SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk verhaal weer! Mooi dat je zo even je zorgen kan vergeten en heel herkenbaarquote:Op maandag 16 november 2015 10:51 schreef Quoi het volgende:
Ik spam hier meteen even mijn nieuwe column: klik. Lekker diepgegaan ook tijdens de wedstrijd zelf, top!
Deadlines nog goedgekomen?![]()
Hij zit weer mooi in elkaar hoorquote:Op maandag 16 november 2015 10:51 schreef Quoi het volgende:
Ik spam hier meteen even mijn nieuwe column: klik
F means you're fucked![]()
Dank. Still working on it. Nog eentje te gaanquote:Op maandag 16 november 2015 10:54 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Leuk verhaal weer! Mooi dat je zo even je zorgen kan vergeten en heel herkenbaar. Lekker diepgegaan ook tijdens de wedstrijd zelf, top!
Deadlines nog goedgekomen?![]()
![]()
Op de evenementenpagina van de Bruggenloop op Facebook is er al veel vraag en aanbod in startnummers. Misschien dat je daar iets vindt?quote:Op maandag 16 november 2015 00:22 schreef wyccie het volgende:
Oh, schijt. BGL is uitverkocht, reservelijst gesloten.
Ik wil graag meedoen. Iemand nog een bedrijventeamplaatsje over?Opnieuw leuk om te lezen.quote:Op maandag 16 november 2015 10:51 schreef Quoi het volgende:
Ik spam hier meteen even mijn nieuwe column: klik![]()
![]()
Fijne column Quoi! Verder: pet af en hele diepe buigingen voor de prachtprestaties van het weekend, met name voor die van GotC, Guard en Corniel!![]()
![]()
Beste openingszin na afgelopen vrijdag Q. Leest weer lekker weg
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik hoorde net via een vriend voor het eerst over Wings for Life World Run. Was even gaan kijken of er in deze reeks al eens over gepost was. En ja.Jullie hebben het er eerder dit jaar over gehad, zag o.a. deze post.
Zondag 8 mei 2016 om 13.00 uur, Breda. Wie lijkt dit nog meer tof om te gaan doen?quote:Op maandag 20 april 2015 13:00 schreef MaleDuck het volgende:
Mijn wedstrijdjeskoorts is weer toegeslagen, nu kwam ik wel een bijzonder evenement tegen:
http://www.wingsforlifeworldrun.com
[..]
Het is dat ik nu totaal niet getraind ben, maar ga dit voor volgend jaar ook maar eens met potlood in de agenda zetten. Een bizar concept dat je loopt totdat je ingehaald wordt door een autoMaar het is wel voor een goed doel
![]()
![]()
Ik vind het een mooi idee maar het lijkt mij vreselijk om te doenquote:Op maandag 16 november 2015 15:30 schreef BK. het volgende:
Ik hoorde net via een vriend voor het eerst over Wings for Life World Run. Was even gaan kijken of er in deze reeks al eens over gepost was. En ja.Jullie hebben het er eerder dit jaar over gehad, zag o.a. deze post.
[..]
Zondag 8 mei 2016 om 13.00 uur, Breda. Wie lijkt dit nog meer tof om te gaan doen?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Idem. Ik zou er zó zenuwachtig van worden
Ik moet best vaak een trap op en af vandaag en ben flink aan het strompelen merk ik. Dat is spierpijn (bovenbenen) en dat is helaas de kniepees die ik tijdens de 7HL ook voelde trekken. Voorlopig voor mij echt geen 10+ km wedstrijden![]()
![]()
Ik heb het op mn lijstje staan, maar valt volgens mij niet echt samen te doen met de Roparun...quote:Op maandag 16 november 2015 15:30 schreef BK. het volgende:
[..]
Zondag 8 mei 2016 om 13.00 uur, Breda. Wie lijkt dit nog meer tof om te gaan doen?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik ben ook zeer ongeschikt voor zo'n wedstrijd. Zou wel graag in de volgauto willen zitten
Ik heb echt nergens last van. Gek! Hopelijk is je kniepijn snel weer over Q!![]()
Als je echt gek was geweest, was je niet gegaanquote:Op maandag 16 november 2015 16:43 schreef DeLuna het volgende:
Mijn god, dit weer, 13km, ik leek wel gek.
Ik dacht alleen maar, ja straks is het ook zulk weer met de BGL, dan kan ik er maar beter op voorbereid zijn.quote:Op maandag 16 november 2015 16:44 schreef YUR het volgende:
[..]
Als je echt gek was geweest, was je niet gegaan![]()
Gelukkig werd ik door Smashrun beloond met de badge London-Paris.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
BGL wordt vast nog slechter, al is het alleen maar omdat ik langs de kant staquote:Op maandag 16 november 2015 16:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik dacht alleen maar, ja straks is het ook zulk weer met de BGL, dan kan ik er maar beter op voorbereid zijn.![]()
Gelukkig werd ik door Smashrun beloond met de badge London-Paris.
Ik ben in strompel-modus vandaag. Maar ik ben hier gek genoeg niet de enige...Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Waarom? Ik heb me ingeschreven.quote:Op maandag 16 november 2015 16:01 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik vind het een mooi idee maar het lijkt mij vreselijk om te doen![]()
![]()
Nou ik vind het idee van een eindstreep, dat je weet waar je aan toe bent, wel fijnquote:Dan kun je tenminste je energie verdelen en op een realistisch tempo weggaan. Nou gaat dat hier misschien ook wel vanzelf doordat die wagen steeds harder gaat, maar toch.
En als je een beetje doorloopt zijn het heel pittige afstanden, als je eenmaal bezig bent wil je natuurlijk niet ingehaald worden. Volgens mij had Erben Wennemars vorig jaar 48km..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Jij gaat ook met rasse schreden steeds verder zeg! Chapeau!quote:Op maandag 16 november 2015 16:43 schreef DeLuna het volgende:
Mijn god, dit weer, 13km, ik leek wel gek.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: