been therequote:Op zondag 15 november 2015 22:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Straks werk je er zo lang dat jij het het eerst voor het zeggen hebt
Ja dat is ook lekker. Maar heb toch liever vrijdagquote:Op zondag 15 november 2015 22:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik had de vorige periode iedere maandag vrij, dat was pas fantastisch.
[..]
Later beginnen dan, op een redelijk tijdstip.Maar echt noway dat ik iedere dag om half 7 op ga staan. Paar weken per jaar dat ik dat moet doen zijn al erg genoeg.
Vloerverwarming.quote:Op zondag 15 november 2015 22:24 schreef Paxcon het volgende:
Tegels door je hele huis lijkt me naar
zo koud
Verwend zegquote:Op zondag 15 november 2015 22:25 schreef Rezania het volgende:
Ik vind trouwens enkel die bakkerskruidnoten lekker.
dna moet ik mijn studielening hoger zettenquote:Op zondag 15 november 2015 22:25 schreef Rezania het volgende:
Zit het straks vol met cumstains.quote:Op zondag 15 november 2015 22:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zou op de slaapkamer SOWIESO vloerbedekking leggen
Woon nog thuis hè.quote:
Of minder pepernoten vreten.quote:Op zondag 15 november 2015 22:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
dna moet ik mijn studielening hoger zetten
quote:Op zondag 15 november 2015 22:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat soort vieze dingen doe ik niet
[..]
Ik had toen zoveel geld overChille tijd was dat
Is eigenlijk ook wel zo.quote:Op zondag 15 november 2015 22:25 schreef Rezania het volgende:
Brabant he.quote:Op zondag 15 november 2015 22:41 schreef wonderer het volgende:
Ik was in Breda vandaag. Wat een zootje is dat station, zeg, niet normaal.
Leven op water en brood wordt datquote:
Jij vent doet musicals toch? Of heb ik iets verkeerd begrepen?quote:
Klopt. Opleiding nog, maar toch. Treedt komende week op in Carré met z'n medestudenten.quote:Op zondag 15 november 2015 22:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij vent doet musicals toch? Of heb ik iets verkeerd begrepen?
Bier is 99% water, dus dat telt ook.quote:Op zondag 15 november 2015 22:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Leven op water en brood wordt dat
Hele dag water drinken is overigens goed te doenAf en toe een biertje
Ongelooflijk wat zo'n 1% kan bewerkstelligen eigenlijkquote:Op zondag 15 november 2015 22:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bier is 99% water, dus dat telt ook.
Niks mis meequote:Op zondag 15 november 2015 22:56 schreef Rezania het volgende:
Ik ga trouwens de huur lekker lenen, kan ik alsnog een beetje luxe leven.
Ongelooflijk dat jij mij gelijk gelooft.quote:Op zondag 15 november 2015 22:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ongelooflijk wat zo'n 1% kan bewerkstelligen eigenlijk
Diva.quote:Op zondag 15 november 2015 22:56 schreef Rezania het volgende:
Ik ga trouwens de huur lekker lenen, kan ik alsnog een beetje luxe leven.
Oh teringquote:Op zondag 15 november 2015 22:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat jij mij gelijk gelooft.Hoe kan bier 99% water zijn als 5% al alcohol is?
Van wijn krijg ik koppijn.quote:Op zondag 15 november 2015 22:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bij de AH kun je voor vier euro een uitstekende rode wijn kopen
Allebei dus?quote:Op zondag 15 november 2015 23:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik drink ook altijd bier bij alcoholische dranken eigenlijk
Nou dan.quote:Op zondag 15 november 2015 23:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik drink ook altijd bier bij alcoholische dranken eigenlijk
Jij begint over proseccoquote:
In Priscilla??quote:Op zondag 15 november 2015 22:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Klopt. Opleiding nog, maar toch. Treedt komende week op in Carré met z'n medestudenten.
Dan ga je naar een warm land en bestel je dat.quote:Op zondag 15 november 2015 23:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij begint over prosecco
Ik verlang weer naar een Gulpener Weizen op een terras in de zomer. Beste biertje ooit.
Dat hebben ze vast nergensquote:Op zondag 15 november 2015 23:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan ga je naar een warm land en bestel je dat.
Spanje heeft heus wel cafés met speciaalbieren.quote:
Van een heterovriend zou dit me tegen vallen. Voor een homo helemaal prima.quote:Op zondag 15 november 2015 23:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij begint over prosecco
Ik verlang weer naar een Gulpener Weizen op een terras in de zomer. Beste biertje ooit.
Ik vind het altijd zo leuk als andere homo's ook van voetbal houdenquote:Op zondag 15 november 2015 23:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Van een heterovriend zou dit me tegen vallen. Voor een homo helemaal prima.
Ja ik geloof het wel idd. Ik kijk trouwens rustig 10 avonden per maand voetbal, dus ben wel zo'n voetbalhomo.quote:Op zondag 15 november 2015 23:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo leuk als andere homo's ook van voetbal houden
Die zijn wel redelijk schaars volgens mij
Oooh. Misschien ga ik wel kijkenquote:Op zondag 15 november 2015 23:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee dittem: https://carre.nl/voorstelling/frank-sanders-akademie .
Leukquote:Op zondag 15 november 2015 23:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja ik geloof het wel idd. Ik kijk trouwens rustig 10 avonden per maand voetbal, dus ben wel zo'n voetbalhomo.
Dat is maar goed ook, want met het excuus van een potje kan je veel vaker even met vrienden het cafe in.
Vind het ook altijd kut als m'n vriend langskomt op een avond dat ik eigenlijk voetbal wil zien.
Als technische jongen maak je er toch even een?quote:Op zondag 15 november 2015 23:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kan niet, fiets staat nog bij de uni.
Coolos poepos, laat weten anders. Al zou ik mocht ik je tegenkomen alleen even een hand schudden ofzo, want ben daar met ouders, schoonouders etc etc.quote:
Idd. En nog erger is als mensen die nooit voetbal kijken dan voor jou maar mee gaan kijken en dan van die superdomme opmerkingen maken de hele tijd. Gewoon je mond houden en juichen op het goede moment.quote:Op zondag 15 november 2015 23:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Leuk
Voetbal kijken met mensen die het haten is zinloos inderdaad
Ja kloptquote:Op zondag 15 november 2015 23:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Idd. En nog erger is als mensen die nooit voetbal kijken dan voor jou maar mee gaan kijken en dan van die superdomme opmerkingen maken de hele tijd. Gewoon je mond houden en juichen op het goede moment.
Heb ik de economisch kracht niet voor.quote:Op zondag 15 november 2015 23:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als technische jongen maak je er toch even een?
Oh, waarom pakt hij de bal niet gewoon op, veel makkelijker?quote:Op zondag 15 november 2015 23:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Idd. En nog erger is als mensen die nooit voetbal kijken dan voor jou maar mee gaan kijken en dan van die superdomme opmerkingen maken de hele tijd. Gewoon je mond houden en juichen op het goede moment.
Ging eens Nederlands elftal met een vrouw kijken. Die had zich helemaal in een oranje outfit, oranje bril etc uitgedost, kwam daarmee een kwartier na het begin van de wedstrijd pas beneden, liet zich toen een half uur lang fotograferen terwijl ze 'Nederland steunde' en ging toen weer weg om tijdens de tweede helft iets anders te doen.quote:Op zondag 15 november 2015 23:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja klopt
Ik heb een seizoenskaart en soms zitten er mensen om je heen die meegesleept zijn of omdat iemand niet kan, en dan hoor je de meest domme opmerkingen. Redelijk irritant.
Doe ik, al beslis ik waarschijnlijk op de avond zelf.quote:Op zondag 15 november 2015 23:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Coolos poepos, laat weten anders. Al zou ik mocht ik je tegenkomen alleen even een hand schudden ofzo, want ben daar met ouders, schoonouders etc etc.
quote:Op zondag 15 november 2015 23:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ging eens Nederlands elftal met een vrouw kijken. Die had zich helemaal in een oranje outfit, oranje bril etc uitgedost, kwam daarmee een kwartier na het begin van de wedstrijd pas beneden, liet zich toen een half uur lang fotograferen terwijl ze 'Nederland steunde' en ging toen weer weg om tijdens de tweede helft iets anders te doen.
Ik zou jou waarschijnlijk echt gewoon een paar tikken geven tijdens voetbal kijken.quote:Op zondag 15 november 2015 23:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, waarom pakt hij de bal niet gewoon op, veel makkelijker?
'Wanneer de bal over de lijn gaan toch?' - Vrouw (2015)quote:Op zondag 15 november 2015 23:28 schreef wonderer het volgende:
Ik heb niks met voetbal, maar ik weet tenminste wel wat buitenspel is, dat vind ik al heel wat
Geen zorgen, snap voetbal wel hoor.quote:Op zondag 15 november 2015 23:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zou jou waarschijnlijk echt gewoon een paar tikken geven tijdens voetbal kijken.
Ik heb die Euri inmiddels ook al echt veel tikken verkocht. Ben best wel agressief eigenlijk tegen flapdrollen.
Ook niet ten tijde van het afgelopen WK ofzo?quote:Op zondag 15 november 2015 23:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geen zorgen, snap voetbal wel hoor.Volg het enkel totaal niet en zou het nooit vrijwillig opzetten.
Ik vind veel IPA's trouwens niet lekkerquote:Op zondag 15 november 2015 23:30 schreef Kaas- het volgende:
Hihi, de homo SC gaat over speciaalbier en over klagen over wijven die niks van voetbal snappen.
IPA heeft ook wel een heel typische smaak. Fruitig en zeer bitter tegelijk, moet je van houden. Er zijn genoeg die ik lekker vind, maar het is nu zo'n stomme hype. En ik vond het natuurlijk al lekker voordat het populair werd.quote:Op zondag 15 november 2015 23:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind veel IPA's trouwens niet lekker
Blond- en witbiertjes zijn altijd wel fijn.
Nederland-Chili gekeken op het werk (je moet wel als je voor een sportmerk werktquote:Op zondag 15 november 2015 23:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ook niet ten tijde van het afgelopen WK ofzo?
Enige uitzondering idd.quote:Op zondag 15 november 2015 23:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ook niet ten tijde van het afgelopen WK ofzo?
Doe je wel eens die Weihenstephaner Hefe Weizen? Tarwebiertje. Die hebben ze gewoon in de AH.quote:Op zondag 15 november 2015 23:32 schreef Paxcon het volgende:
Ik moet de dubbelbock van Brand nog even halen eigenlijk
quote:Op zondag 15 november 2015 23:32 schreef Paxcon het volgende:
Ik moet de dubbelbock van Brand nog even halen eigenlijk
Kan echt niet wonderer, van NL elftal hoor je alles te kijken.quote:Op zondag 15 november 2015 23:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nederland-Chili gekeken op het werk (je moet wel als je voor een sportmerk werkt) maar de rest heb ik niet live en niet volledig gekeken.
Guinnessquote:Op zondag 15 november 2015 23:34 schreef Rezania het volgende:
Donker bier.Behalve Guinness, da's ranzig.
Nou ja, misschien moet ik het eens opnieuw proberen. Enige keer was toen ik net bier begon te drinken.quote:Op zondag 15 november 2015 23:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Guinnesshele avond lang als het moet
Oh johhhhhh, komt allemaal wel goed dus.quote:Op zondag 15 november 2015 23:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, misschien moet ik het eens opnieuw proberen. Enige keer was toen ik net bier begon te drinken.
Ik ga wel met Pax proeven in de kerstvakantie.quote:Op zondag 15 november 2015 23:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh johhhhhh, komt allemaal wel goed dus.
Ja die is lekkerquote:Op zondag 15 november 2015 23:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Doe je wel eens die Weihenstephaner Hefe Weizen? Tarwebiertje. Die hebben ze gewoon in de AH.
Couldn't be arsed. Het interesseert me gewoon niet. Korte stukjes zijn leuk, maar een hele wedstrijd?quote:Op zondag 15 november 2015 23:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kan echt niet wonderer, van NL elftal hoor je alles te kijken.
meldquote:Op zondag 15 november 2015 23:39 schreef Kaas- het volgende:
Volgt iemand de serie Homeland? In het nieuwste seizoen is die vriend van haar met wie ze in het begin samenwoont wel lekker.
super stream me.quote:Op zondag 15 november 2015 23:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Super smash br.. Nee. SM? Nee.
Wat is het dan?
Ja leuk we gaan Guinness drinkenquote:Op zondag 15 november 2015 23:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ga wel met Pax proeven in de kerstvakantie.
Ik ben in seizoen 3 ofzo afgehaaktquote:Op zondag 15 november 2015 23:39 schreef Kaas- het volgende:
Volgt iemand de serie Homeland? In het nieuwste seizoen is die vriend van haar met wie ze in het begin samenwoont wel lekker.
Nice.quote:Op zondag 15 november 2015 23:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja die is lekker
Net als de Schneider Weisse
Joh. Dan ben je wel lekker.quote:Op zondag 15 november 2015 23:40 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
meld
En op zeker! Heb wel wat van hem weg.
Hehe mag hoorquote:Op zondag 15 november 2015 23:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Couldn't be arsed. Het interesseert me gewoon niet. Korte stukjes zijn leuk, maar een hele wedstrijd?
En ik hou ook al niet van bier. En bier houdt ook niet van mij.quote:
Al lijkt het nu niet zo zal dat wel voor de meerderheid gelden hier.quote:Op zondag 15 november 2015 23:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
En ik hou ook al niet van bier. En bier houdt ook niet van mij.
Ik ga wel even in een andere SC kijken
Hoe kan dat nou weer?quote:Op zondag 15 november 2015 23:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik snapte er ook helemaal geen kut meer van
Ik vond het zo vaagquote:
Ik zie verder niemand krampachtig meeposten in de hoop dat hij erbij hoort, andersquote:Op zondag 15 november 2015 23:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Al lijkt het nu niet zo zal dat wel voor de meerderheid gelden hier.
quote:Op zondag 15 november 2015 23:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
En ik hou ook al niet van bier. En bier houdt ook niet van mij.
Ik ga wel even in een andere SC kijken
Wordt wel een beetje kut want ik kom dan 's avonds pas terugquote:Op zondag 15 november 2015 23:48 schreef Rezania het volgende:
Is het al kerstvakantie? Eigen huis, geen deadlines even, Pax, bier, vrije tijd. Oh, klinkt zo goed, maar zo ver weg nog.
Niet zo zeiken.quote:Op zondag 15 november 2015 23:48 schreef Rezania het volgende:
Is het al kerstvakantie? Eigen huis, geen deadlines even, Pax, bier, vrije tijd. Oh, klinkt zo goed, maar zo ver weg nog.
De 20ste toch al? Ik verwacht je echt niet de 21ste om 6 uur 's ochtends hoor.quote:Op zondag 15 november 2015 23:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wordt wel een beetje kut want ik kom dan 's avonds pas terug
maar dit boeit echt niemand dus daar app ik nog wel over
Jawel, ik heb geen zin. Gvd alleen maar schrijven deze periode, helemaal geen één experiment.quote:
Misschien te veel tijd tussen de aflevering laten zitten waardoor je er een beetje uit was?quote:Op zondag 15 november 2015 23:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vond het zo vaag
Dat die vrouw (weet dr naam al niet eens meer) toch weer samenwerkte met Saul. En ik had ook geen idee meer wie wie was en wie in welke relatie (voor/tegenstander) tot een ander stond. Toen ben ik er maar mee gekapt.
En meneer houdt natuurlijk van experimenteren.quote:Op zondag 15 november 2015 23:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jawel, ik heb geen zin. Gvd alleen maar schrijven deze periode, helemaal geen één experiment.
Ja, lekker DNA injecteren, lekker spuiten met mijn pipet.quote:Op zondag 15 november 2015 23:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En meneer houdt natuurlijk van experimenteren.
Ja ach, gewoon ons de mond snoeren als we bier ophemelen.quote:Op zondag 15 november 2015 23:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zie verder niemand krampachtig meeposten in de hoop dat hij erbij hoort, anders
Door de manier van omschrijven klinkt het echt totaal niet aantrekkelijk.quote:Op zondag 15 november 2015 23:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, lekker DNA injecteren, lekker spuiten met mijn pipet.
Ik heb nu een Duitse vlag over m'n profielfoto heen.quote:Op zondag 15 november 2015 23:54 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, waarom vindt iedereen op Facebook het even nodig om de amateurfilosoof of amateurpoëet uit te hangen?
Bier en kontenquote:Op zondag 15 november 2015 23:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja ach, gewoon ons de mond snoeren als we bier ophemelen.
"Bier en piemels, jalalalala" horen we eigenlijk te zingen.
Het is ook gewoon letterlijk wat er staat.quote:Op zondag 15 november 2015 23:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Door de manier van omschrijven klinkt het echt totaal niet aantrekkelijk.
Re Parijs of gewoon in het algemeen?quote:Op zondag 15 november 2015 23:54 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, waarom vindt iedereen op Facebook het even nodig om de amateurfilosoof of amateurpoëet uit te hangen?
Parijs natuurlijk. Al die vlaggen zijn ook maar irritant, net zoals al die mensen die claimen ontsnapt te zijn aan de dood. Hou je muil gewoon in plaats van aandacht te proberen te krijgen.quote:Op zondag 15 november 2015 23:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Re Parijs of gewoon in het algemeen?
Oh ja ehm natuurlijk, wist ik toch joh!quote:Op zondag 15 november 2015 23:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is ook gewoon letterlijk wat er staat.
Bier en mannenkontenquote:Op zondag 15 november 2015 23:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat kan je ook zeggen, maar dan kunnen vrouwenkonten ook.
Ken wel interessanter beeldmateriaal van DNA dat van A naar B gaat.quote:Op zondag 15 november 2015 23:58 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Zo kan je DNA in embryonic stem cells krijgen.
Het is wel fascinerend om te zien hoe verschillend mensen reageren.quote:Op zondag 15 november 2015 23:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Parijs natuurlijk. Al die vlaggen zijn ook maar irritant, net zoals al die mensen die claimen ontsnapt te zijn aan de dood. Hou je muil gewoon in plaats van aandacht te proberen te krijgen.
Idd nog interessanter.quote:Op zondag 15 november 2015 23:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ken wel interessanter beeldmateriaal van DNA dat van A naar B gaat.
Nou, laat jij eens wat interessants zien dan.quote:
NSFWquote:Op maandag 16 november 2015 00:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, laat jij eens wat interessants zien dan.
Hé, die zag ik vanochtend nog op Reddit.quote:
Ugh.quote:
Lol.quote:Op maandag 16 november 2015 00:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hé, die zag ik vanochtend nog op Reddit.Vind jij dat geil?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 november 2015 00:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Lol.
Nee johhhhhhSerieus? Is niet erg hoor, maar ik zelf heb er gewoon niks mee, daarom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Da's standaard.quote:Op maandag 16 november 2015 00:12 schreef Kaas- het volgende:
Zie trouwens nu pas dat er nog van alles onder staat.Dacht alleen die ene gif.
Ik vind die gif gewoon cool, niet die pagina ofzo. Googelde ff "tumblr cum twink" nav je DNA-vraag en dit was de eerste.quote:Op maandag 16 november 2015 00:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Serieus? Is niet erg hoor, maar ik zelf heb er gewoon niks mee, daarom.
Whehehehehequote:Op maandag 16 november 2015 00:13 schreef Rezania het volgende:
Ik eet nu trouwens griekse yoghurt, gelijk allemaal vieze gedachten. Bedankt Kaas.
Hè, bah.quote:Op maandag 16 november 2015 00:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Whehehehehe
Zet anders die Wikipedia pagina er nog even bij op
Jij helemaal in je element nu je gewoon over zaadslikken kan praten ipv over bier en voetbal.quote:Op maandag 16 november 2015 00:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ugh.
Ik vind slikken niet erg maar zonder ermee te spelen
Nou...quote:Op maandag 16 november 2015 00:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij helemaal in je element nu je gewoon over zaadslikken kan praten ipv over bier en voetbal.
?quote:Op maandag 16 november 2015 00:15 schreef Paxcon het volgende:
Ik vond die ene pagina die hier laatst gedeeld werd over snapchat wel interessant
Misschien moet je zelfs eens gaan snapchatten dan.quote:Op maandag 16 november 2015 00:15 schreef Paxcon het volgende:
Ik vond die ene pagina die hier laatst gedeeld werd over snapchat wel interessant
quote:Op maandag 16 november 2015 00:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij helemaal in je element nu je gewoon over zaadslikken kan praten ipv over bier en voetbal.
Lekker, verfrissend door de citroen.quote:
Whehe.quote:Op maandag 16 november 2015 00:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou...
Ook dat ligt weer iets ingewikkelder, maar ik heb er meer mee dan met voetbal of bier, ja
Subtielquote:Op maandag 16 november 2015 00:17 schreef Rezania het volgende:
Misschien moet je zelfs eens gaan snapchatten dan.![]()
![]()
![]()
Voer je vent een zakje Skittlesquote:Op maandag 16 november 2015 00:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Whehe.
Bier smaakt lekkerder anders.
I'm serious.quote:
Dan ga je naar Google en type je snapchat gay tumblr in, voila.quote:
Ik heb een groep negers op hem losgelaten ooit, 2500 euro in een paar uur verdiend.quote:Op maandag 16 november 2015 00:23 schreef Kaas- het volgende:
Paxcon en Rezania, hebben jullie eigenlijk al eens wat geflikflooid? Of is het gewoon lollige internetflirterij?
Je mag ook gewoon nudes hier posten hoor.quote:Op maandag 16 november 2015 00:20 schreef Kaas- het volgende:
Volgens mij zou een groepssnapchat hier best wel werken, Mja dat bestaat niet.
Wie nam jij serieus?quote:Op maandag 16 november 2015 00:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik nam het ook serieus. Gewoon beetje awkward onderwerp ofzo.
Ahquote:Op maandag 16 november 2015 00:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik nam het ook serieus. Gewoon beetje awkward onderwerp ofzo.
Nietquote:Op maandag 16 november 2015 00:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb een groep negers op hem losgelaten ooit, 2500 euro in een paar uur verdiend.
Heb ik al een keer gedaan en die heb oa jij gezien. Dus ik wacht nu eerst ff totdat de rest het voorbeeld volgt.quote:Op maandag 16 november 2015 00:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon nudes hier posten hoor.
Dat was geen nude.quote:Op maandag 16 november 2015 00:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb ik al een keer gedaan en die heb oa jij gezien. Dus ik wacht nu eerst ff totdat de rest het voorbeeld volgt.
Als ik jouw buik had had ik het gedaanquote:Op maandag 16 november 2015 00:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb ik al een keer gedaan en die heb oa jij gezien. Dus ik wacht nu eerst ff totdat de rest het voorbeeld volgt.
Dit. Maar die heb ik niet, dus dat blijft lekker 1 op 1.quote:Op maandag 16 november 2015 00:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als ik jouw buik had had ik het gedaan
Je hebt die helemaal niet gezien.quote:Op maandag 16 november 2015 00:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als ik jouw buik had had ik het gedaan
Snap het, doe maar dm dan.quote:Op maandag 16 november 2015 00:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit. Maar die heb ik niet, dus dat blijft lekker 1 op 1.
quote:Op maandag 16 november 2015 00:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon nudes hier posten hoor.
Nee, dat is een pop die ik speciaal voor dit soort foto's in mijn bed bewaar.quote:
Ik dacht dat het een kussen wasquote:
Haha sorryquote:Op maandag 16 november 2015 00:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, dat is een pop die ik speciaal voor dit soort foto's in mijn bed bewaar.
quote:Op maandag 16 november 2015 00:35 schreef Kaas- het volgende:
Ik kan trouwens echt niet zien wat de voor- en achterkant van de hond is.
Arm beestje.quote:Op maandag 16 november 2015 00:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze was niet heel blij dat ik haar hier voor wakker maakte, helemaal te grommen.
quote:Op maandag 16 november 2015 00:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze was niet heel blij dat ik haar hier voor wakker maakte, helemaal te grommen.
quote:Op maandag 16 november 2015 00:38 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Het is net alsof er alleen een hoofd ligt, zonder lichaam.
En meer krijg je hier niet.quote:![]()
Holy shit.quote:Op maandag 16 november 2015 00:44 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[ afbeelding ]
Lelijk kussentje.
Je bent niet eens naakt onder de dekensquote:
Kachel doet het niet.quote:Op maandag 16 november 2015 00:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je bent niet eens naakt onder de dekens
I know, maar ik verveelde me, en één schaap over de dam... (hoop ikquote:Op maandag 16 november 2015 00:46 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Hahaha...maar het was geen hint ofzo hoor.
Gezellig dicht op mekaar, lekker warm.quote:Op maandag 16 november 2015 00:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wordt wel krapjes nu ik 160cm gewend ben
Arme hondquote:Op maandag 16 november 2015 00:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gezellig dicht op mekaar, lekker warm.
Het is 14 graden buiten man, wat maakt dat nou uit.quote:
Als ik foto's van m'n dekbed post herkent half Grindr het hier natuurlijk. Niet verstandig.quote:Op maandag 16 november 2015 00:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
I know, maar ik verveelde me, en één schaap over de dam... (hoop ik).
Niemand wil of durft hier snapchats te versturen, denk ik.quote:Op maandag 16 november 2015 00:20 schreef Kaas- het volgende:
Volgens mij zou een groepssnapchat hier best wel werken, Mja dat bestaat niet.
Ik heb het koud.quote:Op maandag 16 november 2015 00:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is 14 graden buiten man, wat maakt dat nou uit.
quote:Op maandag 16 november 2015 00:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als ik foto's van m'n dekbed post herkent half Grindr het hier natuurlijk. Niet verstandig.
Ik lig in bad en dat hebben we nu wel gezien.quote:Op maandag 16 november 2015 00:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
I know, maar ik verveelde me, en één schaap over de dam... (hoop ik).
quote:Op maandag 16 november 2015 00:51 schreef Kaas- het volgende:
Rezania heeft trouwens wel een mooie linkerarm. Ja echt heel stom, maar dat valt mij dan ineens op.
quote:Op maandag 16 november 2015 00:51 schreef Kaas- het volgende:
Rezania heeft trouwens wel een mooie linkerarm. Ja echt heel stom, maar dat valt mij dan ineens op.
Wel joh. Dat zou gewoon ongeveer zo gaan: eerst wat grappige foto's, dan ineens eentje die iets serieuzer gaat, dan elke eerstvolgende die test of ie iets verder kan en dan ineens iedereen all out nude en dan de ochtend erop iedereen die app en z'n fok account verwijderen.quote:Op maandag 16 november 2015 00:50 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Niemand wil of durft hier snapchats te versturen, denk ik.
Nee hoor, viel nog wel meer te zien.quote:Op maandag 16 november 2015 00:51 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ik lig in bad en dat hebben we nu wel gezien.
Net alsof nudes zo beschamend zijn als het wederzijds is.quote:Op maandag 16 november 2015 00:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wel joh. Dat zou gewoon ongeveer zo gaan: eerst wat grappige foto's, dan ineens eentje die iets serieuzer gaat, dan elke eerstvolgende die test of ie iets verder kan en dan ineens iedereen all out nude en dan de ochtend erop iedereen die app en z'n fok account verwijderen.
Da's knap, fap met links.quote:Op maandag 16 november 2015 00:53 schreef Peter het volgende:
Wat minder gespierd dan zijn rechter arm, dat wel..
Hahahahaquote:Op maandag 16 november 2015 00:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wel joh. Dat zou gewoon ongeveer zo gaan: eerst wat grappige foto's, dan ineens eentje die iets serieuzer gaat, dan elke eerstvolgende die test of ie iets verder kan en dan ineens iedereen all out nude en dan de ochtend erop iedereen die app en z'n fok account verwijderen.
Ja, ik kan ook een foto van mijn linkerarm posten.quote:Op maandag 16 november 2015 00:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee hoor, viel nog wel meer te zien.
Spannond!quote:Op maandag 16 november 2015 00:56 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ja, ik kan ook een foto van mijn linkerarm posten.
Ik heb niks recents.quote:Op maandag 16 november 2015 00:55 schreef Rezania het volgende:
Nou jongens, doe eens wat pics terug als je durft.
Je hebt mijn snapchat, keef je uit.quote:Op maandag 16 november 2015 00:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar groepssnapchat bestaat dus niet.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 16 november 2015 01:00 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
ASCII PORNquote:Op maandag 16 november 2015 01:01 schreef Rezania het volgende:
Dit doet me echt denken aan die tijd dat een blote enkel al geil was voor mannen.
quote:Op maandag 16 november 2015 01:00 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]gewoon full body shave tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt wel een snap naar meerdere mensen in één keer sturen, volgens mij.quote:Op maandag 16 november 2015 00:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar groepssnapchat bestaat dus niet.
En dan per ongeluk naar je zus sturen of zo.quote:Op maandag 16 november 2015 01:02 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Je kunt wel een snap naar meerdere mensen in één keer sturen, volgens mij.
Een hoge militair of CIA baas had dat toch gedaan? Zijn pik gestuurd via snapchat naar al zijn contactpersonen.quote:Op maandag 16 november 2015 01:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan per ongeluk naar je zus sturen of zo.
Mijn god, je hebt nog minder haar dan Pax.quote:
lolquote:Op maandag 16 november 2015 01:04 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Een hoge militair of CIA baas had dat toch gedaan? Zijn pik gestuurd via snapchat naar al zijn contactpersonen.
Waar is jouw linkerarm?quote:Op maandag 16 november 2015 01:04 schreef Kaas- het volgende:
Whehehe lekker mannetje hoor sebastians
Net gemaakt. Ik hoef niemand te regelen hier, maar ben gewoon een vuige exhibitionist en vind het flauw om te lurken en niet mee te doen.quote:
quote:Op maandag 16 november 2015 01:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Net gemaakt. Ik hoef niemand te regelen hier, maar ben gewoon een vuige exhibitionist en vind het flauw om te lurken en niet mee te doen.
Quote maar niet want ik zal het gauw weer verwijderen omdat het semi-herkenbaar is.Volgens mij zie jij er wel goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's niet naakt genoeg. Er zat iets over je linkerarm.quote:Op maandag 16 november 2015 01:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Net gemaakt. Ik hoef niemand te regelen hier, maar ben gewoon een vuige exhibitionist en vind het flauw om te lurken en niet mee te doen.
Quote maar niet want ik zal het gauw weer verwijderen omdat het semi-herkenbaar is.
- hoppa -
Jij ook.quote:Op maandag 16 november 2015 01:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens mij zie jij er wel goed uit
quote:Op maandag 16 november 2015 01:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Quote maar niet want ik zal het gauw weer verwijderen omdat het semi-herkenbaar is.
- hoppa -
Rupsje nooitgenoeg.quote:Op maandag 16 november 2015 01:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Da's niet naakt genoeg. Er zat iets over je linkerarm.
Dank je voor het denken dat je hypothetisch gezien in potentie een compliment zou kunnen geven.quote:Op maandag 16 november 2015 01:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens mij zie jij er wel goed uit
Klopt, misschien als je jezelf uitwoont met een dildo en jezelf tegelijkertijd pijpt en dat streamt, misschien dan.quote:
quote:Op maandag 16 november 2015 01:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dank je voor het denken dat je hypothetisch gezien in potentie een compliment zou kunnen geven.
Ik weet niet hoe haarloos die is, maar ik heb nauwelijks haar tussen eh... kin en navel.quote:Op maandag 16 november 2015 01:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn god, je hebt nog minder haar dan Pax.
goed lichaamquote:Op maandag 16 november 2015 00:44 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[ afbeelding ]
Lelijk kussentje.
Momentquote:Op maandag 16 november 2015 01:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Klopt, misschien als je jezelf uitwoont met een dildo en jezelf tegelijkertijd pijpt en dat streamt, misschien dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |