Ik zou het uit principe niet eens kijken, maar goed...quote:Op zondag 15 november 2015 00:11 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Soort game waarbij je steeds heftigere filmpjes te zien krijgt tot je opgeeft. Tja, ik kwam ook niet verder dan lvl 7
Is het misschien een vorm van catharsis? Heb je iets ergs meegemaakt wat je wil uitdoven of kleiner wil laten lijken door naar zulke dingen te kijken? Ik gok maar wat hoor.quote:Op zondag 15 november 2015 00:08 schreef kuolema het volgende:
[..]
Ik geniet er niet van, niet van deze filmpjes, absoluut niet. Het is vreselijk. Maar toch wil ik ernaar kijken.
Jij kijkt wel meer dingen niet. Get it?quote:Op zondag 15 november 2015 00:14 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik zou het uit principe niet eens kijken, maar goed...
17 is die smegma?? Ik kreeg een stijfjequote:Op zaterdag 14 november 2015 22:44 schreef Geralt het volgende:
Geen idee. Mensen zijn gestoord en dieren kunnen er niks aan doen ofzo. Ik weet het niet, ik kan daar gewoon slecht tegen. Bij nr 17 moest ik heel even kokhalzen. Gadverdamme man
Die ssmegmpik wad helemaal niet goor. Was waarschijnlijk het best te doen van allemaal.quote:Op zondag 15 november 2015 00:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
17 is die smegma?? Ik kreeg een stijfje
quote:Op zondag 15 november 2015 00:31 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
[..]
Heb je een vrouw ook al eens een sperma omelet zien eten?
Ik vraag me af waar haar ingewanden zitten.quote:Op zondag 15 november 2015 00:37 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik vervloek mijn nieuwsgierigheid.
Kennelijk geniet je er wel van, je blijft toch kijken.quote:Op zondag 15 november 2015 00:08 schreef kuolema het volgende:
[..]
Ik geniet er niet van, niet van deze filmpjes, absoluut niet. Het is vreselijk. Maar toch wil ik ernaar kijken.
Ik weet niet, maar ik denk dat dat wijf eer ze 50 is alles onder schijt.quote:Op zondag 15 november 2015 00:39 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar haar ingewanden zitten.
Neequote:Op zondag 15 november 2015 00:15 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Jij kijkt wel meer dingen niet. Get it?
Ik bedoelde het feit dat je een NoFapper bent.quote:Op zondag 15 november 2015 00:50 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Nee
Alleen gore niet want dat is gewoon sick
Niet meer verdoriequote:Op zondag 15 november 2015 00:51 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik bedoelde het feit dat je een NoFapper bent.
Hoelang was je langste streak? Lekker ding trouwens. Even opslaan voor de rebound.quote:Op zondag 15 november 2015 00:53 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Niet meer verdorie
Soms paar daagjes niet maar vandaag nog genoten van Adriana Chechik.
Van de week 4 dagen niet. Hangt er van af hoe ik me voel.
3 maanden manquote:Op zondag 15 november 2015 00:54 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Hoelang was je langste streak? Lekker ding trouwens. Even opslaan voor de rebound.
Ik denk het niet, ik heb niets ergs meegemaakt. Ik begrijp het ook niet.quote:Op zondag 15 november 2015 00:14 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Is het misschien een vorm van catharsis? Heb je iets ergs meegemaakt wat je wil uitdoven of kleiner wil laten lijken door naar zulke dingen te kijken? Ik gok maar wat hoor.
Ja wat is dat toch? Ik moet al bijna huilen als ik per ongeluk op een slak sta in de tuin omdat ik het zo zielig vind, bevrijd wespen uit een wespenval ook al worden andere mensen dan boos op me en vermijd op die sites dierenleed want dat kan ik echt niet aanzien en maakt me ontzettend boos en verdrietig.quote:Op zondag 15 november 2015 00:17 schreef Geerd het volgende:
Af en toe shit met dieren zoals 16 die sla ik ff over
Naja die wespen treur ik niet zo om maar de rest idd, ik vind mensen minderwaardig dan dieren gewoon.quote:Op zondag 15 november 2015 01:24 schreef kuolema het volgende:
[..]
Ik denk het niet, ik heb niets ergs meegemaakt. Ik begrijp het ook niet.
[..]
Ja wat is dat toch? Ik moet al bijna huilen als ik per ongeluk op een slak sta in de tuin omdat ik het zo zielig vind, bevrijd wespen uit een wespenval ook al worden andere mensen dan boos op me en vermijd op die sites dierenleed want dat kan ik echt niet aanzien en maakt me ontzettend boos en verdrietig.
?? Die heb ik niet gezien, met die schildpad vond ik dan weer niet zo erg dat beest moet ook eten.quote:Op zondag 15 november 2015 01:38 schreef 6star6lord6 het volgende:
Ik kwam tot 9 met die schildpad en rat ik kan niet tegen dierenleed, maar de baby deed mij niets...![]()
Ook van die 3 man 1 hammer ofzo deed mij ook niet zoveel.
Met die Candese man die zo'n Chinees vermoordt/verkracht kon ik wel om lachen.
Veder kijk ik nooit horror films ofzo.
En ramptoeristen dan? Mensen die massaal komen kijken (en filmen) als er bijvoorbeeld ergens brand is, zonder dat ze helpen? Die doen dat niet om van andermans leed te genieten, het is gewoon onschuldige nieuwsgierigheid.quote:Op zondag 15 november 2015 00:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Kennelijk geniet je er wel van, je blijft toch kijken.
Daar sluit ik me bij aan.quote:Op zondag 15 november 2015 02:01 schreef iPancakeMix het volgende:
Even in alle serieusheid. Een mens is gemaakt om nieuwsgierig te zijn. Ieder mens heeft zijn eigen persoonlijke raampje waar vanuit hij/zij de wereld bekijkt. Mensen die zich nauwelijks bezig houden met de realiteit en volop genieten hebben maar een heel klein raampje en zien niet hoe het er echt aan toe gaat met de wereld. Mijn ''raampje'' is daarentegen heel groot. Het is vreselijk om op internet te zien wat voor vreselijke dingen er allemaal gebeuren in de wereld, maar tegelijkertijd ben ik er ook heel erg nieuwsgierig naar. Heeft geen fuck met mental issues te maken (tenzij je er een harde pener van krijgt).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |