Synagoge betekent gemeente. Kerk, ecclesia, betekent hetzelfde.quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:55 schreef Izzy73 het volgende:
De kerk heet bij het judaïsme ‘synagoge’. Daarbij betekent ‘agog’ ‘leiden naar’, en is ‘syn’ en verbastering van Sin, de maangodin. Het doel van iedere synagoge is dus om onnadenkende gelovers naar de verering van de maan te leiden. Alle joden zijn dus sinners. Daarom vallen de joodse feestdagen Pesach en Sukkot altijd samen met volle maan, en beginnen deze feesten altijd na zonsondergang
De celestijnse god die echter als allerhoogste wordt vereerd door zowel het judaïsme, het christendom als de islam is Saturnus. Daarom gaan de joden op saturnus-dag naar hun kerk, wat de zesde dag is. En daarom staat er ook een zes-puntige ster op de vlag van Israël. Het is datzelfde hexagram dat de sterke en zwakke conjuncties van Saturnus met Jupiter en Helios creëren. Het laat zien waarom lood, zwart, en de kubus overeenkomen met Saturnus. Daarom zien we zoveel zwart bij met name het judaïsme en het christendom. Daarom dragen sommige joodse mannen een zwarte kubus (genaamd een tefillin) op hun voorhoofd. Ook de keppeltjes op hun kruin evenals de ringbaarden van islamitische mannen en de pijpekrullen vanaf de bakkebaarden bij joodse mannen zijn uitbeeldingen van de ringen van Saturnus. Daarom mogen deze aangezichtsharen dan ook niet worden afgeschoren.
Dit betekent dat het judaïsme, een satanistische religie is.![]()
[ afbeelding ]
Je bedoelt de Paus? Dat is een Davidsschild, helemaal niet vreemd dat hij daar mee loopt.quote:Op zondag 15 november 2015 14:47 schreef Izzy73 het volgende:
En waarom loopt de Pope rond met een kruis waarop een illuminati symbool staat?
[ afbeelding ]
Er staat een oog op en dat is een symbool van de illuminati. Dat is zeker apart te noemen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:26 schreef LompeHork het volgende:
Je bedoelt de Paus? Dat is een Davidsschild, helemaal niet vreemd dat hij daar mee loopt.
Op het Davidsschild staat helemaal geen oog.quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:29 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Er staat een oog op en dat is een symbool van de illuminati. Dat is zeker apart te noemen.
Het woord ‘kerk’ komt van ‘Kirke’ (ook wel geschreven als ‘Circe’), wat de naam was van Griekse godin van de magie die haar tegenstanders in dieren veranderde. In het Duitse ‘Kirche’ zien we deze oorsprong nog duidelijker terug. In het Engels is deze naam verbasterd tot ‘Church’. Het doel van de kerk is om mensen te veranderen in dieren. Dat gebeurt wanneer mensen hun hogere bewustzijnsfunctie van het zelfstandig kunnen nadenken door de betoverende werking van de kerk uitzetten en zich vervolgens laten leiden door hun lagere bewustzijnsfuncties van waarnemen, doen en voelen. Ze geloven daardoor in de ‘waarheid’ van deze kerk. Deze gelovers zijn vanwege deze betovering dus niet langer in staat om nog zelfstandig na te denken. Het enige wat ze nog wel kunnen is het napraten van wat hen is verteld.quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:24 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Synagoge betekent gemeente. Kerk, ecclesia, betekent hetzelfde.
De hebreeuwen hadden een zon-maan kalender. De maan is een symbool voor de gemeente, gods volk. De zon een symbool voor christus. De mqqn reflecteert het licht van de zon, de bron van licht. Zo reflecteert gods gemeente gods glorie en licht.
Een dag voor joden is van zonsondergang tot zonsondergang. Dus niet middernacht middernacht.
In de bijbel is het niet saturnusdag maar shabbat, wat rust betekent. Dit is de zevende dag, de dag waarop god de schepping voltooide en hem zegende.
De zespuntige ster is geintroduceerd ten tijde van de rothschilds. Inderdaad een occult symbool, welke echter niets zegt over de bijbelse religie.
Joods kabbslisme is inderdaad satanisch. Talmudische trafities ook.
Er zojn vele stromingen binnen het jodendom, die kun je niet allemaal op een hoop gooien. Hetzelfde voor christendom
Islam is wel een derivaat van heidendom, gecreerd onder rooms katholieke invloed voor het uitroeien van niet-roomse christelijke groepen in het midden oosten en noord afrika.
Iets beter kijken dan, er staat een oog op in een piramide. In het midden.quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:31 schreef LompeHork het volgende:
Op het Davidsschild staat helemaal geen oog.
Dan kan je vet interessant gaan lopen doen, maar wat ik quote gaat over dit:quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:35 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Iets beter kijken dan, er staat een oog op in een piramide. In het midden.
[ afbeelding ]
Dan heb je de verkeerde zin ge-quote want je reageerde op deze zin van mij:quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan kan je vet interessant gaan lopen doen, maar wat ik quote gaat over dit:
[ afbeelding ]
Maar nu ben ik wel geprikkeld, kun je het Davidsschild eens aanwijzen op het kruis wat je nu post?
En die zin slaat op de foto van het kruis dat ik heb gepost.quote:En waarom loopt de Pope rond met een kruis waarop een illuminati symbool staat?
Pesach is geen feest. En wordt ook helemaal niet als feest beschreven in de bijbel hoe vaak moet ik dat nog herhalen? In de bijbel is het de benaming voor offer. Pesach is het slachten en eten van de lam. En dat gebeurd niet met de maan. Is een beetje hetzelfde zeggen dat Harry Potter een meisje is en Samantha heet omdat je de boeken niet hebt gelezen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:55 schreef Izzy73 het volgende:
De kerk heet bij het judaïsme ‘synagoge’. Daarbij betekent ‘agog’ ‘leiden naar’, en is ‘syn’ en verbastering van Sin, de maangodin. Het doel van iedere synagoge is dus om onnadenkende gelovers naar de verering van de maan te leiden. Alle joden zijn dus sinners. Daarom vallen de joodse feestdagen Pesach en Sukkot altijd samen met volle maan, en beginnen deze feesten altijd na zonsondergang
Ja ja, dat verhaal over het observeren van de maan ken ik nu wel. De kern van mijn verhaal klopt gewoon hoor. Ik lieg niet, wat je overigens niet kan zeggen van de religies waar ik het over heb. Die doen alsof ze het goede vereren maar het is net andersom. (Ik ben overigens totaal niet Christelijk hoor)quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:55 schreef Szikha2 het volgende:
Judaismwat ik wel nog wil zeggen in deze christelijke clubje:
[..]
Pesach is geen feest. En wordt ook helemaal niet als feest beschreven in de bijbel hoe vaak moet ik dat nog herhalen? In de bijbel is het de benaming voor offer. Pesach is het slachten en eten van de lam. En dat gebeurd niet met de maan. Is een beetje hetzelfde zeggen dat Harry Potter een meisje is en Samantha heet omdat je de boeken niet hebt gelezen.
Er staat namelijk in de bijbel:
"Observe the month of Abib, and keep the passover unto the LORD thy God; for in the month of Abib the LORD thy God brought thee forth out of Egypt by night."
Observeer de maand van de abib. Weet je wat abib is? Heeft niets met de maan te maken. Als je iets wilt overbrengen doe het dan juist want liegen mag niet
Sukkot en al die andere pelgrims feesten vallen nooit op dezelfde dag. De bijbel zegt dat ze de maan moeten observeren en dat wordt chodesh genoemd. En dat is dat men de eerste zilvere ding van de maan ziet. Het woord CHODESH betekent namelijk NIEUW of NIEW MAKEN omdat het de eerste keer is dat de maan zichtbaar is. Aan het einde van de lunaire maand is de maan dichtbij de zon en uiteindelijk bereikt hij de conjunctie dus wanneer het tussen de zon en aarde gaat. Omdat de maan tijdje niet zichtbaar is werd er in de Oudheid zulke maan dus een nieuwe maan of CHODESH genoemd wat komt van hadash wat ook nieuw betekent.
Niet liegen dat mag niet van je Godquote:Op zaterdag 21 november 2015 00:00 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ja ja, dat verhaal over het observeren van de maan ken ik nu wel. De kern van mijn verhaal klopt gewoon hoor. Ik lieg niet, wat je overigens niet kan zeggen van de religies waar ik het over heb. Die doen alsof ze het goede vereren maar het is net andersom. (Ik ben overigens totaal niet Christelijk hoor)
We moeten dus liegen?quote:
Van mij mag je liegen maar je God nietquote:Op zaterdag 21 november 2015 00:11 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
We moeten dus liegen?![]()
Ik heb geen God want ik ben niet gelovig, althans niet op die manier.
Grappig hoe je van Satanisme bij gerst terecht komt.quote:Op zaterdag 21 november 2015 00:04 schreef Szikha2 het volgende:
"Observe the month of Abib, and keep the passover unto the LORD thy God; for in the month of Abib the LORD thy God brought thee forth out of Egypt by night."
Dit is de abib:
[ afbeelding ]
Observeer dus de gerst. Als gerst ( in Israël) de rijpheid heeft gekregen ( dus de abib) begint Pesach. En van te voren moet men kijken of de gerst goed genoeg is voor de sikcle. Indien niet dan aantal weken wachten.
Alle Israelieten moesten observeren. Naar boven kijken en naar hun grond eigenlijk. Wat niet gek is in de Oudheid.
Alles lijkt terug te herleiden te zijn naar de Egyptenaren.quote:for in the month of Abib the LORD thy God brought thee forth out of Egypt by night.
Aja is logisch hequote:Op zaterdag 21 november 2015 00:13 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Grappig hoe je van Satanisme bij gerst terecht komt.
Dit zinnetje vind ik dan weer wel interessant:
[..]
Alles lijkt terug te herleiden te zijn naar de Egyptenaren.
Morgen effe kijken, nu geen tijd meer voor. Maar is wel boeiend denk ik.quote:
churchquote:Op vrijdag 20 november 2015 23:34 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Het woord ‘kerk’ komt van ‘Kirke’ (ook wel geschreven als ‘Circe’), wat de naam was van Griekse godin van de magie die haar tegenstanders in dieren veranderde. In het Duitse ‘Kirche’ zien we deze oorsprong nog duidelijker terug. In het Engels is deze naam verbasterd tot ‘Church’. Het doel van de kerk is om mensen te veranderen in dieren. Dat gebeurt wanneer mensen hun hogere bewustzijnsfunctie van het zelfstandig kunnen nadenken door de betoverende werking van de kerk uitzetten en zich vervolgens laten leiden door hun lagere bewustzijnsfuncties van waarnemen, doen en voelen. Ze geloven daardoor in de ‘waarheid’ van deze kerk. Deze gelovers zijn vanwege deze betovering dus niet langer in staat om nog zelfstandig na te denken. Het enige wat ze nog wel kunnen is het napraten van wat hen is verteld.
De joden gaan voor hen op de zevende dag naar de synagoge. Ze kennen niets anders dan dat de shabbat de zevende dag van de week is.quote:De celestijnse god die echter als allerhoogste wordt vereerd door zowel het judaïsme, het christendom als de islam is Saturnus. Daarom gaan de joden op saturnus-dag naar hun kerk, wat de zesde dag is. En daarom staat er ook een zes-puntige ster op de vlag van Israël. Het is datzelfde hexagram dat de sterke en zwakke conjuncties van Saturnus met Jupiter en Helios creëren.
Islam is inderdaad gelinkt aan de maangodin.quote:Daarom verbeelden knielende moslims de ringen van Saturnus om een zwarte kubus in Mekka.
[ afbeelding ]
Dat is ie wel jaquote:Op zaterdag 21 november 2015 00:21 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Morgen effe kijken, nu geen tijd meer voor. Maar is wel boeiend denk ik.
Dammit Izzy wat heb je gerookt . Pass that shit over herequote:Op vrijdag 20 november 2015 22:55 schreef Izzy73 het volgende:
De celestijnse god die echter als allerhoogste wordt vereerd door zowel het judaïsme, het christendom als de islam is Saturnus. Daarom gaan de joden op saturnus-dag naar hun kerk, wat de zesde dag is. En daarom staat er ook een zes-puntige ster op de vlag van Israël. Het is datzelfde hexagram dat de sterke en zwakke conjuncties van Saturnus met Jupiter en Helios creëren. Het laat zien waarom lood, zwart, en de kubus overeenkomen met Saturnus. Daarom zien we zoveel zwart bij met name het judaïsme en het christendom. Daarom dragen sommige joodse mannen een zwarte kubus (genaamd een tefillin) op hun voorhoofd. Ook de keppeltjes op hun kruin evenals de ringbaarden van islamitische mannen en de pijpekrullen vanaf de bakkebaarden bij joodse mannen zijn uitbeeldingen van de ringen van Saturnus. Daarom mogen deze aangezichtsharen dan ook niet worden afgeschoren.
Dit betekent dat het judaïsme, een satanistische religie is.![]()
[ afbeelding ]
Zie ook post #283quote:Op zaterdag 21 november 2015 00:26 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dammit Izzy wat heb je gerookt . Pass that shit over here![]()
Je haalt zoveel dingen door elkaar nu . Ben benieuwd waar je informatie vandaan haalt. Als ik moet gokken zeg ik dat het van een new age site komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |