Kwamen die beelden op internet voor- of nadat ze waren opgepakt? Niet zo slim als ze het zelf op internet hebben gezet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 23:31 schreef Geralt het volgende:
Die heeft het niet overleefd. Daders zijn opgepakt en zitten levenslang vast voor 21 moorden
Niet met behulp van dit topic dusquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:51 schreef kuolema het volgende:
Ik heb al vaker tegen mezelf gezegd dat ik zulke sites niet meer moet bezoeken. Maar de verleiding is te groot, ik doe het toch steeds weer. Hoe kom ik hiervan af?
Ik geniet er niet van, niet van deze filmpjes, absoluut niet. Het is vreselijk. Maar toch wil ik ernaar kijken.quote:Op zondag 15 november 2015 00:00 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zag achter jou een onschuldig/schattig meisje, maar ik kan echt niet begrijpen dat je hiervan geniet.
Wat is dat?quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:09 schreef peterkailey het volgende:
Tot welk level kwam je bij run the gauntlet?
Gaat het hier over een meisje? Awhh wtf dat kan nietquote:Op zondag 15 november 2015 00:00 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zag achter jou een onschuldig/schattig meisje, maar ik kan echt niet begrijpen dat je hiervan geniet.
Soort game waarbij je steeds heftigere filmpjes te zien krijgt tot je opgeeft. Tja, ik kwam ook niet verder dan lvl 7quote:Op zondag 15 november 2015 00:08 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Wat is dat?
Tevens walg ik van dat soort filmpjes. Hoe kan je dat interessant vinden?
Ik zou het uit principe niet eens kijken, maar goed...quote:Op zondag 15 november 2015 00:11 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Soort game waarbij je steeds heftigere filmpjes te zien krijgt tot je opgeeft. Tja, ik kwam ook niet verder dan lvl 7
Is het misschien een vorm van catharsis? Heb je iets ergs meegemaakt wat je wil uitdoven of kleiner wil laten lijken door naar zulke dingen te kijken? Ik gok maar wat hoor.quote:Op zondag 15 november 2015 00:08 schreef kuolema het volgende:
[..]
Ik geniet er niet van, niet van deze filmpjes, absoluut niet. Het is vreselijk. Maar toch wil ik ernaar kijken.
Jij kijkt wel meer dingen niet. Get it?quote:Op zondag 15 november 2015 00:14 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik zou het uit principe niet eens kijken, maar goed...
17 is die smegma?? Ik kreeg een stijfjequote:Op zaterdag 14 november 2015 22:44 schreef Geralt het volgende:
Geen idee. Mensen zijn gestoord en dieren kunnen er niks aan doen ofzo. Ik weet het niet, ik kan daar gewoon slecht tegen. Bij nr 17 moest ik heel even kokhalzen. Gadverdamme man
Die ssmegmpik wad helemaal niet goor. Was waarschijnlijk het best te doen van allemaal.quote:Op zondag 15 november 2015 00:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
17 is die smegma?? Ik kreeg een stijfje
quote:Op zondag 15 november 2015 00:31 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
[..]
Heb je een vrouw ook al eens een sperma omelet zien eten?
Ik vraag me af waar haar ingewanden zitten.quote:Op zondag 15 november 2015 00:37 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik vervloek mijn nieuwsgierigheid.
Kennelijk geniet je er wel van, je blijft toch kijken.quote:Op zondag 15 november 2015 00:08 schreef kuolema het volgende:
[..]
Ik geniet er niet van, niet van deze filmpjes, absoluut niet. Het is vreselijk. Maar toch wil ik ernaar kijken.
Ik weet niet, maar ik denk dat dat wijf eer ze 50 is alles onder schijt.quote:Op zondag 15 november 2015 00:39 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar haar ingewanden zitten.
Neequote:Op zondag 15 november 2015 00:15 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Jij kijkt wel meer dingen niet. Get it?
Ik bedoelde het feit dat je een NoFapper bent.quote:Op zondag 15 november 2015 00:50 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Nee
Alleen gore niet want dat is gewoon sick
Niet meer verdoriequote:Op zondag 15 november 2015 00:51 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik bedoelde het feit dat je een NoFapper bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |