Niet meer, alles is weggesmolten. Maar het kon dus wel. Dinsdag konden we de deur niet uit, niet gewerkt dus. Woensdag ben ik bijna 2 uur op kantoor geweest, werd ik weer weggestuurd omdat er weer buien en meer gladheid aan zou komen. Niks gebeurd, had net zo goed op werk kunnen blijven. Vandaag van 9 tot 13 gewerkt, omdat er om 14 uur weer van alles zou gebeuren. Weer nietquote:
Ja, echt raar! Morgen moet ik naar Zwolle, dus ben wel blij dat het is gaan dooien. Hopelijk vannacht geen vreemde dingen meer!quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:28 schreef roos85 het volgende:
Bizar dat hier in de Randstad niks aan de hand is
Wel fijn voor jullie is gaan dooien. Lijkt me vreselijk irritant om geen kant op te kunnen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, echt raar! Morgen moet ik naar Zwolle, dus ben wel blij dat het is gaan dooien. Hopelijk vannacht geen vreemde dingen meer!
Extra vrij hebben kan ook geen kwaadquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Niet meer, alles is weggesmolten. Maar het kon dus wel. Dinsdag konden we de deur niet uit, niet gewerkt dus. Woensdag ben ik bijna 2 uur op kantoor geweest, werd ik weer weggestuurd omdat er weer buien en meer gladheid aan zou komen. Niks gebeurd, had net zo goed op werk kunnen blijven. Vandaag van 9 tot 13 gewerkt, omdat er om 14 uur weer van alles zou gebeuren. Weer niet
Nu is het aan het dooien
gefeliciteerd!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |