redzone denk ikquote:Op zondag 22 november 2015 19:18 schreef MrBanaan1 het volgende:
Kijken jullie een schakel kanaal ofzo
Nee ik heb altijd één wedstrijd opstaan, maar bij de reclames schakel ik op een andere tab over naar de nfl nowquote:Op zondag 22 november 2015 19:18 schreef MrBanaan1 het volgende:
Kijken jullie een schakel kanaal ofzo
Hm ahzo. Ik vind het altijd lastig kiezen welke westrijd ik moet kiezen. Heb 1 op Fox, maar van welke zou ik een stream zoeken haha. En als ik dan een op zet gebeurt er ineens vanalles bij de andere wedstrijdquote:Op zondag 22 november 2015 19:21 schreef Seam het volgende:
[..]
Nee ik heb altijd één wedstrijd opstaan, maar bij de reclames schakel ik op een andere tab over naar de nfl now
Panthers of Falcons lijken me de leukste match-ups nu.quote:Op zondag 22 november 2015 19:24 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Hm ahzo. Ik vind het altijd lastig kiezen welke westrijd ik moet kiezen. Heb 1 op Fox, maar van welke zou ik een stream zoeken haha. En als ik dan een op zet gebeurt er ineens vanalles bij de andere wedstrijd
Falcons op Fox opstaan jaquote:Op zondag 22 november 2015 19:26 schreef Seam het volgende:
[..]
Panthers of Falcons lijken me de leukste match-ups nu.
Undefeated teams zijn altijd de moeite waard om te kijken.quote:Op zondag 22 november 2015 19:27 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Falcons op Fox opstaan jaWaarom de Panthers?
Och ja klopt, panthers ook nog idd! Was ik vergetenquote:Op zondag 22 november 2015 19:28 schreef Seam het volgende:
[..]
Undefeated teams zijn altijd de moeite waard om te kijken.
quote:Op zondag 22 november 2015 19:29 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Och ja klopt, panthers ook nog idd! Was ik vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |