Yep.quote:Op maandag 16 november 2015 00:05 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Is dat met Erik de Vlieger?
Jaquote:Op maandag 16 november 2015 00:08 schreef Lothiriel het volgende:
Praat CNN eigenlijk 24/7 over Frankrijk nu
Die voorpagina ook: http://edition.cnn.com/quote:Op maandag 16 november 2015 00:08 schreef Lothiriel het volgende:
Praat CNN eigenlijk 24/7 over Frankrijk nu
Gek. Toch heel anders dan hier, met af en toe bijzondere journaals en dergelijkequote:
Op en top Amerikaansquote:Op maandag 16 november 2015 00:10 schreef Infection het volgende:
[..]
Die voorpagina ook: http://edition.cnn.com/
Ja, maar het steeds terugkerende terreur vind ik irritanter.quote:Op maandag 16 november 2015 00:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Vinden jullie die steeds terugkerende oneliners ook zo irritant?
"We gaan niet zwichten voor terreur."
"Vandaag zijn wij allen Fransen"
"Het vrije woord is een groot goed"²
Okay..quote:Op zondag 15 november 2015 23:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
In Schaarbeek kwam ik geregeld met mijn wijlen opa moge Allah genadig met hem zijn in de Qobaa moskee. Ik heb het juist altijd naar mij zin daar. Ik krijg daar niet het gevoel wat ik heb als ik naar mijn tante in de banlieu (dichtbij place Voltaire) in Parijs ga.
Als ik daar mijn shiny bolide parkeer met opgeschoten werkloze jongeren naast de parkeerplek....²
Banshee is de grappigste Marokkaan op aarde.quote:Op maandag 16 november 2015 00:15 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Okay..
Hou 't bij korte zinnen en maak 't niet te moeilijk voor jezelf in een poging lollig te doen.
Ja, het is in Asnieres sur Seine en ligt zo'n 10 km van het centrum in Parijs vandaan.quote:Op maandag 16 november 2015 00:15 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Okay..
Hou 't bij korte zinnen en maak 't niet te moeilijk voor jezelf in een poging lollig te doen.
Wie is die Belg die nu praat? Is dat dezelfde man die toen bij Buitenhof zat?quote:Op maandag 16 november 2015 00:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Valt wel mee, alle smaken komen aan het woord, over het algemeen.
Yep, Wim van Rooy, die bij buitenhof zat.quote:Op maandag 16 november 2015 00:20 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Wie is die Belg die nu praat? Is dat dezelfde man die toen bij Buitenhof zat?
Zoals? Vind het hier nog meevallen. Wat Franse vlaggen ed.quote:Op maandag 16 november 2015 00:17 schreef beantherio het volgende:
Dit soort drama's zijn wel goeie gelegenheden om de gekkies uit je vriendenkring te filteren (al dan niet op social media). De meest idiote dingen hoor en lees je nu van mensen waar je het het minste van verwacht.
Vreselijk.quote:Op maandag 16 november 2015 00:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Vinden jullie die steeds terugkerende oneliners ook zo irritant?
"We gaan niet zwichten voor terreur."
"Vandaag zijn wij allen Fransen"
"Het vrije woord is een groot goed"²
Nee, dat is Mekiquote:Op maandag 16 november 2015 00:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Banshee is de grappigste Marokkaan op aarde.
Goed verwoord!quote:Op maandag 16 november 2015 00:44 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Vreselijk.
En morgen weer een minuut stilte.
Vervolgens gaat iedereen weer over tot de orde van de dag.
Grenzen blijven open. Maatregelen worden niet genomen.
Tot de volgende aanslag. En dan is iedereen opnieuw verbaasd en geschokt.
Misschien gebeurt er wel wat met hem, want waarom zit hij nu in Belgie?quote:Op maandag 16 november 2015 00:58 schreef Zelfscanner het volgende:
Iets zegt me dat er tijdens de minuut iets gebeurd. Door die ene gezochte gast.
Waarom zou hij een boekje opendoen, hij is een terrorist, hij zal zich echt niet gaan aangeven.quote:Op maandag 16 november 2015 01:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Misschien gebeurt er wel wat met hem, want waarom zit hij nu in Belgie?
Met het gevaar dat die even een boekje opendoet als hij gepakt wordt?
Volgens mij is die morgen dood, niet door de politie maar door zijn eigen "maten"
Denk dat maar niet.quote:Op maandag 16 november 2015 01:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Volgens mij is die morgen dood, niet door de politie maar door zijn eigen "maten"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |