Holy shit...quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:03 schreef Peter het volgende:
Live vanaf de straten van Parijs: http://www.france24.com/en/livefeed
Veel plezier.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:29 schreef Kaas- het volgende:
Vriend van me komt eindelijk thuis. Daar maar ff paar Snaps mee maken.
Je weet me te vinden.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:29 schreef Kaas- het volgende:
Vriend van me komt eindelijk thuis. Daar maar ff paar Snaps mee maken.
Meer doden met de minuut.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:30 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Veel plezier.![]()
Ga nieuws kijken. Niet echt meer in de stemming.
En de oudjes op Grindr wil je juist weer nietquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:10 schreef Rezania het volgende:
Weer niks.Ik dacht altijd dat snapchat DE manier was om nudes te krijgen, blijkbaar niet dus.
Snapchat is wel de ideale manier om je oud te voelen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:13 schreef Peter het volgende:
[..]
En de oudjes op Grindr wil je juist weer niet
Dan toch maar je tumblr-favorites bekijken..
Wij waren afgeleid door dat gebeuren in Parijs.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:10 schreef Rezania het volgende:
Weer niks.Ik dacht altijd dat snapchat DE manier was om nudes te krijgen, blijkbaar niet dus.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 10:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Interessant om dat hier te melden trouwens.
Oh, daar heb ik expres niet naar gekeken voor het slapen gaan. Wel extreem ernstig van wat ik nu even snel lees, ongelooflijk gewoon.quote:Op zaterdag 14 november 2015 10:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wij waren afgeleid door dat gebeuren in Parijs.
Ik ging maar een poosje gamen en maakte toen de fout om voor het naar bed gaan even te checken of er nieuws was. Slaapt niet echt lekker met 140 doden op je netvlies.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik expres niet naar gekeken voor het slapen gaan. Wel extreem ernstig van wat ik nu even snel lees, ongelooflijk gewoon.
Wat is dat?quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:02 schreef Jopie78 het volgende:
Iemand nog behoefte aan een Roamler-invite. Voor de studenten die wat bij willen verdienen?
Middag
Is eigenlijk ook wel beter om niet te volgen voor het slapen idd.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik expres niet naar gekeken voor het slapen gaan. Wel extreem ernstig van wat ik nu even snel lees, ongelooflijk gewoon.
GC / Het Roamler en Smartspotter topic #10quote:
SPOILER: Zeer lang verhaal :DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:17 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
GC / Het Roamler en Smartspotter topic #10Wat is je opdracht en wat geef je ervoor?SPOILER: Zeer lang verhaal :DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat is je opdracht en wat geef je ervoor?
Dm je mailadres maar, dan kan ik je uitnodigen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hey, beetje extra geld is nooit mis voor een student.
Die heb je helemaal niet nodig voor het uitdelen van opdrachten.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:46 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dm je mailadres maar, dan kan ik je uitnodigen.
Oh ja. Heaumeau's. Kan je geen serieus gesprek mee voeren.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die heb je helemaal niet nodig voor het uitdelen van opdrachten.
Hier in deze sc? Ja, 1 x. En nee, ik lurk niet, als ik ergens meelees, dan post ik ook.quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:48 schreef Kaas- het volgende:
Heb jij hier eigenlijk wel eens stiekem een foto geplaatst Joop of is het gewoon aldoor stiekem zelf een beetje gluren?
Ja, gemist.quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:55 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Hier in deze sc? Ja, 1 x. En nee, ik lurk niet, als ik ergens meelees, dan post ik ook.
Kwam toevallig binnen toen ik jouw foto zag, daar reageerde ik op.
Heb je mijn foto gemist?
Plaatsen alle anderen hier dan foto's omdat ze ermee willen regelen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:08 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Jij hebt een vriend en wat schiet ik er mee op.
En ik ben een opportunist.quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Plaatsen alle anderen hier dan foto's omdat ze ermee willen regelen?Ik ben gewoon geïnteresseerd in wie de mensen hier een beetje zijn en zo en foto's zijn daar wel een goede manier voor.
Ik dan een exhibitionist denk ik, want het had voor mij verder geen praktisch nut om hier pics te posten.quote:
Had je echt geen bijbedoelingen? Echt niet!?quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik dan een exhibitionist denk ik, want ik had verder geen praktisch nut om hier pics te posten.
Nope.quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:17 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Had je echt geen bijbedoelingen? Echt niet!?
Zo liep ik er ook tegen aan. Post nooit foto's van mezelf, en hier ineens wel.quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:17 schreef Kaas- het volgende:
Je hebt eigenlijk wel gelijk overigens, stond helemaal niet zo bij stil dat het niet echt logisch is om hier pics te posten. Ik vond het gewoon wel leuk dat iedereen dat opeens deed.
Hahaha! Uit geiligheid kan je dan ook echt fuuuuuuuucking domme en gênante dingen doen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:19 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Zo liep ik er ook tegen aan. Post nooit foto's van mezelf, en hier ineens wel.![]()
Zal wel geil geweest zijn.![]()
uhuquote:Op zaterdag 14 november 2015 17:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hahaha! Uit geiligheid kan je dan ook echt fuuuuuuuucking domme en gênante dingen doen.
Is voer voor de categorie "waarheid" bij doen, durf en waarheid.
Dergelijke verhalen zijn veel erger om hier te delen dan een foto'tje.quote:
Ik was het ook niet van plan.quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dergelijke verhalen zijn veel erger om hier te delen dan een foto'tje.
Zeg ik overigens niet om je alsnog een te laten posten hoor.
Praktisch nut is overrated.quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik dan een exhibitionist denk ik, want het had voor mij verder geen praktisch nut om hier pics te posten.
Geen idee wat je ermee bedoelt maar klinkt als iets waar ik het eens mee ben.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:53 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Praktisch nut is overrated.
Nopequote:Op zaterdag 14 november 2015 20:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk een vriendje ofzo daar in Grunn?
Nee ik ben niet echt actief op zoek ofzo. Ik zou er wel open voor staan mocht ik iemand leren kennen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wel druk op zoek en aan het daten en zo of ook niet echt?
Niets is zeker, alleen vandaag! Voorlopig ben ik nog hartstikke single.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij ging je leidinggevende fixen toch?
Ah, das wel het beste.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee ik ben niet echt actief op zoek ofzo. Ik zou er wel open voor staan mocht ik iemand leren kennen.
Wat is het verschil tussen doen en durf?quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hahaha! Uit geiligheid kan je dan ook echt fuuuuuuuucking domme en gênante dingen doen.
Is voer voor de categorie "waarheid" bij doen, durf en waarheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WtfRare jongens, die Romeinen Grieken.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:28 schreef Rezania het volgende:
WaaaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WtfRare jongens, die Romeinen Grieken.
Bij doen moet je per se iets doen en bij durf krijg je een vraag a la "durf je het om [iets]?". Niet meer gedaan sinds een eeuw ofzo trouwens hoor.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen doen en durf?
Het luk je toch wel om hem wakker te.. maken?quote:Op zaterdag 14 november 2015 23:31 schreef Kaas- het volgende:
Ik lig trouwen gewoon al in bed. Wtf. Vriend wilde supervroeg omdat hij paar nachten op rij maar paar uur in bed lag, maar ik kan nog helemaal niet slapen.
Heb je geen verwarmingquote:Op zondag 15 november 2015 01:52 schreef Rezania het volgende:
Verdomme koud in mijn bed. Lig te klappertanden.
Die doet het geloof ik niet meer. Beide kanten opgedraaid, nooit warm geworden.quote:
Ik zou niet zonder kunnenquote:Op zondag 15 november 2015 01:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die doet het geloof ik niet meer. Beide kanten opgedraaid, nooit warm geworden.
Nee, in de ochtend pas. Maar geleerd dat hij tegenwoordig z'n voeten in z'n nek kan leggen, wtf.quote:Op zondag 15 november 2015 00:05 schreef Peter het volgende:
[..]
Het luk je toch wel om hem wakker te.. maken?
Dat vind ik wel zielig eigenlijk. : (quote:Op zondag 15 november 2015 01:52 schreef Rezania het volgende:
Verdomme koud in mijn bed. Lig te klappertanden.
Heb ik al aan, maar was nog steeds best koud om mee te beginnen. Gelukkig na 10 minuten wel warm.quote:Op zondag 15 november 2015 10:10 schreef Kaas- het volgende:
Kon je niet met een trui en trainingsbroek in bed gaan liggen en/of een extra deken pakken?
Ik nu ook niet meer, maar ja, eerst maar verhuizen anders kunnen we er niet eens bij.quote:
Of eenquote:Op zondag 15 november 2015 10:10 schreef Kaas- het volgende:
Kon je niet met een trui en trainingsbroek in bed gaan liggen en/of een extra deken pakken?
Ooooh gelukkig ik dacht de hele nacht koudquote:Op zondag 15 november 2015 10:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb ik al aan, maar was nog steeds best koud om mee te beginnen. Gelukkig na 10 minuten wel warm.
Is vooral heel chill als je buikpijn hebt.quote:
Eet hem dan helemaal op en wees alsnog trots. Je kan het!quote:Op zondag 15 november 2015 13:40 schreef Renesite het volgende:
Ik at een chocoladeletter bijna helemaal op. Ik haat mezelf
Moet kunnen nu de buit binnen is toch?quote:Op zondag 15 november 2015 13:40 schreef Renesite het volgende:
Ik at een chocoladeletter bijna helemaal op. Ik haat mezelf
Hier kunnen we gemakkelijk samen languit.quote:Op zondag 15 november 2015 19:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Genot
Helaas is mijn bank daar een beetje te klein voor
Ik zal wat bigmacs meenemenquote:Op zondag 15 november 2015 19:35 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Hier kunnen we gemakkelijk samen languit.
Ben vergeten waar je woontquote:Op zondag 15 november 2015 20:30 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Zullen we gewoon warme bestellen als je hier bent!? Sta je al bijna op het station?
Nou lekker dan. Vanuit Groningen is het minstens 3,5 uur. Dus als je nog niet onderweg bent, zie ik het somber in.quote:
Volgende keer beter dan maarquote:Op zondag 15 november 2015 20:57 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Nou lekker dan. Vanuit Groningen is het minstens 3,5 uur. Dus als je nog niet onderweg bent, zie ik het somber in.
Dit zal ik even onthoudenquote:Op zondag 15 november 2015 20:58 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ja, en dan is het Purmerend, poppedop.
Ik?quote:
Nee, Rene met een streepje op de e (maar ik weet niet hoe dat moet op de macquote:Op zondag 15 november 2015 21:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit zal ik even onthouden =>![]()
[..]
Ik?
e ingedrukt houden en dan 2quote:Op zondag 15 november 2015 21:02 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Nee, Rene met een streepje op de e (maar ik weet niet hoe dat moet op de mac)
Kom zelf ook uit Grunn hoorquote:Op zondag 15 november 2015 21:05 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dan moet ik jou maar te vriend houden.![]()
Ik ook niet.quote:Op zondag 15 november 2015 21:06 schreef Kaas- het volgende:
Ik vind Purmerend niet echt leuk trouwens.
ë (alt u)quote:
quote:
Oh wat veelquote:Op zondag 15 november 2015 21:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
ë (alt u)
å (alt a)
î (alt i)
ø (alt o)
® (alt r)
† (alt t)
¥ (alt y)
π (alt p)
ß (alt s)
ƒ (alt f)
∂ (alt d)
© (alt g)
Ω (alt z)
≈ (alt x)
ç (alt c)
√ (alt v)
ñ (alt n)
µ (alt m)
½ (alt q)
∑ (alt w)
? (alt j)
Lange versie: Geboren in Drachten, naar Groningen gegaan om te studeren, naar Amsterdam gegaan om samen te wonen. Relatie uit. Inmiddels waren mijn ouders, broer en zus in Purmerend gaan wonen en toen ben ik hier ook maar heen gegaan.quote:
Ik gebruik hem af-en-toequote:Op zondag 15 november 2015 21:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh wat veel
maar alt e moet ik even onthouden want die gebruik ik wel vaak, gaat een stuk sneller
Zou teruggaan naar het noordenquote:Op zondag 15 november 2015 21:12 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Lange versie: Geboren in Drachten, naar Groningen gegaan om te studeren, naar Amsterdam gegaan om samen te wonen. Relatie uit. Inmiddels waren mijn ouders, broer en zus in Purmerend gaan wonen en toen ben ik hier ook maar heen gegaan.
Korte versie: Weet nog niet waar ik wel zou willen wonen.
Eromheen is 130kmph crossenquote:Op zondag 15 november 2015 21:13 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Soberso.Mooie mannen, veel studenten. Alleen erom heen is zoveel niets.
Nieuwe baan. En in verhouding verdient het zat. More bang for bucksquote:Op zondag 15 november 2015 21:14 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Verdient ruk; en het is zo'n eind rijden naar mijn werk elke dag.
Ja, dan zal ik eerst een nieuwe baan moeten zoeken. Heb altijd bij Amerikaanse bedrijven gewerkt, zou wel weer bij een groot internationaal bedrijf willen zitten, ook qua functie.quote:Op zondag 15 november 2015 21:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nieuwe baan. En in verhouding verdient het zat. More bang for bucks
Er zitten een paar Amerikaanse in Groningen. En best veel e-commerce ondernemers.quote:Op zondag 15 november 2015 21:18 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ja, dan zal ik eerst een nieuwe baan moeten zoeken. Heb altijd bij Amerikaanse bedrijven gewerkt, zou wel weer bij een groot internationaal bedrijf willen zitten, ook qua functie.
Heb wel gezocht de laatste keer dat ik een baan zocht.
Wie weet ooit..
Zou niet in Groningen willen wonen, dan toch maar weer terug naar Drachten. Of all places.quote:Op zondag 15 november 2015 21:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Er zitten een paar Amerikaanse in Groningen. En best veel e-commerce ondernemers.
Ben allang blij een nieuwe baan te hebben. Hoefde het niet, zat met een vast contract. Ben benieuwd hoe het uitpakt
Lekker terug naar Amsterdam?quote:Op zondag 15 november 2015 21:12 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Lange versie: Geboren in Drachten, naar Groningen gegaan om te studeren, naar Amsterdam gegaan om samen te wonen. Relatie uit. Inmiddels waren mijn ouders, broer en zus in Purmerend gaan wonen en toen ben ik hier ook maar heen gegaan.
Korte versie: Weet nog niet waar ik wel zou willen wonen.
Oh, dat klinkt prima. Gefeliciteerd en succes dan maar.quote:Op zondag 15 november 2015 21:26 schreef Renesite het volgende:
Klopt. Zelfde baan.
40 > 36u
De 36u levert 200 bruto meer op. (tov 40u)
5 dagen > 4 dagen
30min enkele reis minder
Geldt dit ook allemaal voor windows?quote:Op zondag 15 november 2015 21:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
ë (alt u)
å (alt a)
î (alt i)
ø (alt o)
® (alt r)
† (alt t)
¥ (alt y)
π (alt p)
ß (alt s)
ƒ (alt f)
∂ (alt d)
© (alt g)
Ω (alt z)
≈ (alt x)
ç (alt c)
√ (alt v)
ñ (alt n)
µ (alt m)
½ (alt q)
∑ (alt w)
? (alt j)
neen.quote:Op zondag 15 november 2015 21:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geldt dit ook allemaal voor windows?
Zozo. Heb ik allemaal uitgesteld tot morgen, voordeel van een driedaagsweekend.quote:
Zelf proberenquote:Op zondag 15 november 2015 21:28 schreef Rezania het volgende:
[..]Ik wil ook een shortcut voor sommatie.
Ik heb gelukkig geen verplichte colleges meerquote:Op zondag 15 november 2015 21:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zozo. Heb ik allemaal uitgesteld tot morgen, voordeel van een driedaagsweekend.
Superchill man.quote:Op zondag 15 november 2015 21:26 schreef Renesite het volgende:
Klopt. Zelfde baan.
40 > 36u
De 36u levert 200 bruto meer op. (tov 40u)
5 dagen > 4 dagen
30min enkele reis minder
Ik heb alleen maar verplichte college's deze periode.quote:Op zondag 15 november 2015 21:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig geen verplichte colleges meer
Behalve eenmaal in de twee weken
wat heb jij voor spannends gedaan vandaag
Ik studeerde MBO en HBO Sociaal Juridische Dienstverlening en heb drie maanden Sociaal Recht (vrije master) gedaanquote:
chillllquote:Op zondag 15 november 2015 21:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar verplichte college's deze periode.
Fallout 4 gespeeld, meer niet.
http://lst.leidendelft.nl/bsc/quote:
Beemster lijkt me ook prima.quote:Op zondag 15 november 2015 21:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh ja, dan houdt het op he. Bergen (aan Zee) is een chill dorp in N-H.
quote:Op zondag 15 november 2015 21:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een Rotterdammer in Leiden? Gadver.
Zeker chill. Morgen wel vroeg opstaan en hard aan de bak, eerste essay van 6000 woorden moet over drie weken af zijn.quote:
Zeg gewoon "iets met beestjes en fietsbanden plakken".quote:Op zondag 15 november 2015 21:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://lst.leidendelft.nl/bsc/
Geef maar een link in plaats van het gewoon te zeggen, want het zegt nooit iemand wat.
quote:Op zondag 15 november 2015 21:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zeg gewoon "iets met beestjes en fietsbanden plakken".
Dat ziet er interessant uit.quote:Op zondag 15 november 2015 21:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://lst.leidendelft.nl/bsc/
Geef maar een link in plaats van het gewoon te zeggen, want het zegt nooit iemand wat.
en dan moet je ondertussen nog verhuizen ookquote:Op zondag 15 november 2015 21:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zeker chill. Morgen wel vroeg opstaan en hard aan de bak, eerste essay van 6000 woorden moet over drie weken af zijn.
Oh, maar trouwens, dat is dus deels in Leiden zie ik opeens! Ik vond het al opvallend dat je niet in Delft ging wonen.quote:
Die 3 maanden doen het hem.quote:Op zondag 15 november 2015 21:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik studeerde MBO en HBO Sociaal Juridische Dienstverlening en heb drie maanden Sociaal Recht (vrije master) gedaan
Vond het net iets teveel van theorie. Daarom ben ík gestopt.quote:
Uurtje.quote:Op zondag 15 november 2015 21:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zeker chill. Morgen wel vroeg opstaan en hard aan de bak, eerste essay van 6000 woorden moet over drie weken af zijn.
Jouw werk lijkt me best leuk.quote:Op zondag 15 november 2015 21:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vond het net iets teveel van theorie. Daarom ben ík gestopt.
Ben een toppertje in de praktijk. De hoeveelheid stampwerk aan droge recht stof lukte niet meer na zes jaarquote:
Wie weet gaat het later nog jeuken.quote:Op zondag 15 november 2015 21:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vond het net iets teveel van theorie. Daarom ben ík gestopt.
Goed bezig!quote:Op zondag 15 november 2015 21:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja prima hoor. Ben in september begonnen aan een master.
Denk het niet, bestaat pas 16 jaar.quote:Op zondag 15 november 2015 21:34 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dat ziet er interessant uit.Hadden ze dat in mijn tijd ook? Had nooit scheikunde moeten laten vallen.
![]()
Gaat het goed?
Ja, zal vooral 's avonds moeten, na college heb ik toch geen zin meer om te gaan schrijven.quote:Op zondag 15 november 2015 21:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
en dan moet je ondertussen nog verhuizen ook
Geen idee. Wil het niet een vetpot noemen. Maar het moeten werken als een kameleon maakt het wel leukquote:Op zondag 15 november 2015 21:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jouw werk lijkt me best leuk.
Misschien had ik ook hbo SJD moeten gaan doen
Daar kom je nu pas achter? Jezus vent.quote:Op zondag 15 november 2015 21:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh, maar trouwens, dat is dus deels in Leiden zie ik opeens! Ik vond het al opvallend dat je niet in Delft ging wonen.
Leiden trouwens alweer uit dus je hoeft niet bang te zijn me tegen te komen.
Het moet ook nog ergens op gebaseerd zijn. In tegenstelling tot economie is biofysica een echte wetenschap namelijk.quote:
Je doet jezelf een groot plezier door alles op alles te zetten om zo snel mogelijk alles af te ronden.quote:Op zondag 15 november 2015 21:36 schreef Kaas- het volgende:
Ik studeer economie, filosofie en recht (en tussendoor halfjaartje int betrekkingen ergens im Azië) maar ben eigenlijk alleen aan het werk en haal zelden een vak.![]()
dan zou ik eerder richting een MBA gaan.quote:Op zondag 15 november 2015 21:36 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Wie weet gaat het later nog jeuken.
Ach ja geldquote:Op zondag 15 november 2015 21:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geen idee. Wil het niet een vetpot noemen. Maar het moeten werken als een kameleon maakt het wel leuk
Wow, jij die anderen op taalfouten gaat wijzenquote:Op zondag 15 november 2015 21:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daar kom je nu pas achter? Jezus vent.
En het is al weer.
Gewoon maximaal bijlenen en lekker iedere dag naar natte Spanjaarden gaan. #CarpeDiemquote:
Ook over getwijfeld. Maar ben eigenlijk wel klaar met studeren.quote:Op zondag 15 november 2015 21:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
dan zou ik eerder richting een MBA gaan.
bah die spaansequote:Op zondag 15 november 2015 21:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon maximaal bijlenen en lekker iedere dag naar natte Spanjaarden gaan. #CarpeDiem
Neem een partner en je kan ruim leven. Dus true, wat is geld.quote:
Of wil je nu insinueren dat DrNick elke dag dames van lichte zeden bezoekt?quote:Op zondag 15 november 2015 21:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon maximaal bijlenen en lekker iedere dag naar natte Spanjaarden gaan. #CarpeDiem
Ja, zou je snel laten checken bij de GGD.quote:Op zondag 15 november 2015 21:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Of wil je nu insinueren dat DrNick elke dag dames van lichte zeden bezoekt?
Moet ik wel ff iemand kunnen vindenquote:Op zondag 15 november 2015 21:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Neem een partner en je kan ruim leven. Dus true, wat is geld.
hehequote:Op zondag 15 november 2015 21:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, zou je snel laten checken bij de GGD.
Nee. http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/39/al_weer_alweer/quote:Op zondag 15 november 2015 21:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daar kom je nu pas achter? Jezus vent.
En het is al weer.
No problemo. Alleen moet je je eigen standaarden wellicht bijstellen om het eea te voorspoedigen.quote:Op zondag 15 november 2015 21:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Moet ik wel ff iemand kunnen vinden
Wat, sinds wanneer is dat?quote:Op zondag 15 november 2015 21:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee. http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/39/al_weer_alweer/
Ik maak nooit taalfouten. Nooit, zeg ik je.
Jopie wil wel.quote:Op zondag 15 november 2015 21:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Moet ik wel ff iemand kunnen vinden
Had ik heel niet door gekkiequote:Op zondag 15 november 2015 21:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij zat te flirten met Renesite
dit wordt niks
Daarom snel buit binnen halen, voordat op = op.quote:Op zondag 15 november 2015 21:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij zat te flirten met Renesite
dit wordt niks
quote:Op zondag 15 november 2015 21:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daarom snel buit binnen halen, voordat op = op.
Nouuuuuquote:Op zondag 15 november 2015 21:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij hebt alleen maar oog voor Pat natuurlijk. Je bent blind voor andere mannen.
Dat lijkt me maar lastig. Ik stof voor een paper gewoon m'n glazen bol even af, schrijf op wat ik erin zie, schrijf dan nog een stukje over hoe ik het oneens ben met alle anderen binnen het vakgebied en indien het dan ook nog eens compleet irrelevant is voor de echte wereld krijg ik geheid een 9,5.quote:Op zondag 15 november 2015 21:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het moet ook nog ergens op gebaseerd zijn. In tegenstelling tot economie is biofysica een echte wetenschap namelijk.
Daarom, kans is zeer groot volgens mijn economische glazen bol.quote:
Lol treurigquote:Op zondag 15 november 2015 21:46 schreef Rezania het volgende:
http://forum.fok.nl/fok/list_new_topics
Iemand is boos.
quote:Op zondag 15 november 2015 21:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat lijkt me maar lastig. Ik stof voor een paper gewoon m'n glazen bol even af, schrijf op wat ik erin zie, schrijf dan nog een stukje over hoe ik het oneens ben met alle anderen binnen het vakgebied en indien het dan ook nog eens compleet irrelevant is voor de echte wereld krijg ik geheid een 9,5.
Ja joh, alles op z'n tijd.quote:Op zondag 15 november 2015 21:37 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Je doet jezelf een groot plezier door alles op alles te zetten om zo snel mogelijk alles af te ronden.
#pappapreekt
Maar als ik niet bij je bent kan ik je ook niet verlatenquote:Op zondag 15 november 2015 21:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daarom, kans is zeer groot volgens mijn economische glazen bol.
Treurig kloontje ja, eerste post was in de SC. Zal wel iemand zijn die vond dat Parijs terecht was of zo.quote:
Nee, als je niet bij me bent heb je me dus al bijna geheel verlaten. Onze enige connectie is nog FOK!, en dat heb je niet in de big mac kluis van Jopie.quote:Op zondag 15 november 2015 21:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar als ik niet bij je bent kan ik je ook niet verlaten
dus eigenlijk hoef je nergens bang voor te zijn
Bij twijfel gewoon mij vragen wat het correcte taalgebruik is. En voordat je mij corrigeert zeker van je zaak zijn.quote:Op zondag 15 november 2015 21:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat, sinds wanneer is dat?Ik heb geleerd dat alweer opnieuw betekent, en al weer in overige situaties wordt gebruikt.
Zo werkt het nietquote:Op zondag 15 november 2015 21:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, als je niet bij me bent heb je me dus al bijna geheel verlaten. Onze enige connectie is nog FOK!, en dat heb je niet in de big mac kluis van Jopie.
Jawel, er is geen bereik in een kluis, is een kooi van Faraday.quote:
Dat bigmac gedeelte in een kluis snapte ik niet eensquote:Op zondag 15 november 2015 21:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jawel, er is geen bereik in een kluis, is een kooi van Faraday.
quote:Op zondag 15 november 2015 21:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat bigmac gedeelte in een kluis snapte ik niet eens
Hoho, ik ben alle 22, één been in het graf ja.quote:Op zondag 15 november 2015 21:53 schreef Jopie78 het volgende:
Wat moet ik met een jongetje van 20. Jullie zijn voor elkaar gemaakt.
Succes met jullie lichamen.
Mensen schatten mij altijd een jaar of 28quote:Op zondag 15 november 2015 21:53 schreef Jopie78 het volgende:
Je zit er 10 a 12 naast.quote:Op zondag 15 november 2015 21:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mensen schatten mij altijd een jaar of 28
Je wilde niet eens in Leiden gaan studeren.quote:
Nee dat voegt echt niks toequote:Op zondag 15 november 2015 21:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je wilde niet eens in Leiden gaan studeren.
Om jou te kunnen zien hoef ik niet in Leiden te studerenquote:Op zondag 15 november 2015 21:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben van nul toegevoegde waarde? :s
Kan je me vaker zien. Paar biertjes drinken, beetje mannen checken, kunnen we lachen.quote:Op zondag 15 november 2015 22:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Om jou te kunnen zien hoef ik niet in Leiden te studeren
Nee, serieus, LST in Groningen is totaal wat anders dan LST in Delft. Lijkt meer op het Leidse LST, wat veel te medisch is imo.quote:
Ja dan houdt het opquote:Op zondag 15 november 2015 22:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, serieus, LST in Groningen is totaal wat anders dan LST in Delft. Lijkt meer op het Leidse LST, wat veel te medisch is imo.
Wil je ruilen, mag jij mijn essays schrijven, lul ik wat weg over hoe je geen kauwgom op straat mag spugen.quote:Op zondag 15 november 2015 22:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja dan houdt het op
Gelukkig is Groningen wel een erg mooie stad
Geen zin in college morgen, moet presenteren
Daar gaat het helemaal niet over, ik doe het zelf welquote:Op zondag 15 november 2015 22:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wil je ruilen, mag jij mijn essays schrijven, lul ik wat weg over hoe je geen kauwgom op straat mag spugen.
Oh, waarover dan?quote:Op zondag 15 november 2015 22:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Daar gaat het helemaal niet over, ik doe het zelf wel
Vurig betoog tegen het afzakken van je stad hopelijk?quote:
Hey, hier blijven jij.quote:Op zondag 15 november 2015 21:53 schreef Jopie78 het volgende:
FTFYquote:Op zondag 15 november 2015 22:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hey, hier blijven jij, ik wil wel een big mac!
quote:Op zondag 15 november 2015 22:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vurig betoog tegen het afzakken van je stad hopelijk?
We moeten een adviesrapport van een ander groepje gaan bediscussiërenquote:
Moet hij even naar de Mac gaan.quote:Op zondag 15 november 2015 22:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
We moeten een adviesrapport van een ander groepje gaan bediscussiëren
Ik zal jullie de vermoeiende details besparen.
Laten we het over andere dingen gaan hebben, Rene kakt een beetje in volgens mij
Door jou ja, sletje. :squote:Op zondag 15 november 2015 22:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die bigmacs zijn echt een dingetje geworden sinds jij hier post
Zo vroeg je wekker al?quote:Op zondag 15 november 2015 22:12 schreef Renesite het volgende:
René gaat zo slapen. *vurig betoog over 5:50 gaat de wekker*
elke ochtend ja. Al jaren lang.quote:Op zondag 15 november 2015 22:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zo vroeg je wekker al?
Ik ga ook vroeg opstaan voor de verandering
Ik stel schrijfopdrachten altijd uitquote:Op zondag 15 november 2015 22:14 schreef Rezania het volgende:
Zit net weer naar die essays te kijken, eentje daarvan moet in de review style zijn en 10 december af zijn. We hebben deze periode ook een literatuurvak waarbij een review leren schrijven, maar dat hoeft pas eind januari af te zijn. Logica.
Nee, zou het nog steeds niet volhouden. Ben gewoon geen ochtendmens.quote:
Nu wil ik niet meer ruilenquote:Op zondag 15 november 2015 22:17 schreef Renesite het volgende:
En dan on 6:50 de auto in. En 17:35 thuis.
Ja, ik liever ook, maar dat gaat nu dus echt niet. Heb trouwens liever presentaties, kan je een beetje bluffen.quote:Op zondag 15 november 2015 22:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik stel schrijfopdrachten altijd uit
erg vervelende eigenschap, heb liever gewoon tentamens
meer pics aubquote:Op zondag 15 november 2015 22:18 schreef Kaas- het volgende:
Ik ga nu een hele zak pepernoten opvreten. Maar lekker boeiend met zo'n goddelijk lijf.
Pics.quote:Op zondag 15 november 2015 22:18 schreef Kaas- het volgende:
Ik ga nu een hele zak pepernoten opvreten. Maar lekker boeiend met zo'n goddelijk lijf.
ik haat zequote:Op zondag 15 november 2015 22:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ik liever ook, maar dat gaat nu dus echt niet. Heb trouwens liever presentaties, kan je een beetje bluffen.
picsquote:Op zondag 15 november 2015 22:18 schreef Kaas- het volgende:
succes. Moet je niet in de randstad werken. En zo.quote:Op zondag 15 november 2015 22:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, zou het nog steeds niet volhouden. Ben gewoon geen ochtendmens.
Dan zou je ze juist liever moeten willen, oefening baart kunst.quote:
Ach ja, misschien welquote:Op zondag 15 november 2015 22:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan zou je ze juist liever moeten willen, oefening baart kunst.
Of gewoon dichter bij je werk gaan wonen.quote:Op zondag 15 november 2015 22:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
succes. Moet je niet in de randstad werken. En zo.
7:30-17 werken. Hoogeveen.quote:Op zondag 15 november 2015 22:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nu wil ik niet meer ruilen
Maar werk je zo ver weg van de stad dan?
Lekker hoorquote:Op zondag 15 november 2015 22:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
7:30-17 werken. Hoogeveen.
Straks om 7:15 de auto in en 17:15 thuis. En donderdags vrij
werk straks tops 15min van werk hoorquote:Op zondag 15 november 2015 22:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Of gewoon dichter bij je werk gaan wonen.
Ik had de vorige periode iedere maandag vrij, dat was pas fantastisch.quote:
Later beginnen dan, op een redelijk tijdstip.quote:Op zondag 15 november 2015 22:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
werk straks tops 15min van werk hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |