Dat is bij terroristennetwerken net zo. Zie Bin Laden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat betreft het voetvolk idd. De generaals, de masterminds.. Die komen uit andere milieus.
Je strenger moeten opstellen als chef naar iedereen omdat er toevallig een stel mocro's onder je zitten.. Dan hebben zij alsnog een negatief effect.quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:32 schreef Falco het volgende:
[..]
En als ze dus nou net zo behandeld worden net zoals iedereen behandeld wordt? Dus iedereen even de 'tikkeltje streng'-aanpak. Dat onderscheid (zowel negatief als positief) maken ten opzichte van hen is echt funest.
En dan? Weer nieuwe brandhaartjes creëren?quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:34 schreef HiZ het volgende:
Ik hoop trouwens dat Hollande met hard terugslaan ook echt hard terugslaan bedoelt. En niet alleen een strenge verklaring over dat dit geen oorlog tegen de Islam is.
En polarisatie vergemakkelijkt dat recruteren, helaas. De crisis, oorlogen en revoluties overal en de vluchtelingenstroom zetten allemaal nog extra druk op de ketel.quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is bij terroristennetwerken net zo. Zie Bin Laden.
Maar dat is kansloos zonder de enorme hoeveelheid aan soldaten. En die soldaten worden gerekruteerd in de achterstandswijken van Detroit, maar ook Parijs en Marseille.
Hoe weten we dat dat niet dezelfde is?quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:37 schreef Steinerized het volgende:
De tweede Syriër is ook via de Griekenland - route in Europa beland. https://twitter.com/Conflicts/status/665643509723086848
quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:34 schreef HiZ het volgende:
Ik hoop trouwens dat Hollande met hard terugslaan ook echt hard terugslaan bedoelt. En niet alleen een strenge verklaring over dat dit geen oorlog tegen de Islam is.
nou juist door het slappe afhandelen zitten we nu dat fruit te etenquote:Op zaterdag 14 november 2015 22:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En dan? Weer nieuwe brandhaartjes creëren?
Bush sloeg ook kei- en keihard terug na de aanslagen op de Twin Towers. Hebben we onder andere gisterenavond de vruchten van mogen plukken.
Slap afhandelen van wat of wie? Hij stak twee enorme landen in het midden-oosten in de fik.quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:38 schreef Re het volgende:
[..]
nou juist door het slappe afhandelen zitten we nu dat fruit te eten
Met Libië als recente bonusquote:Op zaterdag 14 november 2015 22:38 schreef Re het volgende:
[..]
Het niet afmaken waarmee begonnen is inderdaad.quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:38 schreef Re het volgende:
[..]
Tja, zullen we dat ooit weten. Ik geloof wel dat de reactie-op-reactie-op-reactie alles een hoop erger heeft gemaakt. Maar hoe kun je als mensen daadwerkelijk matigen op het moment dat je dusdanig wordt aangevallen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:38 schreef Re het volgende:
[..]
Het is absoluut waar dat vooral de inval in Irak en de val van Saddam geleid hebben tot een machtsvacuum en het ontstaan van IS.quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Slap afhandelen van wat of wie? Hij stak twee enorme landen in het midden-oosten in de fik.
loosalarmquote:Op zaterdag 14 november 2015 22:42 schreef Etsu het volgende:
Er was dus niks aan t handje bij dat hotel?
Gebonk en geschreeuw bleek onschuldig.quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:42 schreef Etsu het volgende:
Er was dus niks aan t handje bij dat hotel?
Ik zet m'n geld op het openen van Guantanamo en het bombarderen van grote steden waarbij 100.000 burgerslachtoffers vielen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Het niet afmaken waarmee begonnen is inderdaad.
Iemand flikkerde zijn iPhone van het nachtkastje, muurtjes iets te dun, de buren sloegen alarm. En de hele wereld twitterde erover.quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:43 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Pullman hotel, bij de Eifeltoren
Maar vals alarm
En die vent rechts is een special force? Lijkt wel een vent van 70.quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:43 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Pullman hotel, bij de Eifeltoren
Maar vals alarm
Ik heb Hollande en Rutten vandaag en gisteren weer de oorlog zien verklaren aan een ideologie.quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:42 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is absoluut waar dat vooral de inval in Irak en de val van Saddam geleid hebben tot een machtsvacuum en het ontstaan van IS.
Wie wind zaait zal storm oogsten. Verder is dat niet zo heel relevant meer nu, misschien als les dat we in de toekomst minder onbezonnen te werk moeten gaan. Maar er worden eigenlijk nooit lessen uit het verleden getrokken, de fouten worden steeds herhaald.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:44 schreef Cootz het volgende:
[..]
Iemand flikkerde zijn iPhone van het nachtkastje, muurtjes iets te dun, de buren sloegen alarm. En de hele wereld twitterde erover.
Gewoon lekker alles platgooien daar. Oh ik kan niet wachten tot de Russen daar gaan huishouden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En dan? Weer nieuwe brandhaartjes creëren?
Bush sloeg ook kei- en keihard terug na de aanslagen op de Twin Towers. Hebben we onder andere gisterenavond de vruchten van mogen plukken.
In het Syrië-draadje heb ik al aanvallen met fosforbommen zien langskomen, dus met dat huishouden zit t wel goed.quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:44 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
Gewoon lekker alles platgooien daar. Oh ik kan niet wachten tot de Russen daar gaan huishouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |