Ik vind het vreselijk en praat niets goed.quote:Op maandag 16 november 2015 14:13 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Het constante goedpraten.
Dit is geen gewoon puberaal gedrag. Dit is pure uitlokking.
Dit is een gebrek aan opvoeding en respect.quote:Op maandag 16 november 2015 14:13 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Het constante goedpraten.
Dit is geen gewoon puberaal gedrag. Dit is pure uitlokking.
Grapjes over bommen op vliegvelden zijn ook tamelijk puberaal terwijl ze een verwaarloosbaar veiligheidsrisico zijn. Desondanks worden ze niet gewaardeerd.quote:Op maandag 16 november 2015 15:09 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk en praat niets goed.
Uitlokking is toch puberaal? daar is niets nieuws aan.
Of bij wijze van puberaal geintje gewoon even waterboarden met varkensbloedquote:Op maandag 16 november 2015 15:17 schreef CafeRoker het volgende:
Ik zou gewoon een grapje met ze uithalen. Sproei er wat varkensbloed overheen als ze weer naar binnen mogen.
Ook dat snap ik, maar dat zal geen effect hebben. Dit soort straattuig zal ons als maatschappij nog zoveel gaan kosten ivm politie, justitie etc. Al die kosten die oplopen in de tien duizenden euro's...quote:Op maandag 16 november 2015 16:40 schreef Prinsmaarten het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt. Maar ik als mens zal dat nooit hebben aangezien emotie en geweld niks oplossen ook al was het familie.
Dat het niet kan ben ik mee eens. En een gepaste straf zou op zijn plaats zijn bijv een scriptie over respect voor de mensheid
Tuig kost altijd wel wat zowel geld als aan energie.quote:Op maandag 16 november 2015 16:44 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ook dat snap ik, maar dat zal geen effect hebben. Dit soort straattuig zal ons als maatschappij nog zoveel gaan kosten ivm politie, justitie etc. Al die kosten die oplopen in de tien duizenden euro's...
Er is geen oplossing, een scriptie zou ik ook een goed idee vinden, maar het zal niks helpen.
En dan? Dan gaan ze op dat aanzicht fappen en zich bij IS aansluiten.quote:Op maandag 16 november 2015 17:05 schreef Geralt het volgende:
Ik zou er geen enkel probleem mee hebben om dit soort pubertjes bij kop en kont te pakken en eens even midden in dat concertgebouw te zetten waar alle lijken nog liggen en alles en ze daar mooi een middag tussen de dooien laten vertoeven om eens na te denken over hun gedrag.
Ik denk dat als het nog pubers zijn dat ze toch wel eventjes het allemaal niet meer zo stoer vinden.quote:Op maandag 16 november 2015 17:07 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
[..]
En dan? Dan gaan ze op dat aanzicht fappen en zich bij IS aansluiten.
Ja hè, kun je het je voorstellen "God is de grootste" en dat na die aanslagen! Dat moet toch niet kunnen? Gebrek aan respect is het!quote:
Ga je schamen godverdomme! Zeker om die terroristen te steunen? En dat leeft in onze maatschappij!quote:Op maandag 16 november 2015 16:43 schreef darkmond het volgende:
Mja, ben een moslim. Heb eigenlijk ook echt een snel gebiedje gedaan tijdens de minuut stilte voor Parijs, en Beirut en alle andere dingen die gebeuren.
Ja sure, alsof die gasten het niet er om deden om een reactie uit te lokken. Dat weet jij net zo goed. Een stel rebelse Marokkaantjes die "stoer" wil doen.quote:Op maandag 16 november 2015 14:44 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Ahaa, guilt by association dus.
Misschien is dat wel één van de redenen dat deze jongens zo graag schoppen en rebelleren.
Niemand heeft de minuut stilte verstoord in dit geval. Maar ze prezen God in het Arabisch en het zijn een stel Marokkaantjes: hard straffen dus en eigenlijk ook hun paspoort afpakken.
Is dit bagatelliseren, goedpraten of wegkijken?quote:Op maandag 16 november 2015 14:02 schreef TUFKAL het volgende:
"klasgenoten" gewoon puberaal gedrag dus... Ben jij nooit baldadig geweest?
😢quote:Op maandag 16 november 2015 17:10 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Ja hè, kun je het je voorstellen "God is de grootste" en dat na die aanslagen! Dat moet toch niet kunnen? Gebrek aan respect is het!
[..]
Ga je schamen godverdomme! Zeker om die terroristen te steunen? En dat leeft in onze maatschappij!
Het probleem is dat ze dat op scholen niet eens meer durven (straffen), omdat anders binnen 30 minuten de hele Marokkaanse familie op de stoep staat.quote:Op maandag 16 november 2015 14:29 schreef Dagonet het volgende:
Ja, het is baldadig gedrag van een zooi pubers.
Maar wie heeft er ooit gezegd dat je baldadigheid onbestraft moet laten?
Er zijn een paar dingen die ik weet:quote:Op maandag 16 november 2015 17:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja sure, alsof die gasten het niet er om deden om een reactie uit te lokken. Dat weet jij net zo goed. Een stel rebelse Marokkaantjes die "stoer" wil doen.
Incidentje, niets aan de hand, gewoon doorlopen mensen.quote:Op maandag 16 november 2015 14:02 schreef TUFKAL het volgende:
"klasgenoten" gewoon puberaal gedrag dus... Ben jij nooit baldadig geweest?
HIj praat het niet goed, toch? En hij onderkent het, dus wegkijken? Dan blijft bagatelliseren over.quote:Op maandag 16 november 2015 17:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Is dit bagatelliseren, goedpraten of wegkijken?
Kutlandquote:Op maandag 16 november 2015 17:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het probleem is dat ze dat op scholen niet eens meer durven (straffen), omdat anders binnen 30 minuten de hele Marokkaanse familie op de stoep staat.
Nederlanders een reprimande geven gaat ze nog wel goed af.
[tweet="https://twitter.com/Sannepindakaas/status/666211077466755072"[/tweet]
dat noemen ze respect. maar dat is jou en je soortgenoten onbekend.quote:Op maandag 16 november 2015 19:27 schreef AhmedJaret het volgende:
ik snap niet wat hier mis mee is? staat die minuut wettelijk vast? geen recht meer op vrijheid van meningsuiting? zeg maar dat waar wij voor vechten (geen onderdrukking) worden nu onze burgers opgelegd
ik vind het goed dat mensen hier tegen demonstreren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |