Serieus?quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:05 schreef YazooW het volgende:
wuuuuuuuut?[ afbeelding ]twitter:L0gg0l twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 15:59:46BREAKING - FRENCH TGV DERAILS NEAR STRASBOURG https://t.co/NZHtJR4Fi2 (via @cmoudadelph) reageer retweet
WTFquote:Op zaterdag 14 november 2015 16:05 schreef YazooW het volgende:
wuuuuuuuut?[ afbeelding ]twitter:L0gg0l twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 15:59:46BREAKING - FRENCH TGV DERAILS NEAR STRASBOURG https://t.co/NZHtJR4Fi2 (via @cmoudadelph) reageer retweet
Oke...quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:07 schreef Infection het volgende:
twitter:Conflicts twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 16:06:15UPDATE: TGV train that derailed was a “test” train. Seems to have no relation to any terror attack. reageer retweet
TGV gaat snelquote:Op zaterdag 14 november 2015 16:05 schreef Infection het volgende:
Ziet er overigens niet best uit. Als die trein vol zit vrees ik vele doden...
Jan Marijnissen welquote:Op zaterdag 14 november 2015 16:04 schreef Nielsch het volgende:
Heeft Appa trouwens al de schuld aan Israël / de CIA gegeven?
Testtrein. Geen passagiers, las ik.quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:04 schreef Intellectueel het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Conflicts twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 16:04:19BREAKING: French TGV derails near Strasbourg, will update if terror related, no indication yet - @cmoudadelph https://t.co/PkjR1tDT0Y reageer retweet
Misschien kan je dan ook beste Arthur daarna bij brengen dat zijn bronnen niet kloppen en dat 72 maagden een doctrine buiten de Koran is, maar goed, ultieme bewijs dat hij er zelf geen kaas van heeft gegeten.quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik trek liever zelf mijn conclusies dan dat deze me opgelegd worden
Maar goed dat er werd 'getest' danquote:Op zaterdag 14 november 2015 16:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Testtrein. Geen passagiers, las ik.
Test misluktquote:Op zaterdag 14 november 2015 16:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Testtrein. Geen passagiers, las ik.
Daar geilen mensen best wel op meestal.quote:
zal ik doen, eerst lezenquote:Op zaterdag 14 november 2015 16:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Misschien kan je dan ook beste Arthur daarna bij brengen dat zijn bronnen niet kloppen en dat 72 maagden een doctrine buiten de Koran is, maar goed, ultieme bewijs dat hij er zelf geen kaas van heeft gegeten.
Godverquote:
Eh, ja?quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:07 schreef WhiteBeard het volgende:
"We are at war with ISIS not wit islam". OK, tussen 1939 en 1945 waren we niet in oorlog met Duitsers, maar met nazis
En áls je dat al zou doen (nooit eerder iets dergelijks gehoord), waarom zou je dat dan juist op een dag als vandaag doen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:07 schreef Etsu het volgende:
Waarom zou je dat doen? Treinen testen? Of gebeurt dat heel vaak?
Aangezien niet voorzien is dat onze economie de komende 10 jaar met 100% of nog meer groeit importeren we met die vluchtelingen mensen die na een tijdje teleurgesteld gaan zijn en radicaliseren. Met andere woorden geen vluchteling er meer in. Opvangen in de regioquote:Op zaterdag 14 november 2015 16:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Juist de vluchtelingen zijn niet het probleem. Het gaat om goed geïntegreerde jongeren die in het land geboren zijn en teleurgesteld zijn geraakt. Zij radicaliseren. Door dit soort acties worden moslims en niet moslims weer tegen elkaar uitgespeeld en radicaliseren er weer een groep goed geïntegreerde moslims. Er moet iets gedaan worden aan de ongelijkheid, dan zullen er minder moslims radicaliseren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |