SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 0% gewijzigd door Beach op 15-11-2015 13:16:16 ]fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:
SPOILER: voor de mensen die het nog gaan kijkenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 november 2015 12:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]ik volg ufc niet meer maar goed om te zien dat ze eens verliestSPOILER: voor de mensen die het nog gaan kijkenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
hou die teringzooi lekker in Turken scquote:
Mee eens ja. Die hype train is te erg. En die claims dat ze Mayweather kan verslaan lol. Dan zou ze letterlijk omkomen.quote:Op zondag 15 november 2015 12:27 schreef Beach het volgende:
[..]
ik volg ufc niet meer maar goed om te zien dat ze eens verliest
Inb4 "klokovje pullen"quote:Op zondag 15 november 2015 13:25 schreef Faeroer het volgende:
Een note erbij voor een plaatje posten van een game karakter?
dat post-feminisme van haar ben ik niet in geïnteresseerdquote:Op zondag 15 november 2015 13:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mee eens ja. Die hype train is te erg. En die claims dat ze Mayweather kan verslaan lol. Dan zou ze letterlijk omkomen.
Ben sowieso niet echt fan van haar, teveel attitude en bijvoorbeeld haten op domestic violence maar in haar boek wel opscheppen over hoe ze haar eigen man in elkaar sloeg.
smeg krijgt wss betaald van ome erdolfquote:Op zondag 15 november 2015 13:25 schreef Faeroer het volgende:
Een note erbij voor een plaatje posten van een game karakter?
Erdogan is zoals een ingegroeide teennagel die hoewel je hoopt op een spoedige genezing, alsnog moet laten weghalen met een operatie van jewelste waardoor je twee weken lang als een kreupele eend loopt tijdens de tentamenweek.quote:Op zondag 15 november 2015 13:40 schreef Beach het volgende:
[..]
smeg krijgt wss betaald van ome erdolf
dat had ik twee weken geleden ofzo al gedaanquote:Op zondag 15 november 2015 13:54 schreef Dimachaerus het volgende:
ik zie dat mijn ui ook is aangepast in de op
lief
Dat is ook niet de reden dat ik haar niet mag. Is gewoon een van de dingen waar haar persoonlijkheid naar voren komt.quote:Op zondag 15 november 2015 13:39 schreef Beach het volgende:
[..]
dat post-feminisme van haar ben ik niet in geïnteresseerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |