Nou, ik weet niet of je de afgelopen tijd het nieuws gevolgd hebt, maar de specialiteit van het Westen is het midden-Oosten zo instabiel mogelijk maken.quote:Op zondag 15 november 2015 16:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die grijpen niet in omdat zij er alleen maar baat bij hebben als conflicten de prijs van hun eigen olie omhoog drijven. Puur opportunisme.
Maar helaas zijn olieprijzen wel een groot probleem voor 'ons'. Dat stort ons met een beetje pech zo weer in de volgende economische crisis.
Zolang we massaal olie nodig hebben, Turkije als NAVO-bondgenoot willen handhaven, Israel willen behouden en geen vluchtelingen aan onze grenzen blieven zijn we haast wel verplicht om het Midden-Oosten stabiel te houden.
Nee, ik zou me niet per se veiliger voelen, want ik weet dat het een bullshit maatregel is die schijnveiligheid creëert.quote:Op zondag 15 november 2015 16:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nadat er een bloedbad in de buurt heeft plaatsgevonden, schat ik inderdaad dat dat het geval is.
Ook in Nederland.quote:Op zondag 15 november 2015 16:09 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik denk dat het onmenselijker is om dat door te laten sudderen met alle gevolgen van dien. Ik ben het er mee eens hoor, zo zijn er vele wijken. Zelf in Nederland waarschijnlijk (al denk ik niet in die ernstige mate)
Ik zei niet dat we er goed in zijnquote:Op zondag 15 november 2015 16:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet of je de afgelopen tijd het nieuws gevolgd hebt, maar de specialiteit van het Westen is het midden-Oosten zo instabiel mogelijk maken.
Ik denk dat het voor veel Parijzenaars nu wel zo werkt.quote:Op zondag 15 november 2015 16:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nee, ik zou me niet per se veiliger voelen, want ik weet dat het een bullshit maatregel is die schijnveiligheid creëert.
twitter:Conflicts twitterde op zondag 15-11-2015 om 15:58:24BREAKING: French fighter jets reportedly seen over Sirte, #Libya. - @AlArabiya_Eng reageer retweet
Is dat niet expres?quote:Op zondag 15 november 2015 16:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet of je de afgelopen tijd het nieuws gevolgd hebt, maar de specialiteit van het Westen is het midden-Oosten zo instabiel mogelijk maken.
In veel mindere mate dan in Frankrijk en Belgiequote:
Daar heb jij dan weer helemaal gelijk in, ik zette iets te aanvallend in. Excuus.quote:Op zondag 15 november 2015 16:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik zei niet dat we er goed in zijn
Ze pakken Libie ook gelijk maar even mee ?quote:Op zondag 15 november 2015 16:11 schreef Scrummie het volgende:
twitter:Conflicts twitterde op zondag 15-11-2015 om 15:58:24BREAKING: French fighter jets reportedly seen over Sirte, #Libya. - @AlArabiya_Eng reageer retweet
Waarschijnlijk, maar ik vind het behoorlijk naïef.quote:Op zondag 15 november 2015 16:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor veel Parijzenaars nu wel zo werkt.
Zal wel een BS-bericht zijn ditquote:Op zondag 15 november 2015 16:11 schreef Scrummie het volgende:
kleine nukes mee ?quote:Op zondag 15 november 2015 16:11 schreef Scrummie het volgende:
Dat kan. Ik vind het vooral menselijk.quote:Op zondag 15 november 2015 16:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
Waarschijnlijk, maar ik vind het behoorlijk naïef.
Niet? http://www.dailymail.co.u(...)roup-Iraq-Syria.htmlquote:Op zondag 15 november 2015 16:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op de één of andere manier heeft Qatar of Saudi-Arabië hier niet militair ingegrepen als er dingen niet naar hun zin gaan. Het zou mooi zijn als de Westerse landen ook dat fatsoen op zouden kunnen brengen.
Uiteraard. Zie bijvoorbeeld het afzetten van Saddam, volgens mij heeft niemand de moeite genomen om het aantal doden ten gevolge van die oorlog te tellen: Het is niet meer te tellen. Het gevaarlijkste terrorisme is en blijft staatsterrorisme.quote:
Rare definitie van volksfeest.quote:Op zondag 15 november 2015 16:15 schreef Infection het volgende:
https://www.periscope.tv/w/1BRJjNOLvWpJw
Met hier bedoelde ik Europa.quote:Op zondag 15 november 2015 16:14 schreef tfors het volgende:
[..]
Niet? http://www.dailymail.co.u(...)roup-Iraq-Syria.html
Het gaat helemaal niet om IS. En IS wil worden wat Saudi Arabië al jaren is hoor en dat is voor het westen blijkbaar geen probleem dus waarom IS wel.quote:Op zondag 15 november 2015 16:06 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dus jij vind het geen probleem als IS daar alle tegenstanders afslacht, incl. alle Westerse journalisten etc. ? En als ze alles in de hand hebben in Syrie en Irak (door onnoemelijk wrede terreur zal er weinig oppositie zijn) en dan leeft iedereen nog lang en gelukkig.
Ze mochten toch niet samenscholen? Of is dat weer opgeheven?quote:Op zondag 15 november 2015 16:15 schreef Infection het volgende:
https://www.periscope.tv/w/1BRJjNOLvWpJw
Ik vind het logisch.quote:Op zondag 15 november 2015 16:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, maar ik vind het behoorlijk naïef.
Er kwamen teveel mensen op af dus de politie zag het door de vingers.quote:Op zondag 15 november 2015 16:17 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Ze mochten toch niet samenscholen? Of is dat weer opgeheven?
Wijk? Molenbeek heeft meer inwoners dan Helmont of Hilversum.quote:Op zondag 15 november 2015 16:05 schreef Hathor het volgende:
[..]
Onmiddellijk een razzia houden daar in dat rattennest, dat is zo'n typische wijk waar men de kijk volledig op verloren heeft. Helemaal binnenstebuiten keren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |