Che heb je een auto?quote:Op zondag 15 november 2015 20:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, na-apers van bmw.
Sowieso is van volkswagen.
Ja Kutmenschen zijn dat he.quote:Op zondag 15 november 2015 20:11 schreef Noebie het volgende:
[..]
oh, dat bestaat ook nog. ja daar zet ik geen voet meer
quote:
oki thxquote:Op zondag 15 november 2015 20:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Je kan gewoon je eerste brief als basis gebruiken en die aanvullen.
quote:Op zondag 15 november 2015 20:11 schreef Neverknown het volgende:
[ afbeelding ]
zzzzzzzz
leuk beginnersautotje
Dimaaa welkom in de club jongenquote:
heb even gegluurd, ook echt dezelfde triestelingen die 24/7 posten daar nogquote:
Wat een verrassing dat jouw voorkeur naar BMW uitgaat.quote:Op zondag 15 november 2015 20:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, na-apers van bmw.
Sowieso is van volkswagen.
Ik vind die matte lak niet zo mooi. Al zie je het wel amper dus op zichhhh. Zou wel mee sprinten.quote:
Ik val vaak zelfs met duim op het scherm in slaapquote:Op zondag 15 november 2015 20:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zit gewoon altijd 20 minuten op telefoon met laagste brightness in bed en val dan 3 min later in slaap
gelukkig zitten hier geen triestelingen die 24/7 postenquote:Op zondag 15 november 2015 20:12 schreef Noebie het volgende:
[..]
heb even gegluurd, ook echt dezelfde triestelingen die 24/7 posten daar nog
lijkt me echt een vies gevoel een matte auto aanraken weetnie wrm, zo ziek droog en vies ofzo.quote:
Ik vind dit wel wat voor je meloentjequote:Op zondag 15 november 2015 20:11 schreef Neverknown het volgende:
[ afbeelding ]
zzzzzzzz
leuk beginnersautotje
Ja en dan wel even boven bij betreffende de afdeling gelijk aangeven. Lijkt me dat iemand van die afdeling hem dan opnieuw te lezen krijgt, dus is wel handig als het een volledige brief is en niet enkel de aanvullingen.quote:
Ga weg met je mongolenbak. Associeer mij niet met die armoedzaaierigheid.quote:Op zondag 15 november 2015 20:13 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik vind dit wel wat voor je meloentje
[ afbeelding ]
Ik soms op m'n zij, met m'n telefoon in m'n hand, nog een beetje in de lucht houdend zeg maarquote:Op zondag 15 november 2015 20:12 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik val vaak zelfs met duim op het scherm in slaap
ultiem chick swagger kar..quote:Op zondag 15 november 2015 20:13 schreef McNulty het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die kleur ookquote:Op zondag 15 november 2015 20:13 schreef McNulty het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
srry was vergeten dat je in het geld rolde met je mbo secretaresse.quote:Op zondag 15 november 2015 20:13 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ga weg met je mongolenbak. Associeer mij niet met die armoedzaaierigheid.
Zou er wel instappen op zichquote:Op zondag 15 november 2015 20:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dan heb je duidelijk geen verstand ervan.
[ afbeelding ]
Jij zeker Volkswagenquote:Op zondag 15 november 2015 20:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat een verrassing dat jouw voorkeur naar BMW uitgaat.
hou jij je telefoon boven je hoofd ofzoquote:Op zondag 15 november 2015 20:14 schreef Crip het volgende:
schrik altijd wakker tijdens het typen op mn telefoon omdat je arm zo naar beneden valt en je denkt dt je je tel laat vallen
malle auto voor malle meloentjequote:
BMW i8 enige mooie BMW.quote:Op zondag 15 november 2015 20:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dan heb je duidelijk geen verstand ervan.
[ afbeelding ]
Ik flow swsquote:Op zondag 15 november 2015 20:14 schreef McNulty het volgende:
[..]
srry was vergeten dat je in het geld rolde met je mbo secretaresse.
het is daar echt een beetje 50/50 met mensen die ok zijn, wat jammer is want door de minder ok mensen ben ik toen gewoon gestopt met fok lol sadlife. maarja HOPELIJK is iedereen inclusief ik nu een stuk volwassenerquote:Op zondag 15 november 2015 20:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelukkig zitten hier geen triestelingen die 24/7 posten
nee maar je houd je arm toch omhoog ;squote:Op zondag 15 november 2015 20:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hou jij je telefoon boven je hoofd ofzo
als FOK! iets in overvloed heeft zijn het wel volwassen mensen dus ik denk dat je goed zitquote:Op zondag 15 november 2015 20:15 schreef Noebie het volgende:
[..]
het is daar echt een beetje 50/50 met mensen die ok zijn, wat jammer is want door de minder ok mensen ben ik toen gewoon gestopt met fok lol sadlife. maarja HOPELIJK is iedereen inclusief ik nu een stuk volwassener
Wat rij jijquote:Op zondag 15 november 2015 20:15 schreef Che_ het volgende:
Turken en mocro's rijden in golfseats ibiza's en audi a3
Ekte mannen in bmw en mercedes
Graag geen slechte woorden over GRTD.quote:Op zondag 15 november 2015 20:15 schreef Noebie het volgende:
[..]
het is daar echt een beetje 50/50 met mensen die ok zijn, wat jammer is want door de minder ok mensen ben ik toen gewoon gestopt met fok lol sadlife. maarja HOPELIJK is iedereen inclusief ik nu een stuk volwassener
nee, lig gwn op zij met hand net boven matrasquote:Op zondag 15 november 2015 20:16 schreef Crip het volgende:
[..]
nee maar je houd je arm toch omhoog ;s
fabriekquote:Op zondag 15 november 2015 20:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en dan wel even boven bij betreffende de afdeling gelijk aangeven. Lijkt me dat iemand van die afdeling hem dan opnieuw te lezen krijgt, dus is wel handig als het een volledige brief is en niet enkel de aanvullingen.
Solliciteer je bij een gemeente?
scan je altijd klb scquote:Op zondag 15 november 2015 20:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Graag geen slechte woorden over GRTD.
is te laag voor je schatquote:
grtd stinktquote:Op zondag 15 november 2015 20:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Graag geen slechte woorden over GRTD.
steun mijn elleboog op matrasquote:Op zondag 15 november 2015 20:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee, lig gwn op zij met hand net boven matras
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |