HIJ KON HET TOCH OOK OVER ZIJN SUZUKI HEBBEN OPGEZETTE DARMKAKKERquote:
jmmrquote:
de afgelopen 10 keer zei je ook dat je volwassener was geworden.quote:Op zondag 15 november 2015 20:15 schreef Noebie het volgende:
[..]
het is daar echt een beetje 50/50 met mensen die ok zijn, wat jammer is want door de minder ok mensen ben ik toen gewoon gestopt met fok lol sadlife. maarja HOPELIJK is iedereen inclusief ik nu een stuk volwassener
kan?quote:Op zondag 15 november 2015 20:23 schreef McNulty het volgende:
[..]
je kan altijd nog part-time hoe worden
las iets anders dan kakkerquote:Op zondag 15 november 2015 20:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
HIJ KON HET TOCH OOK OVER ZIJN SUZUKI HEBBEN OPGEZETTE DARMKAKKER
Krijgen die een mooie leasebak van hun pooier dan?quote:Op zondag 15 november 2015 20:23 schreef McNulty het volgende:
[..]
Polo's over het algemeenquote:Op zondag 15 november 2015 20:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je het nou over mijn polo of wat
Misschien dat ik wat verloederde vaders kan hosselen tijdens ouderavondquote:Op zondag 15 november 2015 20:23 schreef McNulty het volgende:
[..]
hoezo?quote:
Ingelijst in een wit schilderijtje boven bed deze post, chai is het eens met mijquote:
benen uit elkaar vouwen en sparenquote:Op zondag 15 november 2015 20:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Krijgen die een mooie leasebak van hun pooier dan?
sommige vaders die je ontmoet zijn wel echt zwaar:quote:Op zondag 15 november 2015 20:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Misschien dat ik wat verloederde vaders kan hosselen tijdens ouderavond
Waarom doe je niet parttime chaturbate, je hebt er lichaam voor right?quote:Op zondag 15 november 2015 20:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Misschien dat ik wat verloederde vaders kan hosselen tijdens ouderavond
"Sir you gotta pay extra, today is holiday"quote:Op zondag 15 november 2015 20:23 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Is wel wat voor jou ja. Met koelie accent: Take you to the airport
Ik schaam me ook niet voor mijn poloquote:
Die financieren hun pooier om de baas over ze te spelen. Onbegrijpelijk.quote:Op zondag 15 november 2015 20:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Krijgen die een mooie leasebak van hun pooier dan?
Ik vind het ook jammer dat ik hem niet meer hebquote:Op zondag 15 november 2015 20:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij vindt het jammer dat hij geen sedan heeft
Wel Ralph Lauren hoop ik?quote:Op zondag 15 november 2015 20:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik schaam me ook niet voor mijn polo
Arme jappen een beetje afzetten hequote:Op zondag 15 november 2015 20:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"Sir you gotta pay extra, today is holiday"
[ afbeelding ]
Japanners.
Lol als je een masker draagt krijg je minder als je je tokens gaat cashen, dus is niet zo handig.quote:Op zondag 15 november 2015 20:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
Waarom doe je niet parttime chaturbate, je hebt er lichaam voor right?
Gewoon een maskertje opdoen en gaan met je tarzan.
Ik ga zo'n gamekanaal opzetten dan kunnen mannen me geld geven en cadeaus sturen terwijl ik spelletjes speelquote:Op zondag 15 november 2015 20:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
Waarom doe je niet parttime chaturbate, je hebt er lichaam voor right?
Gewoon een maskertje opdoen en gaan met je tarzan.
Gaat om de auto zelfquote:Op zondag 15 november 2015 20:23 schreef Neverknown het volgende:
[..]
uitvoering wielen btje lelyk man
Hoe de flying fuck weet je dit? Wtf Chai.quote:Op zondag 15 november 2015 20:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol als je een masker draagt krijg je minder als je tokens gaat cashen, dus is niet zo handig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |