 schreef Konijntjuh het volgende:
[..]
Hezbollah geniet behoorlijk van Iraanse steun in Syrië, daarbij zijn er aardig wat Iraanse officieren die aanwezig zijn in Syrië en huurlingen die via Iran vechten aan de zijde van Assad.
In ieder geval Iran zit er dieper in dan je denkt, dan wel niet met de eigen offciële leger eenheden wel met zijn adviseurs en of ingehuurde soldaten.
Zolang hij niks gedaan heeft.quote:Op maandag 16 november 2015 12:28 schreef controlaltdelete het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)achte-terrorist-gaan
Merde, zijn ze nou zo stom of doen ze dit opzettelijk?
Het is Duitsland - Nederland.quote:Op maandag 16 november 2015 12:42 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Het laatste, doet het ook goed voor de fear mongering, zo'n meedogenloze terrorist, wie weet zit ie al in NL. Tijdens de wedstrijd NL - DL ofzo.
Die andere dingen zijn ook wel bekend hoor, zoals deze!quote:Op maandag 16 november 2015 15:24 schreef Summers het volgende:
[..]
die nationale en internationale 1 minuut stilte vandaag was toch echt voor parijs waarbij al ie andere slachtoffers niet worden genoemd , hard he de waarheid over hoe mensen de msm volgen en pas iets voelen als de msm ze dat zegt .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |