been therequote:Op zondag 15 november 2015 22:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Straks werk je er zo lang dat jij het het eerst voor het zeggen hebt
Ja dat is ook lekker. Maar heb toch liever vrijdagquote:Op zondag 15 november 2015 22:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik had de vorige periode iedere maandag vrij, dat was pas fantastisch.
[..]
Later beginnen dan, op een redelijk tijdstip.Maar echt noway dat ik iedere dag om half 7 op ga staan. Paar weken per jaar dat ik dat moet doen zijn al erg genoeg.
Vloerverwarming.quote:Op zondag 15 november 2015 22:24 schreef Paxcon het volgende:
Tegels door je hele huis lijkt me naar
zo koud
Verwend zegquote:Op zondag 15 november 2015 22:25 schreef Rezania het volgende:
Ik vind trouwens enkel die bakkerskruidnoten lekker.
dna moet ik mijn studielening hoger zettenquote:Op zondag 15 november 2015 22:25 schreef Rezania het volgende:
Zit het straks vol met cumstains.quote:Op zondag 15 november 2015 22:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zou op de slaapkamer SOWIESO vloerbedekking leggen
Woon nog thuis hè.quote:
Of minder pepernoten vreten.quote:Op zondag 15 november 2015 22:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
dna moet ik mijn studielening hoger zetten
quote:Op zondag 15 november 2015 22:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat soort vieze dingen doe ik niet
[..]
Ik had toen zoveel geld overChille tijd was dat
Is eigenlijk ook wel zo.quote:Op zondag 15 november 2015 22:25 schreef Rezania het volgende:
Brabant he.quote:Op zondag 15 november 2015 22:41 schreef wonderer het volgende:
Ik was in Breda vandaag. Wat een zootje is dat station, zeg, niet normaal.
Leven op water en brood wordt datquote:
Jij vent doet musicals toch? Of heb ik iets verkeerd begrepen?quote:
Klopt. Opleiding nog, maar toch. Treedt komende week op in Carré met z'n medestudenten.quote:Op zondag 15 november 2015 22:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij vent doet musicals toch? Of heb ik iets verkeerd begrepen?
Bier is 99% water, dus dat telt ook.quote:Op zondag 15 november 2015 22:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Leven op water en brood wordt dat
Hele dag water drinken is overigens goed te doenAf en toe een biertje
Ongelooflijk wat zo'n 1% kan bewerkstelligen eigenlijkquote:Op zondag 15 november 2015 22:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bier is 99% water, dus dat telt ook.
Niks mis meequote:Op zondag 15 november 2015 22:56 schreef Rezania het volgende:
Ik ga trouwens de huur lekker lenen, kan ik alsnog een beetje luxe leven.
Ongelooflijk dat jij mij gelijk gelooft.quote:Op zondag 15 november 2015 22:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ongelooflijk wat zo'n 1% kan bewerkstelligen eigenlijk
Diva.quote:Op zondag 15 november 2015 22:56 schreef Rezania het volgende:
Ik ga trouwens de huur lekker lenen, kan ik alsnog een beetje luxe leven.
Oh teringquote:Op zondag 15 november 2015 22:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat jij mij gelijk gelooft.Hoe kan bier 99% water zijn als 5% al alcohol is?
Van wijn krijg ik koppijn.quote:Op zondag 15 november 2015 22:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bij de AH kun je voor vier euro een uitstekende rode wijn kopen
Allebei dus?quote:Op zondag 15 november 2015 23:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik drink ook altijd bier bij alcoholische dranken eigenlijk
Nou dan.quote:Op zondag 15 november 2015 23:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik drink ook altijd bier bij alcoholische dranken eigenlijk
Jij begint over proseccoquote:
In Priscilla??quote:Op zondag 15 november 2015 22:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Klopt. Opleiding nog, maar toch. Treedt komende week op in Carré met z'n medestudenten.
Dan ga je naar een warm land en bestel je dat.quote:Op zondag 15 november 2015 23:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij begint over prosecco
Ik verlang weer naar een Gulpener Weizen op een terras in de zomer. Beste biertje ooit.
Dat hebben ze vast nergensquote:Op zondag 15 november 2015 23:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan ga je naar een warm land en bestel je dat.
Spanje heeft heus wel cafés met speciaalbieren.quote:
Van een heterovriend zou dit me tegen vallen. Voor een homo helemaal prima.quote:Op zondag 15 november 2015 23:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij begint over prosecco
Ik verlang weer naar een Gulpener Weizen op een terras in de zomer. Beste biertje ooit.
Ik vind het altijd zo leuk als andere homo's ook van voetbal houdenquote:Op zondag 15 november 2015 23:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Van een heterovriend zou dit me tegen vallen. Voor een homo helemaal prima.
Ja ik geloof het wel idd. Ik kijk trouwens rustig 10 avonden per maand voetbal, dus ben wel zo'n voetbalhomo.quote:Op zondag 15 november 2015 23:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo leuk als andere homo's ook van voetbal houden
Die zijn wel redelijk schaars volgens mij
Oooh. Misschien ga ik wel kijkenquote:Op zondag 15 november 2015 23:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee dittem: https://carre.nl/voorstelling/frank-sanders-akademie .
Leukquote:Op zondag 15 november 2015 23:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja ik geloof het wel idd. Ik kijk trouwens rustig 10 avonden per maand voetbal, dus ben wel zo'n voetbalhomo.
Dat is maar goed ook, want met het excuus van een potje kan je veel vaker even met vrienden het cafe in.
Vind het ook altijd kut als m'n vriend langskomt op een avond dat ik eigenlijk voetbal wil zien.
Als technische jongen maak je er toch even een?quote:Op zondag 15 november 2015 23:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kan niet, fiets staat nog bij de uni.
Coolos poepos, laat weten anders. Al zou ik mocht ik je tegenkomen alleen even een hand schudden ofzo, want ben daar met ouders, schoonouders etc etc.quote:
Idd. En nog erger is als mensen die nooit voetbal kijken dan voor jou maar mee gaan kijken en dan van die superdomme opmerkingen maken de hele tijd. Gewoon je mond houden en juichen op het goede moment.quote:Op zondag 15 november 2015 23:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Leuk
Voetbal kijken met mensen die het haten is zinloos inderdaad
Ja kloptquote:Op zondag 15 november 2015 23:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Idd. En nog erger is als mensen die nooit voetbal kijken dan voor jou maar mee gaan kijken en dan van die superdomme opmerkingen maken de hele tijd. Gewoon je mond houden en juichen op het goede moment.
Heb ik de economisch kracht niet voor.quote:Op zondag 15 november 2015 23:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als technische jongen maak je er toch even een?
Oh, waarom pakt hij de bal niet gewoon op, veel makkelijker?quote:Op zondag 15 november 2015 23:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Idd. En nog erger is als mensen die nooit voetbal kijken dan voor jou maar mee gaan kijken en dan van die superdomme opmerkingen maken de hele tijd. Gewoon je mond houden en juichen op het goede moment.
Ging eens Nederlands elftal met een vrouw kijken. Die had zich helemaal in een oranje outfit, oranje bril etc uitgedost, kwam daarmee een kwartier na het begin van de wedstrijd pas beneden, liet zich toen een half uur lang fotograferen terwijl ze 'Nederland steunde' en ging toen weer weg om tijdens de tweede helft iets anders te doen.quote:Op zondag 15 november 2015 23:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja klopt
Ik heb een seizoenskaart en soms zitten er mensen om je heen die meegesleept zijn of omdat iemand niet kan, en dan hoor je de meest domme opmerkingen. Redelijk irritant.
Doe ik, al beslis ik waarschijnlijk op de avond zelf.quote:Op zondag 15 november 2015 23:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Coolos poepos, laat weten anders. Al zou ik mocht ik je tegenkomen alleen even een hand schudden ofzo, want ben daar met ouders, schoonouders etc etc.
quote:Op zondag 15 november 2015 23:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ging eens Nederlands elftal met een vrouw kijken. Die had zich helemaal in een oranje outfit, oranje bril etc uitgedost, kwam daarmee een kwartier na het begin van de wedstrijd pas beneden, liet zich toen een half uur lang fotograferen terwijl ze 'Nederland steunde' en ging toen weer weg om tijdens de tweede helft iets anders te doen.
Ik zou jou waarschijnlijk echt gewoon een paar tikken geven tijdens voetbal kijken.quote:Op zondag 15 november 2015 23:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, waarom pakt hij de bal niet gewoon op, veel makkelijker?
'Wanneer de bal over de lijn gaan toch?' - Vrouw (2015)quote:Op zondag 15 november 2015 23:28 schreef wonderer het volgende:
Ik heb niks met voetbal, maar ik weet tenminste wel wat buitenspel is, dat vind ik al heel wat
Geen zorgen, snap voetbal wel hoor.quote:Op zondag 15 november 2015 23:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zou jou waarschijnlijk echt gewoon een paar tikken geven tijdens voetbal kijken.
Ik heb die Euri inmiddels ook al echt veel tikken verkocht. Ben best wel agressief eigenlijk tegen flapdrollen.
Ook niet ten tijde van het afgelopen WK ofzo?quote:Op zondag 15 november 2015 23:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geen zorgen, snap voetbal wel hoor.Volg het enkel totaal niet en zou het nooit vrijwillig opzetten.
Ik vind veel IPA's trouwens niet lekkerquote:Op zondag 15 november 2015 23:30 schreef Kaas- het volgende:
Hihi, de homo SC gaat over speciaalbier en over klagen over wijven die niks van voetbal snappen.
IPA heeft ook wel een heel typische smaak. Fruitig en zeer bitter tegelijk, moet je van houden. Er zijn genoeg die ik lekker vind, maar het is nu zo'n stomme hype. En ik vond het natuurlijk al lekker voordat het populair werd.quote:Op zondag 15 november 2015 23:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind veel IPA's trouwens niet lekker
Blond- en witbiertjes zijn altijd wel fijn.
Nederland-Chili gekeken op het werk (je moet wel als je voor een sportmerk werktquote:Op zondag 15 november 2015 23:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ook niet ten tijde van het afgelopen WK ofzo?
Enige uitzondering idd.quote:Op zondag 15 november 2015 23:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ook niet ten tijde van het afgelopen WK ofzo?
Doe je wel eens die Weihenstephaner Hefe Weizen? Tarwebiertje. Die hebben ze gewoon in de AH.quote:Op zondag 15 november 2015 23:32 schreef Paxcon het volgende:
Ik moet de dubbelbock van Brand nog even halen eigenlijk
quote:Op zondag 15 november 2015 23:32 schreef Paxcon het volgende:
Ik moet de dubbelbock van Brand nog even halen eigenlijk
Kan echt niet wonderer, van NL elftal hoor je alles te kijken.quote:Op zondag 15 november 2015 23:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nederland-Chili gekeken op het werk (je moet wel als je voor een sportmerk werkt) maar de rest heb ik niet live en niet volledig gekeken.
Guinnessquote:Op zondag 15 november 2015 23:34 schreef Rezania het volgende:
Donker bier.Behalve Guinness, da's ranzig.
Nou ja, misschien moet ik het eens opnieuw proberen. Enige keer was toen ik net bier begon te drinken.quote:Op zondag 15 november 2015 23:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Guinnesshele avond lang als het moet
Oh johhhhhh, komt allemaal wel goed dus.quote:Op zondag 15 november 2015 23:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, misschien moet ik het eens opnieuw proberen. Enige keer was toen ik net bier begon te drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |