Genoeg testers aan boord van zo'n testtrein.quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:44 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Gaat blijkbaar om een testtrein zonder passagiers aan boord.
Jammer dat wielen nog steeds kunnen ontsporen, dat is nu wel duidelijk, zeker gezien snelheid enzo...quote:
Wat is het teken daarvoor?quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
Er zijn hier op FOK! mensen die het ongepast vinden dat er vandaag treinen getest worden.
Inderdaad, iets is fout gegaanquote:Op zaterdag 14 november 2015 17:16 schreef Weltschmerz het volgende:
Ziet er uit als een tamelijk duidelijk testresultaat.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:16 schreef Weltschmerz het volgende:
In mijn verbeelding zie ik iemand naast dat viaduct met een witte jas met een klembord het vakje ''werkt niet naar behoren'' aanvinken.quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:16 schreef Weltschmerz het volgende:
quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:23 schreef Erasmo het volgende:
[..]
In mijn verbeelding zie ik iemand naast dat viaduct met een witte jas met een klembord het vakje ''werkt niet naar behoren'' aanvinken.
Het is gewoon een aanslag.quote:Er zijn vooralsnog geen aanwijzingen voor een verband met de aanslagen in Parijs.
Kan niet andersquote:Op zaterdag 14 november 2015 17:28 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Het is gewoon een aanslag.
John Cleese in Monty Python had het zo kunnen doen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:23 schreef Erasmo het volgende:
[..]
In mijn verbeelding zie ik iemand naast dat viaduct met een witte jas met een klembord het vakje ''werkt niet naar behoren'' aanvinken.
Allemaal nuttige informatie, maar als je ergens iets ontwerpt hou je rekening met de maximale omstandigheden aldaar?quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:19 schreef Fred_B het volgende:
Eckwersheim ligt vlak voor de overgang van het TGV-spoor naar het normale spoor. De maximumsnelheid is daar 160 km/h. Het gerucht gaat dat de trein daar nog 320 km/h reed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |