Ja, en als je dat niet doet leef je blijkbaar niet mee. Opschieten dus.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Goh, iedereen op facebook leeft ook weer mee met hun rood wit blauwe profielfoto's.
Toch gebeurt het al op kleine schaal. Wat voor maatstaven ze gebruiken weet ik ook niet precies.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is gewoon niet haalbaar. Wat valt onder radicaal? Hoe lang hou je ze vast? Hoe gaat het dan met andere uitspraken? Ik lees regelmatig extreme opvattingen op het internet. Dat soort dingen.
Strootje trekken voor wie er op de knop mag gaan duwen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:08 schreef TLC het volgende:
Alle terroristen hadden een bomvest om, maar 1 heeft de politie doodgeschoten, wat doen ze dan met het lijk ? moet dan eerst er een EOD op afkomen om zo'n ding onklaar te maken ?
Ik laat ze ook lekker.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Laat mensen toch lekker, je hebt er geen last van verder en ze voelen zich beter.
Je moet geen agenten gaan uitschelden, nee.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:08 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Toch gebeurt het al op kleine schaal. Wat voor maatstaven ze gebruiken weet ik ook niet precies.
Lijkt me wel. Geen risico's mee nemen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:08 schreef TLC het volgende:
Alle terroristen hadden een bomvest om, maar 1 heeft de politie doodgeschoten, wat doen ze dan met het lijk ? moet dan eerst er een EOD op afkomen om zo'n ding onklaar te maken ?
Dat gebeurt toch ook gewoon? Alleen daar voorkom je blijkbaar niet elke aanslag mee.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Overigens kan je mensen met radicale opvattingen ook gewoon in de gaten houden, in plaats van oppakken. Wel wat minder effectief misschien, maar goed.
Wacht, in die video wordt niks gezegd over die aanslag van gisteren.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
http://www.liveleak.com/view?i=8c7_1447505244
je kunt ook niet alles voorkomen. Dat geld ook voor de invoer van wapens het valt simpelweg niet te voorkomen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch ook gewoon? Alleen daar voorkom je blijkbaar niet elke aanslag mee.
http://www.volkskrant.nl/(...)gen-parijs~a4186308/quote:Duitsland heeft de controle van de grens met Frankrijk verscherpt. De landelijke politie is ingezet bij de grens van de deelstaat Rijnland-Palts. Indien nodig worden alle treinen uit Frankrijk doorzocht, liet een woordvoerder van de nationale politie zaterdag weten.
De politie bij de grens is extra oplettend en wordt voor de nacht van zaterdag op zondag uitgerust met machinegeweren en kogelvrije vesten. Ook staat een helikopter paraat, meldde het ministerie van Binnenlandse Zaken. Er worden daarnaast 'verborgen maatregelen' genomen. Er is geen concreet bewijs voor ophanden zijnde terreuraanslagen.
Het is dan ook de harde waarheid dat zoiets als dit nooit helemaal te voorkomen is.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch ook gewoon? Alleen daar voorkom je blijkbaar niet elke aanslag mee.
Hmm das waar ook. Kutliveleakquote:Op zaterdag 14 november 2015 18:14 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Wacht, in die video wordt niks gezegd over die aanslag van gisteren.
Het is wachten tot zoiets als dit in Duitsland en/of Zweden gebeuren gaat. Einde Schengen en waarschijnlijk einde EU.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:15 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Goh, in Duitsland worden ze nu pas wakker. Ze zouden die Merkel eens moeten afzetten.
quote:Ondanks het verbod om samen te komen, drommen veel mensen in Parijs samen op het Place de la Republique. Dat meldt De Volkskrant. De mensen komen hun medeleven betuigen en leggen bloemen en steken kaarsen aan. De politie vraagt regelmatig aan de mensen om weg te gaan. Sinds het uitroepen van de noodtoestand gisteravond is het in Parijs verboden om samen te komen.
Ook na de aanslagen op Charlie Hebdo in januari dit jaar kwamen vele duizenden mensen samen op het plein om hun medeleven te betuigen. Elders in Frankrijk mogen mensen wel samenkomen om te rouwen. Dat gebeurt dan ook in bijvoorbeeld Montpellier, waar zo'n 2500 man bijeen zijn gekomen.
Daar word ik eerlijk gezegd ook wel een beetje onpasselijk van.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Goh, iedereen op facebook leeft ook weer mee met hun rood wit blauwe profielfoto's.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:17 schreef Molurus het volgende:
[..]
Daar word ik eerlijk gezegd ook wel een beetje onpasselijk van.
Tja. Daar kun je gif op innemen. Je weet nu al dat dit echt de laatste aanslag niet zal zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:16 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is wachten tot zoiets als dit in Duitsland en/of Zweden gebeuren gaat. Einde Schengen en waarschijnlijk einde EU.
..tevens het begin van hele barre tijden.
Tunnelvisie, hè.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:16 schreef Odaiba het volgende:
Ik lees best veel afkeuring van moslims op sociale media. Dus mensen moeten ze ook willen lezen voordat ze hier weer gaan zeuren over dat moslim zich stil houden.
http://www.dumpert.nl/med(...)ingen_volkslied.htmlquote:Op zaterdag 14 november 2015 17:48 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Zullen ze nu in Parijs gaan zingen.....?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |