Demonstreren tegen respect voor slachtoffers tonen? Dat is een kromme gedachtengangquote:Op maandag 16 november 2015 19:27 schreef AhmedJaret het volgende:
ik snap niet wat hier mis mee is? staat die minuut wettelijk vast? geen recht meer op vrijheid van meningsuiting? zeg maar dat waar wij voor vechten (geen onderdrukking) worden nu onze burgers opgelegd
ik vind het goed dat mensen hier tegen demonstreren
Het probleem is o.a. het gebrek aan zelfreflectie, het gebrek aan kennis, het gebrek aan respect, het gebrek aan beschaving en het gebrek aan wellevendheid bij deze Marokkanen.quote:Op maandag 16 november 2015 19:27 schreef AhmedJaret het volgende:
ik snap niet wat hier mis mee is? staat die minuut wettelijk vast? geen recht meer op vrijheid van meningsuiting? zeg maar dat waar wij voor vechten (geen onderdrukking) worden nu onze burgers opgelegd
Bovendien als je zo'n hekel hebt aan de Westerse wereld rot dan op.quote:Op maandag 16 november 2015 19:27 schreef AhmedJaret het volgende:
respect voor wat? dat een land dat in oorlog is een klap krijgt te verduren op eigen bodem die voorkomen had moet en kunnen worden? of respect dat zij zich daarna vergelden en vergeldingsacties raqa bombarderen alsof daar geen onschuldige burgers zitten? of respect dat frankrijk vroeger heel noord afrika heeft gekoloniseerd en daar de bevolking heeft geterroriseerd voor kapitaal verschaffing?quote:Op maandag 16 november 2015 19:30 schreef 9h05t het volgende:
[..]
dat noemen ze respect. maar dat is jou en je soortgenoten onbekend.
maar goed... is er ook een verbod op het tekenen van jullie "profeet" ? want dan is het kot te klein
Is je probleem hiermee nu dat die zaken minder respect krijgen of dat er überhaupt ergens respect voor wordt getoond ? Nog niet helemaal duidelijk.quote:Op maandag 16 november 2015 19:37 schreef AhmedJaret het volgende:
want wanneer gaan wij een minuut stilte houden voor het russiche vliegtuig die naar beneden is gehaald? of beiroet waar een heel gebouw met de grond gelijk is gemaakt? syrie die met gifgas word besproeid?
we zouden wel het hele jaar stil kunnen zijn
beidequote:Op maandag 16 november 2015 19:38 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Is je probleem hiermee nu dat die zaken minder respect krijgen of dat er überhaupt ergens respect voor wordt getoond ? Nog niet helemaal duidelijk.
Jouw reactie ook, als je tenminste niet wil dat moslims als zielige stukjes jankstront worden gezien.quote:
Wat is de juiste aanpak volgens jou?quote:
127 onschuldige burgers afschieten is laf en als je daarvoor in het "paradijs" komt .....quote:Op maandag 16 november 2015 19:35 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
respect voor wat? dat een land dat in oorlog is een klap krijgt te verduren op eigen bodem die voorkomen had moet en kunnen worden? of respect dat zij zich daarna vergelden en vergeldingsacties raqa bombarderen alsof daar geen onschuldige burgers zitten? of respect dat frankrijk vroeger heel noord afrika heeft gekoloniseerd en daar de bevolking heeft geterroriseerd voor kapitaal verschaffing?
wat gebeurd is verschrikkelijk maar om daardoor heel europa een minuut stilte af te dwingen is overdreven
ten eerste mag heel europa zich wel eens verontschuldigen tegen haar volk voor wat ze hebben gemaakt van europa, naar de afgrond gesleeptquote:Op maandag 16 november 2015 19:41 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Welke aanpak zou u dan prefereren meneer Jaret?
als de geschiedenis is gedaan en je ermee moet leren leven, leer er dan mee leven dat dit niet de laatste aanslag isquote:Op maandag 16 november 2015 19:44 schreef 9h05t het volgende:
[..]
127 onschuldige burgers afschieten is laf en als je daarvoor in het "paradijs" komt .....
maar ja.. wat verwacht je van een godsdienst waar de profeet een pedofiele crimineel is ?
dat is geen oorlogsdaad maar een terreurdaad.
Als je het niet eens bent met die minuut stilte best, ben ik ook niet want het veranderd niets maar uit respect kun je die minuut wel je bek houden.
Raqqa zitten ook onschuldige burgers maar daar zit IS ook ( onze vijand u collega's ? )
Parijs waren enkel onschuldige en ongewapende doden omdat ze ( of jullie ? ) niet het lef hebben om een doelwit dat ook effectief iets gedaan heeft aan te vallen.
Wat heeft het Koloniseren ermee te maken ? De geschiedenis is gedaan leer ermee leven
Aha, dus de geradicaliseerde moslims zijn eigenlijk het slachtoffer?quote:Op maandag 16 november 2015 19:49 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
ten eerste mag heel europa zich wel eens verontschuldigen tegen haar volk voor wat ze hebben gemaakt van europa, naar de afgrond gesleept
kijk naar het nieuws en je hoort molenbeek molenbeek molenbeek, WTF? snappen ze niet dat DAT het probleem is? door al die mensen te negeren en in een ghetto te stoppen en ze niet hoeven te laten integreren? "gastarbeiders" "ze gaan terug" in de jaren 60 en toen 20 jaar later toen duidelijk was dat er een tweede en derde generatie kwam nog steeda geen segregatie
afgesloten in ghettos (want dat is molenbeek) en dan verwonderen hoe die radicalisatie komt wanneer een special forces unit de hele wijk doorkamt en iedereen als potentieel terrorist zit
weet je wie dat doet? jouw regering, kijk naar schilderswijk
hele nederlandse bevolking weggepest en weggehaald en ook een ghetto geworden met mocros antis en turken l
als we het probleem wegstoppen is het er niet
zwarte scholen
halal slagerijen
oosterse supermarkten
alles is ok om ze maar "thuis" te voelen, maar als dat botst met nl dan is het te laat
dit probleem gaat zich niet oplossen en die imigranten die komen gaan de rotte wortel diw er al is echt niet vervangen
europa is al af het is een kwestie tot het valt want die rotte wortel zit zo vast dat zonder grote verandering die er niet gaat komen - niet verdwijnt
leer er dan mee leven dat hier een minuut stilte gevraagd werd en als dat niet bevalt ga dan naar het kalifaat dat je zo heerlijk lijktquote:Op maandag 16 november 2015 19:52 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
als de geschiedenis is gedaan en je ermee moet leren leven, leer er dan mee leven dat dit niet de laatste aanslag is
de geschiedenis is inderdaad gebeurd en wat je hier ziet is een gevolg
kan je lezen? radicalisatie is een bijproduct van europees segregatie beleidquote:Op maandag 16 november 2015 19:52 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Aha, dus de geradicaliseerde moslims zijn eigenlijk het slachtoffer?
waar zeg ik dat het mij heerlijk lijkt? leer lezenquote:Op maandag 16 november 2015 19:54 schreef 9h05t het volgende:
[..]
leer er dan mee leven dat hier een minuut stilte gevraagd werd en als dat niet bevalt ga dan naar het kalifaat dat je zo heerlijk lijkt
Tuurlijk maar als ik je berichten lees distantieer je jezelf met "het Westen" maar je bent er zelf onderdeel van en als je je distantieert van het westen waarom blijf je hier dan ?quote:Op maandag 16 november 2015 19:58 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
waar zeg ik dat het mij heerlijk lijkt? leer lezen
ik heb er de vrijheid om er niet mee te leven net als dat jij de vrijheid hebt om dat belachelijk te vinden
of gaat vrijheid dan niet op?
Molenbeek vergelijken met de Schilderswijk.quote:Op maandag 16 november 2015 19:49 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
ten eerste mag heel europa zich wel eens verontschuldigen tegen haar volk voor wat ze hebben gemaakt van europa, naar de afgrond gesleept
kijk naar het nieuws en je hoort molenbeek molenbeek molenbeek, WTF? snappen ze niet dat DAT het probleem is? door al die mensen te negeren en in een ghetto te stoppen en ze niet hoeven te laten integreren? "gastarbeiders" "ze gaan terug" in de jaren 60 en toen 20 jaar later toen duidelijk was dat er een tweede en derde generatie kwam nog steeda geen segregatie
afgesloten in ghettos (want dat is molenbeek) en dan verwonderen hoe die radicalisatie komt wanneer een special forces unit de hele wijk doorkamt en iedereen als potentieel terrorist zit
weet je wie dat doet? jouw regering, kijk naar schilderswijk
hele nederlandse bevolking weggepest en weggehaald en ook een ghetto geworden met mocros antis en turken l
als we het probleem wegstoppen is het er niet
zwarte scholen
halal slagerijen
oosterse supermarkten
alles is ok om ze maar "thuis" te voelen, maar als dat botst met nl dan is het te laat
dit probleem gaat zich niet oplossen en die imigranten die komen gaan de rotte wortel diw er al is echt niet vervangen
europa is al af het is een kwestie tot het valt want die rotte wortel zit zo vast dat zonder grote verandering die er niet gaat komen - niet verdwijnt
quote:Op maandag 16 november 2015 19:56 schreef AhmedJaret het volgende:
kan je lezen? radicalisatie is een bijproduct van europees segregatie beleid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |