abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 30 december 2015 @ 22:52:26 #251
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_158693871
Waarom trouwens niet voor een air? Is in bijna elk opzicht beter dan een MB, en dezelfde prijs
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_158693971
Omdat het scherm van een MBA dramatisch is. Dan moet je het echt alleen als pc gaan gebruiken.. beetje waste of money.
  woensdag 30 december 2015 @ 22:57:40 #253
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_158694064
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 22:55 schreef PjotterFRL het volgende:
Omdat het scherm van een MBA dramatisch is. Dan moet je het echt alleen als pc gaan gebruiken.. beetje waste of money.
Vind ik ook wel meevallen, typend op een. Misschien in vergelijking de MB, heb dat model nog niet gezien. Is trouwens ook het enige verkoopargument voor een MB lijkt mij.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  woensdag 30 december 2015 @ 23:01:08 #254
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_158694203
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 22:50 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Hij doet aan fotografie aan z'n profiel te zien dus ik neem aan dat hij die 5K wel zou waarderen. Maar evengoed: het kan inderdaad, een Macbook als desktop. 4K scherm erbij is ook handig. Persoonlijk zou ik gewoon een desktop hebben, maar ik ben ook geen user -Menn0-
Ik ga niet in profielen kijken ;) , ik geef antwoord uit mijn ervaring :) . Dus ja het is aan hem om de keuze te bepalen die voor hem het beste is. Ik ga niet zeggen je moet dit doen :D . Zeker met zo'n recente MBP zou een 4k scherm voor hem wel kunnen werken. En misschien goedkoper kunnen zijn. Maar dat laat ik aan hem over om te kiezen wat voor hem beter/goedkoper is :) .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  woensdag 30 december 2015 @ 23:03:15 #255
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_158694268
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 22:57 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Vind ik ook wel meevallen, typend op een. Misschien in vergelijking de MB, heb dat model nog niet gezien. Is trouwens ook het enige verkoopargument voor een MB lijkt mij.
MBA is uitgefaseerd lijkt me sinds de MB er is ;) . Geloof niet dat daar nog een opvolger voor komt.

Denk dat ze terug gaan naar de roots. MB, MBP, iMac en Mac Pro.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  woensdag 30 december 2015 @ 23:03:41 #256
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_158694284
quote:
99s.gif Op woensdag 30 december 2015 23:01 schreef DaMook het volgende:

[..]

Ik ga niet in profielen kijken ;)
Stond gewoon in z'n ondertiteltagje :P

[ Bericht 2% gewijzigd door Ingolstadt op 30-12-2015 23:10:56 ]
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  woensdag 30 december 2015 @ 23:04:14 #257
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_158694310
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 23:03 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Stond gewoon in z'n ondertitel :P
Ik die lees ik vaak niet :D :P .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  woensdag 30 december 2015 @ 23:07:51 #258
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_158694454
quote:
99s.gif Op woensdag 30 december 2015 23:03 schreef DaMook het volgende:

[..]

MBA is uitgefaseerd lijkt me sinds de MB er is ;) . Geloof niet dat daar nog een opvolger voor komt.

Denk dat ze terug gaan naar de roots. MB, MBP, iMac en Mac Pro.
Wel een beperkt dingetje hoor die MB. Zou voorlopig nog een Air erboven verkiezen want ze verkopen ze nog wel zo te zien.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  woensdag 30 december 2015 @ 23:11:48 #259
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_158694660
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 23:07 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Wel een beperkt dingetje hoor die MB. Zou voorlopig nog een Air erboven verkiezen want ze verkopen ze nog wel zo te zien.
Nog wel ja, maar als ik zie hoeveel AIR de MB in zich heeft denk ik niet dat ze die voortzetten ;) . En dan komen we bij Steve's standpunt. 1 mobiele consumer versie, 1 zakelijke versie mobiel (MB en MBP) en 1 versie vast (iMac en MacPro).
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  woensdag 30 december 2015 @ 23:13:25 #260
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_158694726
Dan kan ik voor de laatste Macbook (die plastic witte) nog meer respect opbrengen eerlijk gezegd. Prima dingetje was dat toch
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  woensdag 30 december 2015 @ 23:15:35 #261
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_158694830



Zit even die Apple website te bekijken maar jongens, dit is godverdomme toch gewoon jiskefet :')

Is ook een stuk onoverzichtelijker dan voorheen trouwens.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  woensdag 30 december 2015 @ 23:15:47 #262
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_158694840
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 23:13 schreef Ingolstadt het volgende:
Dan kan ik voor de laatste Macbook (die plastic witte) nog meer respect opbrengen eerlijk gezegd. Prima dingetje was dat toch
Zelf geen gehad, maar gekoof je meteen.

Mijn eerste apple was een imac, toen de eerste geimproteerde iphone, daarna verschillende ipads en iphones en mijn huidige mbp met tb scherm.

Owja en de apple watch :D .

Iig sinds 2005 Apple :D .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  FOK!fotograaf woensdag 30 december 2015 @ 23:20:42 #263
159915 -Menn0-
MNO
pi_158695079
Was ik inderdaad vergeten te zeggen, ik maak nog wel eens foto's dus een 5K scherm zou daarom top zijn :D

Maar nu ik er meer over nadenk heeft DaMook wel gelijk, een iMac sleep je niet even mee als je een keer op locatie al moet verwerken...

Zie dat een los 4K scherm tussen de 150 en 600 euro ligt en dat is precies waar ik op rekende wat ik nog moest bijleggen als ik m'n MacBook zou verkopen.

Thanks voor het meedenken. Nu jagen op een mooie monitor :)
,,/
  woensdag 30 december 2015 @ 23:27:11 #264
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_158695412
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 23:20 schreef -Menn0- het volgende:
Was ik inderdaad vergeten te zeggen, ik maak nog wel eens foto's dus een 5K scherm zou daarom top zijn :D

Maar nu ik er meer over nadenk heeft DaMook wel gelijk, een iMac sleep je niet even mee als je een keer op locatie al moet verwerken...

Zie dat een los 4K scherm tussen de 150 en 600 euro ligt en dat is precies waar ik op rekende wat ik nog moest bijleggen als ik m'n MacBook zou verkopen.

Thanks voor het meedenken. Nu jagen op een mooie monitor :)
Ik wet (bijna) zeker dat jou MBP krachtig genoeg is om een 4k scherm gewoon goed te kunnen aansturen :Y . Verder succes en ik lees wel hoe het je bevalt. Het toch mobiel kunnen zijn bevalt mij iig erg goed. Zelfs al gebruik ik het echt amper.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  woensdag 30 december 2015 @ 23:28:08 #265
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_158695458
quote:
99s.gif Op woensdag 30 december 2015 23:15 schreef DaMook het volgende:

[..]

Zelf geen gehad, maar gekoof je meteen.

Mijn eerste apple was een imac, toen de eerste geimproteerde iphone, daarna verschillende ipads en iphones en mijn huidige mbp met tb scherm.

Owja en de apple watch :D .

Iig sinds 2005 Apple :D .
Hier ipod touch als eerste, sindsdien redelijk wat Apple gebruikt.

Zo'n Watch, hoe bevalt jou dat? Heb er tijdje geleden eentje gebruikt in de Media markt. Het werkt wel goed enzo, zoals we van Apple gewend zijn, voelt solide aan. Echter zie ik het nut van zo'n dingetje niet, op twee, maar dan ook echt twee dingen na: whatsapps lezen, en navigeren op de kaart. Verder echt helemaal niks eigenlijk.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  woensdag 30 december 2015 @ 23:28:11 #266
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_158695461
En mocht het nou niet werken heb je een mooie 4k monitor voor naast je 5k imac :') . Al denk ik niet dat het zover komt ;) .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  woensdag 30 december 2015 @ 23:33:11 #267
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_158695754
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 23:28 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Hier ipod touch als eerste, sindsdien redelijk wat Apple gebruikt.

Zo'n Watch, hoe bevalt jou dat? Heb er tijdje geleden eentje gebruikt in de Media markt. Het werkt wel goed enzo, zoals we van Apple gewend zijn, voelt solide aan. Echter zie ik het nut van zo'n dingetje niet, op twee, maar dan ook echt twee dingen na: whatsapps lezen, en navigeren op de kaart. Verder echt helemaal niks eigenlijk.
Echt nut heeft het ook niet, het is meer het gemakkelijker maken van dingen. Tijd kijken uiteraard :P . Maar ook notificaties als whatsapp lezen. Het kunnen reageren is al bijzaak, meer het feit dat je het leest en beslist of het belangrijk is. Reageren kan uiteraard wel ( voorgeprogrammeerde reacties/smileys of inspreken). Zien van wie je een mail krijgt, wie je belt enz.

Als je er geen hebt mis je hem niet, maar als je eraan gewend bent is het wel erg makkelijk.

Het scheelt je gewoon heel vaak de telefoon onnodig uit je zak halen :P . Of jij dat wel of niet nuttig/nodig vind is aan jou. Ik vind het erg prettig.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  woensdag 30 december 2015 @ 23:36:04 #268
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_158695893
quote:
99s.gif Op woensdag 30 december 2015 23:33 schreef DaMook het volgende:

[..]

Echt nut heeft het ook niet, het is meer het gemakkelijker maken van dingen. Tijd kijken uiteraard :P . Maar ook notificaties als whatsapp lezen. Het kunnen reageren is al bijzaak, meer het feit dat je het leest en beslist of het belangrijk is. Reageren kan uiteraard wel ( voorgeprogrammeerde reacties/smileys of inspreken). Zien van wie je een mail krijgt, wie je belt enz.

Als je er geen hebt mis je hem niet, maar als je eraan gewend bent is het wel erg makkelijk.

Het scheelt je gewoon heel vaak de telefoon onnodig uit je zak halen :P . Of jij dat wel of niet nuttig/nodig vind is aan jou. Ik vind het erg prettig.
Handigheidje dus echt. Verwachtte ik ook al, het is wel lekker maar echt veel meerwaarde heeft het niet. Blijf ik liever bij m'n traditionele horloge, vind ik nog mooier ook.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  FOK!fotograaf woensdag 30 december 2015 @ 23:42:57 #269
159915 -Menn0-
MNO
pi_158696221
quote:
99s.gif Op woensdag 30 december 2015 23:27 schreef DaMook het volgende:

[..]

Ik wet (bijna) zeker dat jou MBP krachtig genoeg is om een 4k scherm gewoon goed te kunnen aansturen :Y . Verder succes en ik lees wel hoe het je bevalt. Het toch mobiel kunnen zijn bevalt mij iig erg goed. Zelfs al gebruik ik het echt amper.
Zal toch wel, heb de "beste" 15" die je kan kopen. 16GB werkgeheugen, 2 videokaarten etc, moet goed komen :)

quote:
99s.gif Op woensdag 30 december 2015 23:28 schreef DaMook het volgende:
En mocht het nou niet werken heb je een mooie 4k monitor voor naast je 5k imac :') . Al denk ik niet dat het zover komt ;) .
Handig als je 2 foto's wilt vergelijken! ^O^
,,/
  woensdag 30 december 2015 @ 23:43:28 #270
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_158696248
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 23:36 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Handigheidje dus echt. Verwachtte ik ook al, het is wel lekker maar echt veel meerwaarde heeft het niet. Blijf ik liever bij m'n traditionele horloge, vind ik nog mooier ook.
Ja dat is het. Ik neem nu minder vaak mijn telefoon in mijn hand. Erg prettig, maar niet noodzakelijk.

Buiten dat vind ik hem er persoonlijk goed uitzien en draag hem daardoor graag. Maar mijn oude horloge draagde ik ook graag (titanium duikhorloge dat nog veel groter was).
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  woensdag 30 december 2015 @ 23:44:54 #271
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_158696307
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 23:42 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Zal toch wel, heb de "beste" 15" die je kan kopen. 16GB werkgeheugen, 2 videokaarten etc, moet goed komen :)
Lijkt mij wel :)

quote:
[..]

Handig als je 2 foto's wilt vergelijken! ^O^
Positief denken :D . Doe ik graag ;) .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_158698890
Even het volgende, ik heb een chromecast en raspberry. Wat zou voor mij een apple tv 3 of 4 toevoegen? Heb een macbook en ipad, evenals windows laptop en android telefoon
  donderdag 31 december 2015 @ 01:43:22 #273
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_158700748
quote:
4s.gif Op donderdag 31 december 2015 00:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
Even het volgende, ik heb een chromecast en raspberry. Wat zou voor mij een apple tv 3 of 4 toevoegen? Heb een macbook en ipad, evenals windows laptop en android telefoon
Muziek direct uit je iTunes bibliotheek/iPad afspelen, en video's/het volledige scherm van je iPad mirroren op je TV, dan heb je het wel.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_158703738
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 01:43 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Muziek direct uit je iTunes bibliotheek/iPad afspelen, en video's/het volledige scherm van je iPad mirroren op je TV, dan heb je het wel.
Ik gebruik spotify/videoland/HBO/Netflix en showbox dus eigenlijk is er geen meerwaarde toch
pi_158708386
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 22:52 schreef Ingolstadt het volgende:
Waarom trouwens niet voor een air? Is in bijna elk opzicht beter dan een MB, en dezelfde prijs
De Air is niet veel dunner en lichter dan de veel betere MacBook pro. De pro heeft een beter scherm, snellere processor, force touch trackpad en meer RAM
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')