abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 november 2015 @ 12:37:55 #201
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_157565007
quote:
Vijf aanhoudingen Belgische Molenbeek in verband aanslagen Parijs

In het Belgische Molenbeek zijn bij huiszoekingen vijf mensen opgepakt. De huiszoekingen werden verricht in verband met de aanslagen in Parijs vrijdagavond.
Dat heeft burgemeester Françoise Schepmans van de gemeente zondag gezegd tegen de Franstalige omroep RTBF.

Schepmans zei het mogelijk te achten dat het om een netwerk gaat.

Het federaal parket in België wilde zondag niets over de zaak zeggen. "De communicatie naar de pers hangt af van de evolutie van de lopende onderzoeken", aldus een mededeling.
http://www.nu.nl/algemeen(...)anslagen-parijs.html
pi_157565026
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 12:36 schreef Wimperkruller het volgende:
Waarom willen mensen van dode mensen zien? Nooit begrepen. Zonder foto moet je je toch ook wel kunnen bedenken dat het een bloedbad moet zijn geweest gezien het feit dat het urenlang heeft geduurd.
"Eén foto zegt meer dan duizend woorden"
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_157565034
quote:
2s.gif Op zondag 15 november 2015 12:34 schreef Falco het volgende:

[..]

Ja fuck it! Dat laat ik me niet zeggen.

Heb geklikt en ja het is wel goor allemaal zoals ik het me had voorgesteld, wel met meer bloedsporen dan vooraf gedacht. Het is wel een foto gemaakt door een ouder model smartphone. Precieze details zijn godzijdank weer niet te zien.
Het was een joke hé... iedereen moet natuurlijk voor zich weten of ie naar dergelijke foto's wil kijken. Maakt je echt geen mietje als je de behoeft niet hebt. :)
pi_157565048
quote:
3s.gif Op zondag 15 november 2015 12:30 schreef Re het volgende:

[..]

maar dus ook niet, 100 IS strijders meegelift, ze doen pogingen ze hier te recruteren, die mensen zijn hier al
Ja.

Het is geen nieuw probleem. Ook in Frankrijk niet, trouwens.

In 1995 kaartte de film La Haine de problemen in de Parijse banlieues al aan. Toen was het al bijna tien jaar lang ellende en geweld daarzo. Die film betrok het echter, heel politiek correct, nog niet op de Islam. 10 jaar later, in 2005, opnieuw vlam in de pan in de banlieues. Toen erkende iedereen ook wel de Islamitische achtergrond ervan.

Nu zijn we intussen dus zowat 30(!) jaar verder sinds voor het eerst duidelijk werd dat er een probleem is. En er is volgens mij nauwelijks iets gebeurd. Men heeft het terrorisme al die decennia lang zachtjes laten sudderen.
  Moderator zondag 15 november 2015 @ 12:43:36 #205
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_157565088
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 12:40 schreef Igen het volgende:

[..]

Ja.

Het is geen nieuw probleem. Ook in Frankrijk niet, trouwens.

In 1995 kaartte de film La Haine de problemen in de Parijse banlieues al aan. Toen was het al bijna tien jaar lang ellende en geweld daarzo. Die film betrok het echter, heel politiek correct, nog niet op de Islam. 10 jaar later, in 2005, opnieuw vlam in de pan in de banlieues. Toen erkende iedereen ook wel de Islamitische achtergrond ervan.

Nu zijn we intussen dus zowat 30(!) jaar verder sinds voor het eerst duidelijk werd dat er een probleem is. En er is volgens mij nauwelijks iets gebeurd. Men heeft het terrorisme al die decennia lang zachtjes laten sudderen.
Geweldige film trouwens _O_

Vallen doet geen pijn.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_157565100
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 12:36 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik zie de islam ook niet per se als gevaar. Ik zie wel de noodzaak om de islam niet nog groter te laten worden binnen Europa. Ik zie ook dat islam een zeer gevaarlijke ideologie kan zijn en daarom zie ik ook dat radicalisering keihard de kop ingedrukt moet worden. Zulks gedachtegoed pak je niet aan met fluwelen handschoenen.
Als je het toe laat zie je dat het steeds verder gaat uibreiden. Andere Islamieten die het 'stoer' gaan vinden en het voorbeeld volgen, zoals ook Aboutaleb goed begrijpt. In het Midden Oosten hebben ze daar niets aan gedaan, sterker nog ze hebben dat vuurtje moedwillig opgestookt en in eerste instantie zelfs samen met de CIA een monster gecreëerd dat niet meer onder controle te houden is.

Ook het idee dat Europa 'veilig' zou blijven als ze de terroristen niet zouden hinderen om naar Syrie te gaan is natuurlijk te zot voor woorden. De hele politieke elite die riep: "Ga maar lekker en kom niet meer terug" zou in Den Haag voor oorlogsmisdaden berecht moeten worden. Want ze hebben moedwillig geholpen met de creatie van een terroristenleger.

Hoe hypocriet Putin dan ook is met zijn eigen rebellenboeven die op de wereld rondhuppelen daar had hij bij zijn VN speech groot gelijk in. "Do you have any idea what you have done?" . Nu hopelijk wel....
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 12:39 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

"Eén foto zegt meer dan duizend woorden"
Daarbij plaatst het kortzichtige Tweets en reacties van naieve Groenlinksmensen, goedpraters en zulks in perspectief.
pi_157565124
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 12:44 schreef Nintex het volgende:
[..]

Daarbij plaatst het kortzichtige Tweets en reacties van naieve Groenlinksmensen, goedpraters en zulks in perspectief.
Dat zeg ik..
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_157565187
EjmAlrai twitterde op zondag 15-11-2015 om 12:48:44 #Paris GareduNord Train coming 4rm Amsterdam with an abandoned suitcase created a major havoc/alarm with departing passengers stuck. #France. reageer retweet
pi_157565204
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 12:44 schreef Nintex het volgende:

[..]

Als je het toe laat zie je dat het steeds verder gaat uibreiden. Andere Islamieten die het 'stoer' gaan vinden en het voorbeeld volgen, zoals ook Aboutaleb goed begrijpt. In het Midden Oosten hebben ze daar niets aan gedaan, sterker nog ze hebben dat vuurtje moedwillig opgestookt en in eerste instantie zelfs samen met de CIA een monster gecreëerd dat niet meer onder controle te houden is.

Ook het idee dat Europa 'veilig' zou blijven als ze de terroristen niet zouden hinderen om naar Syrie te gaan is natuurlijk te zot voor woorden. De hele politieke elite die riep: "Ga maar lekker en kom niet meer terug" zou in Den Haag voor oorlogsmisdaden berecht moeten worden. Want ze hebben moedwillig geholpen met de creatie van een terroristenleger.

Hoe hypocriet Putin dan ook is met zijn eigen rebellenboeven die op de wereld rondhuppelen daar had hij bij zijn VN speech groot gelijk in. "Do you have any idea what you have done?" . Nu hopelijk wel....

[..]

^O^
pi_157565213
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 12:50 schreef Intellectueel het volgende:
EjmAlrai twitterde op zondag 15-11-2015 om 12:48:44 #Paris GareduNord Train coming 4rm Amsterdam with an abandoned suitcase created a major havoc/alarm with departing passengers stuck. #France. reageer retweet
fijn weer....
nee echt niet !
pi_157565234
Overigens blijkt 1 van de daders waarschijnlijk te zijn ontsnapt. Ook leuk.
pi_157565249
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2015 12:37 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Het doel is om het westen af te maken, of zo. Niet per definitie doden van mensen is het doel.
'Jullie houden van het leven, wij houden van de dood.'
Meer is het niet.
  zondag 15 november 2015 @ 12:55:02 #213
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_157565254
Ik vraag me af waarom die 3 kalasjnikovs zijn achtergelaten. Willen ze niet het martelaarschap en nog meer aanslagen plegen?
pi_157565255
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 12:50 schreef Intellectueel het volgende:
Dat ga je krijgen hé. Bij het minste of geringste gelijk paniek.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_157565262
quote:
6s.gif Op zondag 15 november 2015 12:55 schreef Blistering het volgende:

[..]

En niet meer dan logisch.
pi_157565279
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 12:55 schreef Scrummie het volgende:

[..]

En niet meer dan logisch.
Als je zoveel van die lui laat loslopen, blijft iedereen in paniek en terecht.
pi_157565281
quote:
15s.gif Op zondag 15 november 2015 12:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
Overigens blijkt 1 van de daders waarschijnlijk te zijn ontsnapt. Ook leuk.
Die keert of terug naar Syrie en wordt daar onthaald als een held. Grote propaganda-stunt om meer terroristen over te halen aanslagen te plegen.

Of hij blaast zichzelf ergens alsnog op als martelaar om meer slachtoffers te maken.
pi_157565293
quote:

[..]

Angst en paniek zijn dan ook 2 van de letterlijke betekenissen van het woordje "terror".

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2015 12:59:21 ]
  zondag 15 november 2015 @ 12:57:57 #219
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_157565302
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 12:36 schreef Wimperkruller het volgende:
Waarom willen mensen van dode mensen zien? Nooit begrepen. Zonder foto moet je je toch ook wel kunnen bedenken dat het een bloedbad moet zijn geweest gezien het feit dat het urenlang heeft geduurd.
Ik wil een zo goed mogelijk beeld verkrijgen van de realiteit zoals die is geweest. Daar horen foto's bij. Waarom zou je het niet willen zien, eigenlijk?
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 15 november 2015 @ 12:59:38 #220
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_157565322
quote:

[..]

De minister vraagt ons om extra alert te zijn. En dan is iedere tas met stinkende sokken meteen verdacht.

Terroristen willen angst zaaien. Nou gefeliciteerd, dat is ze gelukt.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_157565336
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 12:59 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

De minister vraagt ons om extra alert te zijn. En dan is iedere tas met stinkende sokken meteen verdacht.

Terroristen willen angst zaaien. Nou gefeliciteerd, dat is ze gelukt.
Gelukkig waait de wind hard vandaag.
Dus tassen met lichte inhoud waaien gewoon weg

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2015 13:01:39 ]
  zondag 15 november 2015 @ 13:01:40 #222
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_157565339
quote:

[..]

Tjah ... de politiek gaat erin mee he. In feite moet je nu net oproepen om zo normaal mogelijk verder te doen ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_157565340
Sjon_m twitterde op zondag 15-11-2015 om 12:49:21 BREAKING: French police confirm that Syrian passports in possession of Paris terrorists are fakes‼️ @EjmAlrai reageer retweet
pi_157565344
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 13:01 schreef Intellectueel het volgende:
Sjon_m twitterde op zondag 15-11-2015 om 12:49:21 BREAKING: French police confirm that Syrian passports in possession of Paris terrorists are fakes‼️ @EjmAlrai reageer retweet
Het waren Finnen :(
pi_157565354
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 12:57 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ik wil een zo goed mogelijk beeld verkrijgen van de realiteit zoals die is geweest. Daar horen foto's bij. Waarom zou je het niet willen zien, eigenlijk?
Ik heb geen nare beelden nodig van onschuldige mensen die eerst in koele bloede worden doodgeschoten en vervolgens dood rondgaan op internet. Ik kan zelf gelukkig goed bedenken dat het een verschrikkelijk bloedbad moet zijn geweest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')