Haha, dat had ik dus stom genoeg juist wel eigenlijkquote:Op zondag 15 november 2015 10:34 schreef LuDann het volgende:
Ik vind het een gezellig kinderfeest en ik kan me niet herinneren dat ik er nou helemaal van ondersteboven was en me verraden voelde ofzo toen ik erachter kwam van Sinterklaas.
Oh, maar dat vind ik ook wel een goeiequote:Op zondag 15 november 2015 11:43 schreef -Spring het volgende:
Ik vind het juist een erg aardige en meedenkende actie.Maar ik ben dan ook erg rationeel lately. Daar heb ik pilletjes voor.
![]()
![]()
Mijn ouders hebben me nooit expliciet verteld dat Sinterklaas bestaat. Als ik twijfelde zeiden ze : 'Als je erin gelooft, dan bestaat ie.' Toch kan ik me niet herinneren dat dit het voor mij minder spannend of magisch maakte. Ook kan ik me niet herinneren dat er een moment was waarop ik echt besefte dat ie niet bestond. Dat moet heel geleidelijk gegaan zijn.
quote:Mijn moeder zelf kwam erachter dat ie niet bestond toen ze als kind met mijn oma in een museum was en bij een paar botjes achter glas een bordje las waarop stond: 'Beenderen van Sint Nicolaas.'![]()
Dat zou zomaar kunnen! In Kortgene, in het Veerhuis.quote:Op zondag 15 november 2015 11:24 schreef -Spring het volgende:
Waar ga je eten, Sillie? Mss ken ik het wel.
:'Dquote:Op zondag 15 november 2015 11:43 schreef -Spring het volgende:
Mijn moeder zelf kwam erachter dat ie niet bestond toen ze als kind met mijn oma in een museum was en bij een paar botjes achter glas een bordje las waarop stond: 'Beenderen van Sint Nicolaas.'![]()
Dat was een klant van mij toen ik nog bij Randstad werkte. Is niet zo sjiek, hoor. Gewoon leuk gezellig.quote:Op zondag 15 november 2015 14:15 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen! In Kortgene, in het Veerhuis.
Ben jij mij!quote:Op zondag 15 november 2015 21:07 schreef Mariposas het volgende:
Wij hebben mooie backpack-reizen gemaakt door Azië en citytrips gedaan. Nu met kind wil ik Eliza-was-here achtige vakanties in Europa. Portugal staat in de planning voor volgend jaar.
Gisteren leek alles erger te worden, vooral het schreeuwen (->krijsen en gillen) net na de voeding. Of ik mn kind gif te eten gafquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.erf de ogen van je kind - kijk erdoor
Cosleeper van de ikea kopen? Hebben wij ook. Ligt nu wel een peuter in maar soitquote:Op zondag 15 november 2015 21:23 schreef Selvaria het volgende:
@$%&!@#
We zijn bezig met N. in haar grote bed leggen 's avonds omdat ze binnenkort echt niet meer in de co-sleeper past en dat gaat zo ontzettend lastig. Eerder ging ze om 7 uur op bed en wordt ze voor de volgende ochtend 7 uur nog een keer of 5 wakker, maar kon ik haar elke keer zo weer slapend in de co-sleeper terugschuiven.
Nu zijn we al vanaf 7 uur bezig en heeft ze 1. nog maar een half uur geslapen en 2. net gedronken en sinds ik haar terug probeerde te leggen alleen nog maar gehuild. Ik had zo gehoopt op een wat vloeiendere overgang, aangezien ze al maanden overdag wel gewoon in haar ledikant slaapt. Ik hoop toch echt dat dit beter wordt, ik was net weer gewend aan de avonden voor onszelf.![]()
Ik trek het heel slecht. Ik ben al twee keer boos weggelopen en man zit nu dus weer bij haar.
Klinkt heerlijk mignonne!![]()
Twist, wat zielig! Geen tips verder.
Ja, 's nachts kan ze door de lange mouwen gelukkig niet krabben, maar morgen misschien maar even goed in de gaten houden ja. Thanks voor de vaseline tip (kreeg ik net toevallig ook al van iemand anders)!quote:Op zondag 15 november 2015 21:07 schreef mignonne het volgende:
ah gosmisschien een sokje over een handje ofzo zodat ze het niet open kan krabben? En wellicht iets van vaseline lanette van de apotheek?
Ik heb die serieus net aan man laten zien.quote:Op zondag 15 november 2015 21:38 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Cosleeper van de ikea kopen? Hebben wij ook. Ligt nu wel een peuter in maar soit.
neusspray, snotzuiger, ui naast het bed, bedje omhoog, stomen in de badkamer ... beterschapquote:Op zondag 15 november 2015 20:49 schreef LuDann het volgende:
Ik zou ook graag op vakantie gaan maar mijn studie staat dat niet toe, helaas. Ik ben een beetje jaloers op mijn studiegenoten die zich verspreiden in alle windhoeken om exotisch onderzoek te gaan doen in Afrika of Azië. Ik kan natuurlijk de regio niet eens uit.
Hopelijk hebben we na mijn afstuderen de tijd en het geld om een weekje weg te gaan. Lekker kamperen ergens waar het zonnig is, lijkt me heerlijk.
Wolk kan niet slapen, ze is zo vreselijk verkouden. Heel sneu. Drinken gaat ook heel lastig. Ze is al sinds 13 uur wakker, ook in de doek wil het slapen slecht lukken. Korte dutjes van een minuut of 10, daarna is het weer huilen.
Ik heb er een peuter in.. Gewoon op bedhoogte dus. Frans er in durf ik niet aan inderdaad.quote:Op zondag 15 november 2015 21:43 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Ik heb die serieus net aan man laten zien.Volhouden is misschien het beste als je iets wilt bereiken, maar ik ben zelf wat liever als ik ook aan mijn nachtrust toekom.
![]()
Hebben jullie hem dan verlaagd naast je bed staan of op jullie bedhoogte? Hoog laten staan lijkt me eng met een kind dat er misschien wel elk moment uit kan gaan klimmen, maar zo laag heb je ook niks aan lijkt me. We hebben zelf een boxspring van 65 cm hoog.
Zouden we kunnen proberen. We hebben een vrij smalle slaapkamer dus ik hoop dat het past.quote:Op zondag 15 november 2015 21:48 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ik heb er een peuter in.. Gewoon op bedhoogte dus. Frans er in durf ik niet aan inderdaad.
Wat wij bij V hebben gedaan is zijn ledikant eerst een maand op onze kamer gehad en toen pas het ledikant naar zijn eigen kamer gedaan. Misschien is dat nog een optie?
quote:Op zondag 15 november 2015 20:50 schreef mignonne het volgende:
oh jongens had ik al gezegd hoe verliefd ik ben?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |