Hhhh ja ze gingen haar doneren omdat donaties boven 2 dollar door zo'n computerstem worden voorgelezen.quote:Op zondag 15 november 2015 20:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik keek een tijdje terug met Crip en nog een paar anderen naar zo'n twitch stream van een lelijk schreeuwwijf met dikke tieten die qua gamen niks liet zien, maar er was wel sprake van cashflow volgens mij.
Black ops 3> Fall out 4?quote:Op zondag 15 november 2015 20:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou nu beginnen, black ops 3 is net uitgekomen en populair
Hoe is fallout 4?quote:Op zondag 15 november 2015 20:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dikke tieten is alles wat nodig isquote:Op zondag 15 november 2015 20:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik keek een tijdje terug met Crip en nog een paar anderen naar zo'n twitch stream van een lelijk schreeuwwijf met dikke tieten die qua gamen niks liet zien, maar er was wel sprake van cashflow volgens mij.
Ik ga 'm meteen bestellenquote:Op zondag 15 november 2015 20:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ja duh, ze is knap. Eht cute koppie heeft ze zou ik ook doen als ik haar was hoor. wie wilt nou niet die easy moneyquote:Op zondag 15 november 2015 20:29 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ze kreeg al die shit zonder geen moer te doen en dat wist ze zelf ook donders goed.
ze was mee gestopt, vervolgens een #fitfood kanaal met paar vids gemaakt. Wat ze nu doet weet ik niet..quote:Op zondag 15 november 2015 20:28 schreef Crip het volgende:
die irCute heeft het wel nice met haar twitch enzo en ook yt toch?
mooie chickie
Nee, maar koop een auto niet om hem helemaal kapot te tunen.quote:Op zondag 15 november 2015 20:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, want als je nieuwe velgen of wielen eronder zet moet je hele auto wisselen
jammer ze moest echt blijven die twitchvirgins uitmelken. werkte wel vgmquote:Op zondag 15 november 2015 20:31 schreef Montelly het volgende:
[..]
ze was mee gestopt, vervolgens een #fitfood kanaal met paar vids gemaakt. Wat ze nu doet weet ik niet..
Crip, met alle respect he, maar jij zou denk ik ook ziek cashen. Je bent uniek daarquote:Op zondag 15 november 2015 20:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja duh, ze is knap. Eht cute koppie heeft ze zou ik ook doen als ik haar was hoor. wie wilt nou niet die easy money
Oh brb ff nieuwe kleding kopen met meer cleavage displaying.quote:Op zondag 15 november 2015 20:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dikke tieten is alles wat nodig is
Dunno. Maar van die nurds die zomaar dure shit gaan kopen voor een internetmeisje.quote:
Ja is goed dan doe ik unboxing video :$$$quote:
quote:Op zondag 15 november 2015 20:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zijn vgm even populair
[..]
dikke swek
Stuur je ook gebruikte slipjes opquote:Op zondag 15 november 2015 20:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja is goed dan doe ik unboxing video :$$$
Op twitch? wat moet ik showen danquote:Op zondag 15 november 2015 20:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Crip, met alle respect he, maar jij zou denk ik ook ziek cashen. Je bent uniek daar!
Houd je hersenbloeding eens in bedwang, klapkutquote:
a cup blijft a cupquote:Op zondag 15 november 2015 20:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh brb ff nieuwe kleding kopen met meer cleavage displaying.
WTF cripquote:Op zondag 15 november 2015 20:31 schreef Crip het volgende:
[..]
jammer ze moest echt blijven die twitchvirgins uitmelken. werkte wel vgm
Als als als...quote:Op zondag 15 november 2015 20:32 schreef Che_ het volgende:
Maar als ik echt een keuze moest maken
Gelijk de nieuwste 7. Langs Hamann en AC Schnitzer (zal chai nog wel kennen van vroeger)
Bausss
#teampiem0lquote:
SRS hier zit echt business in, Japanners betalen ziek veel geld voor gebruikt slipjequote:Op zondag 15 november 2015 20:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Stuur je ook gebruikte slipjes op?
twitch is gewoon een stream voor games, ;s.quote:Op zondag 15 november 2015 20:33 schreef SideEffect het volgende:
[..]
WTF crip
Kifesh weet jij namen van al die livestream sites?
Niet zo onaardig he, siert je niet.quote:Op zondag 15 november 2015 20:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Houd je hersenbloeding eens in bedwang, klapkut
Ben geen pokemonquote:Op zondag 15 november 2015 20:33 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Als als als...ik k-k-k-k-k-k--k-k-kk-keuze moes--t-tt-t--t-tt maken koos ik ik ik ik, jouuuuuu :$
quote:Op zondag 15 november 2015 20:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Moest zoeken wat twitch was, bedoelde maar op camsites. Je hoofd, tieten enz mag ook.
lijkt me echt boring om een pum pum te hebbenquote:
Weet ik allemaal nietquote:Op zondag 15 november 2015 20:34 schreef Crip het volgende:
[..]
twitch is gewoon een stream voor games, ;s.
wat danquote:
beetje afscheiding is meer $$?quote:Op zondag 15 november 2015 20:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
SRS hier zit echt business in, Japanners betalen ziek veel geld voor gebruikt slipje
ja tantoesaai bloed ook altijd enzoquote:Op zondag 15 november 2015 20:35 schreef McNulty het volgende:
[..]
lijkt me echt boring om een pum pum te hebben
Kijk altijd na die stelletjes.quote:
easy money ik zeg het je...quote:Op zondag 15 november 2015 20:35 schreef Der_Mann het volgende:
gvd top 10 donaties van die chick
TOP 10
Pillz_B3rry (7,248.00¤)
AntiC666 (4,685.00¤)
BuZZ_B0X (2,185.00¤)
Raihnbowkidz (1,140.00¤)
4chun (1,075.00¤)
Boe (1,035.00¤)
BlackWormser (700.00¤)
Assytony (621.00¤)
P-chan (Miralol) (610.00¤)
puttiPUTT (500.00¤)