quote:Op maandag 16 november 2015 22:33 schreef V1z0R het volgende:
Echte vrienden blijven, neppers komen en gaan...
Gewoon die live, love, laugh-life is wat telt. Als je mij niet kunt handelen op m'n slechts ben je het ook niet waard om me op m'n best mee te maken.Ik kreeg laatst weer de discussie over de WC bril, maar die laat ik gewoon lekker omhoog staan #thuglifeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Klopt vriend heb ook verzoek tot naamsverandering bij de rechtbank liggen samen met JB die gaat voor shaniquaquote:Op dinsdag 17 november 2015 13:06 schreef seto het volgende:
[..]
jij ook vriend laten we eerlijk zijn je gaat niet zomaar naar HEF
Ai sint is vroeg dit jaar!!! ik kom vanavond maar FF langs vrindquote:Op dinsdag 17 november 2015 15:22 schreef Verbosity het volgende:
Zojuist 6 flessen Legendario rum ontvangen
heb je cr7s documentaire al gezien maatje???quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Klopt vriend heb ook verzoek tot naamsverandering bij de rechtbank liggen samen met JB die gaat voor shaniqua
mooiere lijnen dan de bmw, mooier ontwerpquote:Op dinsdag 17 november 2015 16:02 schreef Deuce92 het volgende:
[ afbeelding ]
Van de voorkant lijkt het weer meer op een Jaguar, vind ik. Vanwege de grill en de koplampen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee vriend moeite waard??quote:Op dinsdag 17 november 2015 16:25 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
heb je cr7s documentaire al gezien maatje???
Ja wel leuke inside look. Wel een beetje een veer in eigen kont maarja, dat mag als je de beste bent.quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2015 17:39 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja wel leuke inside look. Wel een beetje een veer in eigen kont maarja, dat mag als je de beste bent.
Fuck de haters mayn.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:31 schreef Dimachaerus het volgende:
vandaag ik de gym werd ik uitgelachen volgens mij
ik was zo aan het rusten op bankje en hoorde 2 mensen praten
ik ving op iets van "ja van die fitness noobs in tanktop, als ik dat zo zie, kijk dan" "of van die mensen die helemaal uit balans zijn"
volgens mij ging het eerste gedeelte over mij
foreversmall.jpg
lekker boeiend wat anderen vindenquote:Op dinsdag 17 november 2015 19:31 schreef Dimachaerus het volgende:
vandaag ik de gym werd ik uitgelachen volgens mij
ik was zo aan het rusten op bankje en hoorde 2 mensen praten
ik ving op iets van "ja van die fitness noobs in tanktop, als ik dat zo zie, kijk dan" "of van die mensen die helemaal uit balans zijn"
volgens mij ging het eerste gedeelte over mij
foreversmall.jpg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |