Die natuurlijk ook!quote:Op maandag 16 november 2015 03:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En voor de andere mods die overuren draaien.
Het zijn van die momenten waarop mijn handen jeuken. Ik zou willen dat ik even wat meer kon doen dan alleen topics en posts rapporteren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Team Anti-Waaif*
Ssssst.quote:Op maandag 16 november 2015 03:44 schreef Kotsdrol het volgende:
Volgens mij is ie gestopt... Denk ik....
Dank je.quote:Op maandag 16 november 2015 03:45 schreef moemoe het volgende:
Wel leuk om jou een keer hier te verwelkomen Spezza.
Voorlopig wel weer ja.quote:Op maandag 16 november 2015 04:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Is het hier vrij van naakte wijven????
Geen idee, gewoon negeren. Wordt vanzelf weggehaald.quote:Op maandag 16 november 2015 04:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Jee wat is de lol hiervan eigenlijk?
Is ook waar, morgen krijgt ie wel een ban denk ik.quote:Op maandag 16 november 2015 04:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee, gewoon negeren. Wordt vanzelf weggehaald.
Als ik de morgenzon zie is het ochtend voor mijquote:Op maandag 16 november 2015 05:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Late night? Het is bijna ochtend man.
Klinkt bijna poëtisch.quote:Op maandag 16 november 2015 05:10 schreef moemoe het volgende:
[..]
Als ik de morgenzon zie is het ochtend voor mij.
Straks krijg je als 'digitale surprise' een door Harry getekende kanariepiet. Dat is natuurlijk voor niemand leuk.quote:Op maandag 16 november 2015 05:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mooi. Alvast even warm lopen.
ONZ / [Sinterklaas surprise] Aanmeldtopic!
Met een zakje pepernoten en een chocoladeletter erbij, ben ik een blije moemoe hoor.quote:Op maandag 16 november 2015 05:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Straks krijg je als 'digitale surprise' een door Harry getekende kanariepiet. Dat is natuurlijk voor niemand leuk.
Ik had haast willen zeggen: een kinderhand is gauw gevuld.quote:Op maandag 16 november 2015 05:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
Met een zakje pepernoten en een chocoladeletter erbij, ben ik een blije moemoe hoor.
Welke vrouw houdt er niet van chocolade?quote:Op maandag 16 november 2015 05:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had haast willen zeggen: een kinderhand is gauw gevuld.
Maar je bent geen kind meer.
Da's ook weer zo. Ik ben er eigenlijk ook wel gek op.quote:Op maandag 16 november 2015 05:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
Welke vrouw houdt er niet van chocolade?
Heb je een favoriet?quote:Op maandag 16 november 2015 05:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Da's ook weer zo. Ik ben er eigenlijk ook wel gek op.
Moemoe, je bent een schat, maar dat is dus echt NIET leuk.quote:Op maandag 16 november 2015 03:45 schreef moemoe het volgende:
Wel leuk om jou een keer hier te verwelkomen Spezza.
Voor mij wel.quote:Op maandag 16 november 2015 05:29 schreef Fokker89 het volgende:
Moemoe, je bent een schat, maar dat is dus echt NIET leuk.
Dit topic beoogt ook helemaal niet leuk te zijn.quote:Op maandag 16 november 2015 05:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Moemoe, je bent een schat, maar dat is dus echt NIET leuk.
Ik heb vandaag nog chocolade truffels opquote:Op maandag 16 november 2015 05:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Toch wel puur, of zelfs extra puur. Maar wit vind ik ook lekker.
Koffie dan maar?quote:Op maandag 16 november 2015 05:35 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ben een uur te vroeg wakker zie ik nu
Een slaapdrankje dan voor jou en voor nu goodnightquote:Op maandag 16 november 2015 05:46 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig begint ook zin te krijgen in koffie, maar moet nog slapen
Ga je slapen?quote:Op maandag 16 november 2015 05:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
Een slaapdrankje dan voor jou en voor nu goodnight.
Ik denk niet dat ik een slaapdrankje nodig heb als ik straks plat gaquote:Op maandag 16 november 2015 05:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
Een slaapdrankje dan voor jou en voor nu goodnight.
Haal dan gewoon een keer een nachtje door, en ga vanavond op tijd naar bed.quote:
Zie ik genoeg hoor. Ik heb niet zo heel veel slaap nodig.quote:Op maandag 16 november 2015 05:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Haal dan gewoon een keer een nachtje door, en ga vanavond op tijd naar bed.
Is toch helemaal niks om geen daglicht te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |