Ja echt zo exclusief en bijzonder omgquote:Op zondag 15 november 2015 20:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik en SE zijn enigen op deze site die foto's van elkaar hebben gezien
nee sorry ik ben Hermann met 2 n'etjesquote:Op zondag 15 november 2015 20:06 schreef McNulty het volgende:
[..]
Hey Herman jouw manier van praten komt mij echt bekend voor. Toevallig ken ik in het echt ook een Herman. Kom je toevallig uit Hermanistan?
Wrm audiquote:Op zondag 15 november 2015 20:06 schreef Neverknown het volgende:
Een dikke audi met een all risk verzekering wel vereist bij mij :$
ik zit gewoon altijd 20 minuten op telefoon met laagste brightness in bed en val dan 3 min later in slaapquote:Op zondag 15 november 2015 20:07 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Niet meer doen jongens
[..]
Dit gaat niks wordenquote:Op zondag 15 november 2015 20:08 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik had gesolliciteerd voor een afstudeerstage. Ik had bericht gekregen dat na een eerste beoordeling mijn sollicitatie werd doorgestuurd naar een manager. Paar dagen geleden kreeg ik weer een mail van de recruiter dat ik een motivatiebrief moest schrijven met daarin vermeld welke afdeling mijn voorkeur naar uit gaat en waarom. Moet ik nu weer een hele nieuwe brief schrijven? Of gewoon mijn oude aanvullen met voorkeur voor afdeling en toelichting?
quote:Op zondag 15 november 2015 20:07 schreef Crip het volgende:
[..]
voel me nu wel sad dat ik jullie beiden niet heb gezien
weet ikquote:Op zondag 15 november 2015 20:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja echt zo exclusief en bijzonder omg
Ik vind die mooi. Jij niet dan?quote:
Mensen die telkens hun telefoon pakken als ze niet kunnen slapen.quote:Op zondag 15 november 2015 20:07 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Niet meer doen jongens
[..]
Als ze die oude al hebben zou ik gewoon een nieuwe maken met die specifieke puntenquote:Op zondag 15 november 2015 20:08 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik had gesolliciteerd voor een afstudeerstage. Ik had bericht gekregen dat na een eerste beoordeling mijn sollicitatie werd doorgestuurd naar een manager. Paar dagen geleden kreeg ik weer een mail van de recruiter dat ik een motivatiebrief moest schrijven met daarin vermeld welke afdeling mijn voorkeur naar uit gaat en waarom. Moet ik nu weer een hele nieuwe brief schrijven? Of gewoon mijn oude aanvullen met voorkeur voor afdeling en toelichting?
neenquote:Op zondag 15 november 2015 20:08 schreef Noebie het volgende:
Komt Dr_Nick of iets dergelijks hier trouwens nog?
guiltyquote:Op zondag 15 november 2015 20:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Mensen die telkens hun telefoon pakken als ze niet kunnen slapen.
Die komt in ONZ scquote:Op zondag 15 november 2015 20:08 schreef Noebie het volgende:
Nee, na-apers van bmw.quote:Op zondag 15 november 2015 20:08 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik vind die mooi. Jij niet dan?
ik zet dan gewoon de tv aan waar USB stick in zit met series, yoloquote:Op zondag 15 november 2015 20:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Mensen die telkens hun telefoon pakken als ze niet kunnen slapen.
Je kan gewoon je eerste brief als basis gebruiken en die aanvullen.quote:Op zondag 15 november 2015 20:08 schreef Dimachaerus het volgende:
Dat is GRTD.quote:Op zondag 15 november 2015 20:08 schreef Noebie het volgende:
BMW turken/Marokkanen bak.quote:Op zondag 15 november 2015 20:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, na-apers van bmw.
Sowieso is van volkswagen.
oh, dat bestaat ook nog. ja daar zet ik geen voet meerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |