quote:
Op woensdag 18 november 2015 13:51 schreef FlyDutchMan het volgende:[..]
Volgens mij noem ik toch echt een aantal punten waarop dit soort zaken gewoon gestimuleerd kunnen worden. Alles is makkelijker praten vanaf je pc'tje, maar als je het daarmee afdoet moet je er niet naar vragen.
Een aantal vage punten noem je. Waaronder het korten van de school. Zodra ik je vraag het concreet te maken haak je af.
Kom nu eens concreet met een plan. Een school in Hillesluis, waar haalt die autochtone leerlingen vandaan in een wijk waar 90% niet westerse allochtoon is? En hoe wil je autochtonen zover krijgen om uit hun goede wijk naar de achterbuurt Hillesluis te rijden om hun kind daar op school te zetten tussen de achterstandskinderen?
En dan wil je vervolgens die school die vol zit met achterstandskinderen nog gaan korten ook zodat het onderwijs er nog verder achteruit holt en de school zelfs de deuren moet sluiten.
Dan is er in ieder geval wel een zwarte school minder. Wat een goed doordacht plan om zwarte scholen tegen te gaan. Chapeau!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty