te tryhard manequote:Op zondag 15 november 2015 20:26 schreef Dimachaerus het volgende:
Doe mij maar deze.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee jo, mss wel minder tokens van anderen omdat ze bang zijn dt je butterface bntquote:Op zondag 15 november 2015 20:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol als je een masker draagt krijg je minder als je je tokens gaat cashen, dus is niet zo handig.
Die wielen onderbreken de shit niet. Niet doen dima k zweer jouquote:Op zondag 15 november 2015 20:26 schreef Dimachaerus het volgende:
Doe mij maar deze.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, naisequote:
kan ook, gelijk zon amazon wishlist plakken.quote:Op zondag 15 november 2015 20:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ga zo'n gamekanaal opzetten dan kunnen mannen me geld geven en cadeaus sturen terwijl ik spelletjes speel
inb4 IrCutequote:Op zondag 15 november 2015 20:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ga zo'n gamekanaal opzetten dan kunnen mannen me geld geven en cadeaus sturen terwijl ik spelletjes speel
Dat dacht ik. Je ziet ook niemand met een masker, dus lijkt me ook wel kloppen.quote:Op zondag 15 november 2015 20:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoe de flying fuck weet je dit? Wtf Chai.
De ootoo zelf is dus exclusief wielen nice to knowquote:
ga je ook boyfriendpoints weggevenquote:Op zondag 15 november 2015 20:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
er zijn chicks op twitch die met dikke cleavage streamen en dan soms een al opgenomen clip van een spel laten zien, krijgen dikke monies zonder daadwerkelijk moeite te doenquote:Op zondag 15 november 2015 20:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lol?quote:Op zondag 15 november 2015 20:28 schreef McNulty het volgende:
[..]
ga je ook boyfriendpoints weggeven
quote:Op zondag 15 november 2015 20:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol als je een masker draagt krijg je minder als je je tokens gaat cashen, dus is niet zo handig.
quote:Op zondag 15 november 2015 20:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoe de flying fuck weet je dit? Wtf Chai.
En kickstarter opzetten allesquote:Op zondag 15 november 2015 20:27 schreef Montelly het volgende:
[..]
kan ook, gelijk zon amazon wishlist plakken.
Liever dezequote:Op zondag 15 november 2015 20:26 schreef Dimachaerus het volgende:
Doe mij maar deze.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wasdaquote:Op zondag 15 november 2015 20:28 schreef McNulty het volgende:
[..]
ga je ook boyfriendpoints weggeven
beterrrquote:
Ja gvd ik wil dat ookquote:Op zondag 15 november 2015 20:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er zijn chicks op twitch die met dikke cleavage streamen en dan soms een al opgenomen clip van een spel laten zien, krijgen dikke monies zonder daadwerkelijk moeite te doen
Ik keek een tijdje terug met Crip en nog een paar anderen naar zo'n twitch stream van een lelijk schreeuwwijf met dikke tieten die qua gamen niks liet zien, maar er was wel sprake van cashflow volgens mij.quote:Op zondag 15 november 2015 20:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er zijn chicks op twitch die met dikke cleavage streamen en dan soms een al opgenomen clip van een spel laten zien, krijgen dikke monies zonder daadwerkelijk moeite te doen
Ja, want als je nieuwe velgen of wielen eronder zet moet je hele auto wisselenquote:Op zondag 15 november 2015 20:28 schreef Neverknown het volgende:
[..]
De ootoo zelf is dus exclusief wielen nice to know
Ze kreeg al die shit zonder een moer te doen en dat wist ze zelf ook donders goed.quote:
Maar zij kan wel echt gamen toch?quote:Op zondag 15 november 2015 20:29 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ze kreeg al die shit zonder geen moer te doen en dat wist ze zelf ook donders goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |