Ja en niet.quote:Op vrijdag 4 december 2015 19:40 schreef mousemicky het volgende:
Moeders van peuter/kleuterjongens, een vraag: J. valt opeens het ene na het andere gat in zijn broeken. Ik heb er afgelopen week al 3 weg moeten gooien. Doen die van jullie dat ook? Ik heb niet het idee dat J. opeens anders speelt dan eerder?
En waaaaarrrr koop ik stevige (spijker)broeken (mt 98) die regelmatig buitenspelen overleven en niet duurder zijn dan 10, max. 15 euro? Ze moeten een beetje skinny vallen, anders is het bij J. geen gezicht (helaas valt H&M dus af om deze reden). Ik had nu wat Next broeken, maar die blijken dus niet zo stevig(maar misschien heb ik de verkeerde gekocht?)
quote:Op vrijdag 4 december 2015 19:53 schreef Spees_Eend het volgende:
Kun je niet bij de meisjesskinny's kijken dan? Die vallen meestal een stuk smaller en ze hebben niet allemaal een roze hart of 'daddy's skinny princess' op de kontzakken.
Bij H&M bedoel je? Dat heb ik nog niet geprobeerd, zal binnenkort eens binnenlopen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 19:53 schreef Spees_Eend het volgende:
Kun je niet bij de meisjesskinny's kijken dan? Die vallen meestal een stuk smaller en ze hebben niet allemaal een roze hart of 'daddy's skinny princess' op de kontzakken.
Niet specifiek H&M eigenlijk (ik vermoed daar wel roze harten maar wellicht zit ik mis) maar S heeft wel een paar meisjesspijkerbroeken zonder dat je dat ziet, sowieso van Hema een skinny, en nog een maar ik kan even niet op het merk komen... Kan goed van Zara zijn of van Mango.quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:10 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Bij H&M bedoel je? Dat heb ik nog niet geprobeerd, zal binnenkort eens binnenlopen.
En verder, nog andere tips, wat draagt jouw grote S, en hoe houdt dat?
Ik ook niet heel erg. S had er eentje (toegegeven die heeft ie ook wel vaak aan) en dat is zijn enige spijkerbroek die doorgesleten is op de knieën.quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:22 schreef Estrys het volgende:
Wat betreft stevigheid ben ik niet heel enthousiast over H&M.
Oh, dat klinkt als het omgekeerde van S, die heeft heel smalle jongenskadetten en normale benenquote:Op vrijdag 4 december 2015 20:24 schreef mousemicky het volgende:
Ah, ok. J heeft idd wel één meisjesbroek van de Hema (zo'n gekleurde van 'altijd ¤10'), maar die is volgens mij niet zo stevig. Ah ja, de Aldi, die zullen wel weg zijn nu
. Dat was voordat ie opeens 3 broeken sloopte
.
J heeft trouwens vooral dunne benen, z'n billen zijn 'normaal', maar een regular fit broek ziet er dus al snel veel te wijd uit...
Gmtaquote:Op vrijdag 4 december 2015 20:30 schreef Mineola het volgende:
Je doet niet aan Marktplaats (toch?) maar ik ben heel tevreden over name it broeken. Vooral de gekleurde slim fit zijn erg stevig, de spijkerbroeken zijn wat dunner, maar die hebben vaak sowieso van die hippe slijtageplekken.
Vintykids heeft ze misschien ook wel?
Heb jij niet nog wat mt 98 van M in de aanbiedingquote:Op vrijdag 4 december 2015 20:43 schreef Kyara het volgende:
Name it hebben ze via ikenmijnkind.nl. Heb ik laatst ook een paar fijne broeken vandaan
Ik bestel daar echt altijd broeken van name-it voor L.quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:43 schreef Kyara het volgende:
Name it hebben ze via ikenmijnkind.nl. Heb ik laatst ook een paar fijne broeken vandaan
Heel wisselend. Even goed kijken hoe het gemaakt is. Mijn ervaring is dat het spul wat wat beter in elkaar zit ook het wat "duurdere" spul is.quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:06 schreef PureEvil het volgende:
Wat vinden jullie van de kinderkleding van de primarkt? Beetje goeie kwaliteit of niet? Vandaag voor het eerst geweest, en hele leuke dingen gezien, en goedkoop. Dus voordat ik losga... Dacht ik vraag t ff hier
Dit ja. Superskinny = normaalquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:51 schreef AwayTL het volgende:
De superskinny van next zitten bij V als normaal, dus dat is mijn referentiekader. Ik weet niet hoe smal J is. Ik denk altijd net zoals V .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |