Dat verschil valt toch wel mee?quote:Op woensdag 11 november 2015 11:03 schreef cherrycoke het volgende:
ipad pro ook besteld
Verzonden: 2-4 werkdagen
Levering: 19 Nov - 23 Nov via Standaardlevering![]()
Gek he, een bedrijf dat winst wil maken?quote:Op maandag 16 november 2015 12:26 schreef daniela_007 het volgende:
Waarom kost een boek via Apple Store 19,99 euro en hetzelfde boek via Play Store 13,99 euro?
Wil Apple soms 6 euro extra winst maken?
Google is toch ook een bedrijf? Wilt Google dan helemaal geen winst maken?quote:Op maandag 16 november 2015 12:34 schreef CudiKid het volgende:
[..]
Gek he, een bedrijf dat winst wil maken?
quote:Op maandag 16 november 2015 12:31 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Dat verschil valt toch wel mee?
2-4 werkdagen is 18 - 20 november. Nu is het één dagje meer geworden, 3-5 werkdagen
Maar vast veel plezier ermee!
quote:
Dat doen ze al met al die gegevens dat Google van je heeft, en dat Apple niet heeft.quote:Op maandag 16 november 2015 12:41 schreef daniela_007 het volgende:
[..]
Google is toch ook een bedrijf? Wilt Google dan helemaal geen winst maken?
Het ligt niet alleen aan Apple. Apple vereist een bepaald percentage van het betaalde bedrag (30%, uit m'n hoofd). Google vereist dit niet, of een lager percentage. De uitgever/schrijver wil zijn/haar winst ook op peil houden. Mede daarom het prijsverschil.quote:Op maandag 16 november 2015 12:41 schreef daniela_007 het volgende:
[..]
Google is toch ook een bedrijf? Wilt Google dan helemaal geen winst maken?
Een Varkenshaas bij AH kost 19,50 de Kilo, bij de Aldi 14,95 en bij de Penny 9,95quote:Op maandag 16 november 2015 12:26 schreef daniela_007 het volgende:
Waarom kost een boek via Apple Store 19,99 euro en hetzelfde boek via Play Store 13,99 euro?
De prijs van items in de store wordt ingesteld door de uitgever. Apple pakt 30% van het verkoopbedrag ex BTW. Waarom zou de uitgever het bedrag hoger maken dan in de Play Store? Dat kan bijvoorbeeld zijn...quote:Op maandag 16 november 2015 12:26 schreef daniela_007 het volgende:
Staat, bon, prijs, gb en kleur?quote:Op maandag 16 november 2015 12:17 schreef Stink-ui het volgende:
Iemand 5s kopen? ga dalijk verlengen!
Had ik laatst ook met mijn ipad. hard reset doen was bij mij de trickquote:Op dinsdag 17 november 2015 00:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb een iphone 5s van rond de 2 jaar oud en sinds kort kan ik slecht of niet wifi signalen oppakken, wat kan hier de oorzaak van zijn en hoe kan je dit oplossen?
Verder wat is het prijsverschil tussen een iphone 6s 128gb kopen in Nederland en in de VS?
quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:36 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
http://arstechnica.com/ap(...)d-limitations-of-ios
quote:
Apple maakt al genoeg winst met de hardware die ze verkopen, dus dat lijkt me een onzin argument. Google doet dit niet/minimaal.quote:Op maandag 16 november 2015 13:52 schreef CudiKid het volgende:
[..]
Dat doen ze al met al die gegevens dat Google van je heeft, en dat Apple niet heeft.
Snap eigenlijk niet dat ze hem niet gewoon de iPad Plus noemde. Dan zou er vanaf 2016 de volgende lineup zijn:quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:28 schreef PjotterFRL het volgende:
Vinden jullie de Pro niet wat... groot?
Ze hebben natuurlijk heel veel voordelen t.o.v. de concurrentie. Het "premium" gevoel waar men graag voor betaalt en het beperkte assortiment waardoor onderdelen in grotere volumes gekocht kunnen worden.quote:Op woensdag 18 november 2015 12:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Apple heeft met de iPhone 14,5% marktaandeel maar 94% van de winst die er gemaakt wordt op smartphones is voor Apple.
Ik zeg, goed bezig!
http://news.investors.com(...)industry-profits.htm
tja, en alleen Apple en Samsung maken winst. De rest maakt verlies.quote:Op woensdag 18 november 2015 12:47 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ze hebben natuurlijk heel veel voordelen t.o.v. de concurrentie. Het "premium" gevoel waar men graag voor betaalt en het beperkte assortiment waardoor onderdelen in grotere volumes gekocht kunnen worden.
Maar het geld dat ze hebben is inderdaad bijna niet te bevatten.
Die voordelen kan iedereen hebben, alleen lukt het niemand anders. Het is niet alsof Apple per toeval een 1-0 voorsprong heeft gekregen.quote:Op woensdag 18 november 2015 12:47 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ze hebben natuurlijk heel veel voordelen t.o.v. de concurrentie. Het "premium" gevoel waar men graag voor betaalt en het beperkte assortiment waardoor onderdelen in grotere volumes gekocht kunnen worden.
Maar het geld dat ze hebben is inderdaad bijna niet te bevatten.
Persoonlijk heb ik alleen bij de iPhone en bij Samsung sinds de S6 dat hun claims dat hun toestellen "absolute jewels" zijn wel gerechtvaardigd. En bij de HTC One M8 ook. De rest is maar matig qua materiaal.quote:Op woensdag 18 november 2015 14:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die voordelen kan iedereen hebben, alleen lukt het niemand anders. Het is niet alsof Apple per toeval een 1-0 voorsprong heeft gekregen.
Ooit waren Motorola en Siemens koningen van de mobiele markt, Nokia versloeg allen en was koning. Daarna kwam Samsung, en werd een kleine bedreiging voor Nokia.quote:Op woensdag 18 november 2015 14:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die voordelen kan iedereen hebben, alleen lukt het niemand anders. Het is niet alsof Apple per toeval een 1-0 voorsprong heeft gekregen.
Kan je uitleggen wat je bedoeld?quote:Op woensdag 18 november 2015 15:51 schreef Splackavellie02 het volgende:
Apple heeft de markt voor smartphone applicaties tegelijkertijd gemaakt en verpest.
Micro transactions zijn echt vreselijk.
Je kan niet meer een app of spel "as-is" kopen. Voor alles moet je extra betalen. Voor spellen is dit helemaal erg, bijna alles is free-to-play en met kwaliteitsspellen is geen droog brood meer te verdienen.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kan je uitleggen wat je bedoeld?
Ik doe niet aan games, maar voor apps zie ik het issue niet, ik koop een app en die doet meestal wat is doen moet voor de prijs van een tijdschrift.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je kan niet meer een app of spel "as-is" kopen. Voor alles moet je extra betalen. Voor spellen is dit helemaal erg, bijna alles is free-to-play en met kwaliteitsspellen is geen droog brood meer te verdienen.
Het gaat niet om de prijs, het gaat erom dat je voor elke uitbreiding moet betalen in plaats van dat je gewoon een app voor ¤5 koopt die compleet is.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik doe niet aan games, maar voor apps zie ik het issue niet, ik koop een app en die doet meestal wat is doen moet voor de prijs van een tijdschrift.
Geen last van, ben het nog niet tegen gekomen, ik stoor me meer aan Adobe en Microsoft die Photoshop en Office in een abo hebben gestopt.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:13 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het gaat niet om de prijs, het gaat erom dat je voor elke uitbreiding moet betalen in plaats van dat je gewoon een app voor ¤5 koopt die compleet is.
Dit precies.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:13 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het gaat niet om de prijs, het gaat erom dat je voor elke uitbreiding moet betalen in plaats van dat je gewoon een app voor ¤5 koopt die compleet is.
Ik heb al maanden Sport watch. Draag 'm altijd, behalve 's nachts. Nog steeds onbeschadigd.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:24 schreef Blistering het volgende:
Voor de mensen hier met een Apple Watch, in hoeverre is deze bij jullie nog onbeschadigd?
Ik ben wel in de markt voor een Watch, maar ik lees hier en daar wel dat de Watch snel beschadigt.
In hoeverre merken jullie (eigenaren) daar iets van?
Duidelijk, thanks.quote:Op woensdag 18 november 2015 22:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb al maanden Sport watch. Draag 'm altijd, behalve 's nachts. Nog steeds onbeschadigd.
Ik heb mijn sport space grey sinds begin juni, nog geen krasje. Normaal gebruik waarbij ik ook weleens licht ergens tegenaan stoot.quote:Op woensdag 18 november 2015 22:37 schreef Blistering het volgende:
[..]
Duidelijk, thanks.
Vond het wel opvallend veel posts namelijk van mensen die stelden dat hun Watch al beschadigd is. Vraag mij dan wel af wat mensen er zoal mee doen.
Die is er. Met in-app aankopen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 13:18 schreef mrPanerai het volgende:
Zou iemand met Apple TV eens kunnen checken of er een app beschikbaar is voor MLB.tv?
Dit is wel een goede vraag.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:40 schreef Sunri5e het volgende:
Ik zit er over te denken om een iWatch te nemen maar ik ben een beetje huiverig. Met een iPhone merk je na een jaar en een update van iOS dat hij wat trager wordt. Je weet dat je door je abonnement om de 2 jaar een nieuwe telefoon hebt dus dan is het niet zo erg. Echter... Ik ben niet van plan om om de 2 jaar een nieuwe klok te kopen omdat hij trager wordt. Mensen die hier meer over kunnen vertellen?
Ik veronderstel dat ik gewoon met m'n abo kan inloggen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die is er. Met in-app aankopen.
Die functie is ideaal. Vorige week scheelde me dat dik een uur file omdat ik die door die melding mooi kon ontwijken.quote:Op zaterdag 21 november 2015 13:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Mijn iPhone bewaakt me, hij zegt me smorgens wat de verwachte reistijd naar kantoor is, en smiddags de verwachte reistijd naar huis
Geweldig hequote:Op zaterdag 21 november 2015 13:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Mijn iPhone bewaakt me, hij zegt me smorgens wat de verwachte reistijd naar kantoor is, en smiddags de verwachte reistijd naar huis
Ik dacht (hoopte) dat dat nou juist een onderscheidend punt van de Pro was, dat twee apps 'volwaardig' kunnen draaien ipv twee apps naast elkaar in elk een speciale 'compacte' weergave.quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:22 schreef Xetran het volgende:
Bij mijn Air moet één van de twee apps het ondersteunen om het te kunnen, pro heeft geloof ik dezelfde software daaromtrent?
Echter hebben alle apps die ik inmiddels gebruik ondersteuning hiervoor.
Hoe bedoel je speciale compacte weergave? De apps zijn zover ik weet gewoon volwaardig, maar ik gebruik het niet zo vaak. Alleen dat picture in picture gebruik ik vaak bij bijv. Twitch streams en evt. youtube.quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:45 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik dacht (hoopte) dat dat nou juist een onderscheidend punt van de Pro was, dat twee apps 'volwaardig' kunnen draaien ipv twee apps naast elkaar in elk een speciale 'compacte' weergave.
Mocht het niet zo zijn, dan zullen ongetwijfeld veel apps wel ondersteuning gaan krijgen, maar vast niet alle (omdat de ontwikkelaars niet meer actief zijn bijv)
Volgens mij kan niet elke app dat. App moet daarvoor geoptimaliseerd worden, zo te zien.quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:17 schreef __Saviour__ het volgende:
Op de iPad Pro in landscape, kunnen daar nou wel of niet alle apps (dus zonder dat ze ervoor geupated moeten worden) in 50/50 splitview draaien met volledig scherm zoals ze ook elk apart zouden zijn in portrait mode? Dus dat ze niet overgaan op een speciale mini-mode.
Met compact bedoel ik dan dat er 'iets' wegvalt om te compenseren voor het kleine oppervlak waarin de app draait. En dat de ontwikkelaar dus zo'n speciale kleinere weergave moet ondersteunen en daarbij een nieuwe indeling van het scherm moet maken. Net zoals bijv. slide-in met die 70/30 weergave, dat is ook een totaal nieuws iets wat de app moet ondersteunenquote:Op zaterdag 21 november 2015 17:51 schreef Xetran het volgende:
[..]
Hoe bedoel je speciale compacte weergave? De apps zijn zover ik weet gewoon volwaardig, maar ik gebruik het niet zo vaak. Alleen dat picture in picture gebruik ik vaak bij bijv. Twitch streams en evt. youtube.
Dit zou een veel betere implementatie zijn, inderdaad, maar met de beperkingen van iOS wordt dat lastig. Dat zou makkelijker zijn als de lengte van het iPad Pro-scherm exact twee keer de breedte van het iPad Air-scherm was.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:05 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Met compact bedoel ik dan dat er 'iets' wegvalt om te compenseren voor het kleine oppervlak waarin de app draait. En dat de ontwikkelaar dus zo'n speciale kleinere weergave moet ondersteunen en daarbij een nieuwe indeling van het scherm moet maken. Net zoals bijv. slide-in met die 70/30 weergave, dat is ook een totaal nieuws iets wat de app moet ondersteunen
Op mijn huidige iPad (een model 2 nog) bijvoorbeeld heb ik echt talloze spelletjes staan. Veelal rustige puzzelspelen, die ideaal zouden zijn om naast de browser te kunnen draaien. Maar veel van die spellen zijn oud en krijgen mogelijk nooit meer een update. Ik hoop dus dat ze gewoon direct zouden kunnen draaien in een 50/50 weergave. Dat de app niet eens 'weet' dat het op een half scherm draait.
quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:32 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Geweldig he
Zelfs op zaterdagochtend de reistijd naar de supermarkt.
Tja. Laat maar weer eens zien hoe ver de autoindustrie achter de feiten aanloopt. Als Google/Apple met een auto op de markt komen wordt het waarschijnlijk net zo een game changer als de iPhone en gaan de Nokia's van de autoindustrie moeilijke tijden meemaken.quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die functie is ideaal. Vorige week scheelde me dat dik een uur file omdat ik die door die melding mooi kon ontwijken.
Ik speel vaak genoeg hearthstone met 50/50 ernaast een browser pagina of een twitch stream als PiP, maar twee spellen tegelijk wordt idd moeilijk denk ik. Of de pro moet een uitzondering in de regel zijn, maar dat zal wel niet Apple kennende.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:05 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Met compact bedoel ik dan dat er 'iets' wegvalt om te compenseren voor het kleine oppervlak waarin de app draait. En dat de ontwikkelaar dus zo'n speciale kleinere weergave moet ondersteunen en daarbij een nieuwe indeling van het scherm moet maken. Net zoals bijv. slide-in met die 70/30 weergave, dat is ook een totaal nieuws iets wat de app moet ondersteunen
Op mijn huidige iPad (een model 2 nog) bijvoorbeeld heb ik echt talloze spelletjes staan. Veelal rustige puzzelspelen, die ideaal zouden zijn om naast de browser te kunnen draaien. Maar veel van die spellen zijn oud en krijgen mogelijk nooit meer een update. Ik hoop dus dat ze gewoon direct zouden kunnen draaien in een 50/50 weergave. Dat de app niet eens 'weet' dat het op een half scherm draait.
Ik twijfel nog steedsquote:Op zaterdag 21 november 2015 22:00 schreef Blistering het volgende:
Ok, ik ben gezwichtApple Watch gekocht via Tweakers. Midnight Blue 42mm nieuw voor 365
![]()
Ben benieuwd hoor, wel verreweg mijn favo kleur ook.
Begrijpelijk. Het is ook best een flinke uitgave voor een luxeproduct.quote:
Uiteindelijk zal het wel een iPad worden en volgend jaar de nieuwe Apple Watchquote:Op zondag 22 november 2015 14:20 schreef Blistering het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Het is ook best een flinke uitgave voor een luxeproduct.
Voor mij biedt het wel een uitkomst, want ik kan het horloge ook mooi gebruiken voor bij het hardlopen.
De meeste games zijn landscape. Ik hoop dat de iPad Pro ook split screen in portrait gaat ondersteunen waardoor je twee landscape apps onder elkaar kunt gebruikenquote:Op zondag 22 november 2015 12:12 schreef n8n het volgende:
Als beide spellen 50:50 ondersteunen waarom niet
Daar zou ik niet op wachten, dan heb je 2 apps met een aspect ratio van 2:1. Dat is (te) breed.quote:Op maandag 23 november 2015 13:58 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
De meeste games zijn landscape. Ik hoop dat de iPad Pro ook split screen in portrait gaat ondersteunen waardoor je twee landscape apps onder elkaar kunt gebruiken
4 uur zonder gebruik te maken van de iPhone?quote:Op dinsdag 24 november 2015 00:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hoe lang duurt het om een iPhone 6S op te laden met een normale 1.0A adapter die meegeleverd is? Ik denk dat ik een gare accu heb, duurt ~4 uur van 15% ~ to 90%. Heb het idee dat het sneller moet gebeuren. Ik zal em eens echt helemaal weer leeg laten lopen en opnieuw opladen en de tijd op meten.
Ja, hangt enkel aan de lader. Op af en toe wat tekstberichtjes tussendoor. Maar goed, ik trek em wel even leeg vandaag. Kijken of een chargecycle werkt.quote:Op dinsdag 24 november 2015 07:27 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
4 uur zonder gebruik te maken van de iPhone?
Google Maps. Kaarten is kut.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:39 schreef Rijst het volgende:
Wat is de beste gps app voor de iphone? Gewoon kaarten zelf?
Kalibreer 'm ook door iPhone aan de kabel te hangen, dan homebutton en aan/uit-knop ingedrukt houden totdat Apple-logo verschijnt en wachten totdat ie 100% is. Helemaal leeg laten lopen heeft volgens mij geen zin.quote:Op dinsdag 24 november 2015 08:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja, hangt enkel aan de lader. Op af en toe wat tekstberichtjes tussendoor. Maar goed, ik trek em wel even leeg vandaag. Kijken of een chargecycle werkt.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 08:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ja, hangt enkel aan de lader. Op af en toe wat tekstberichtjes tussendoor. Maar goed, ik trek em wel even leeg vandaag. Kijken of een chargecycle werkt.
Heb je de Surface Pro 4 of de Surface Book al overwogen?? Deze apparaten zijn eigenlijk op alle vlakken beter dan een Macbook en hebben dezelfde (premium) uitstraling en bouwkwaliteit.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:23 schreef Rickjee het volgende:
Zijn er hier mensen met een laatste nieuwe Macbook? en zo ja wat zijn jullie ervaringen ermee?
Ik wil er namelijk zelf ook een aanschaffen, en dan maak ik een overstap van een macbook aluminium body eind 2007 begin 2008. Ik heb me ook laten informeren in de winkel over die macbook en de macbook air, en als ik hun moest geloven kan ik beter voor een nieuwe macbook gaan.
klinkt ook goed, maar ik behoud me liever bij apple..quote:Op woensdag 25 november 2015 19:25 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Heb je de Surface Pro 4 of de Surface Book al overwogen?? Deze apparaten zijn eigenlijk op alle vlakken beter dan een Macbook en hebben dezelfde (premium) uitstraling en bouwkwaliteit.
Vloeken in de kerk hé, wat je nu doetquote:Op woensdag 25 november 2015 19:25 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Heb je de Surface Pro 4 of de Surface Book al overwogen?? Deze apparaten zijn eigenlijk op alle vlakken beter dan een Macbook en hebben dezelfde (premium) uitstraling en bouwkwaliteit.
Het is qua prijs en looks net een Apple-device. Dus dat valt mee.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:52 schreef Blistering het volgende:
[..]
Vloeken in de kerk hé, wat je nu doet
Appels en peren, echt.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:30 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Het is qua prijs en looks net een Apple-device. Dus dat valt mee.
Want hybrid vs non-hybrid, Windows vs OSX om nog maar te zwijgen over de prijsverschillen, interne verschillen & het feit dat de Surface Book 13.5'' is terwijl de rMBP in zowel 13'' als 15'' uitvoeringen komt.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:34 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Want?
Ja het ene draait Windows en het andere OSX.
Verder? dure laptops.
Macbook Airquote:Op woensdag 25 november 2015 19:23 schreef Rickjee het volgende:
Zijn er hier mensen met een laatste nieuwe Macbook? en zo ja wat zijn jullie ervaringen ermee?
Ik wil er namelijk zelf ook een aanschaffen, en dan maak ik een overstap van een macbook aluminium body eind 2007 begin 2008. Ik heb me ook laten informeren in de winkel over die macbook en de macbook air, en als ik hun moest geloven kan ik beter voor een nieuwe macbook gaan.
Dit jaar? 0 inderdaad. Volgend jaar grote kans.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:20 schreef Xetran het volgende:
Wat zouden de kansen zijn dat de Air dit jaar Retina krijgt? Nihil zeker?
Onlangs een Macbook Pro gekocht. Erg blij mee. Meer kan ik er nog niet over vertellen want ik heb altijd met windows gewerktquote:Op woensdag 25 november 2015 19:23 schreef Rickjee het volgende:
paar maanden geleden een nieuwe dikke macbook pro gekocht, had er daarvoor ook een uit 2007. Erg tevreden over, ding is razendsnel .quote:Op woensdag 25 november 2015 19:23 schreef Rickjee het volgende:
Klopt inderdaad, dat maakt de keus inderdaad al stukken makkelijker!quote:Op woensdag 25 november 2015 23:13 schreef DKUp het volgende:
Macbook Pro Retina en Macbook zijn even duur, dan is de keuze niet heel ingewikkeld.
Jammer. Zoek een laptop voor simpel schoolwerk en deze is hier (qua prijs vooral) uitermate geschikt voor. Het scherm is alleen hetgeen dat hem dan weer gelijk waardeloos maakt..quote:Op woensdag 25 november 2015 21:21 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dit jaar? 0 inderdaad. Volgend jaar grote kans.
Wat een vergelijkingquote:Op woensdag 25 november 2015 19:25 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
De bouwkwaliteit niet in de buurt van de MacBook? Noem daar eens een voorbeeld van dan.quote:Op donderdag 26 november 2015 07:00 schreef Wootism het volgende:
[..]
Wat een vergelijking
Heb met die Surface Book gespeeld, en de bouwkwaliteit komt absoluut niet in de buurt van een Macbook. Vooral het feit dat ze een scharnier hebben ontwikkeld waardoor het apparaat niet eens netjes op elkaar past is lachwekkend....
Daarbij: Windows.... De meeste Mac-gebruikers zijn blij dat ze van dat OS af zijn.
Toen ik de Surface Book op m'n schoot gebruikte merkte ik dat bij elke beweging die ik maakte het scherm na wiebelt... In ieder geval lang niet zo stijf als de Macbook.quote:Op donderdag 26 november 2015 12:41 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
De bouwkwaliteit niet in de buurt van de MacBook? Noem daar eens een voorbeeld van dan.
En dat scharnier is fantastisch.
Verder eens hoor, in een Apple topic over Windowslaptops beginnen is hetzelfde als in een Windowstopic over MacBooks beginnen. Not dun.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |