Volgende ronde nieuwe kansen, altijd prijs.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:00 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Valt mee. Wilde enkel dit in de OP zetten:
[ afbeelding ]
Dan is het niet zo erg dat TS je topic steelt. Had bijna het CIDI gebeld.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:00 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Valt mee. Wilde enkel dit in de OP zetten:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dan is het niet zo erg dat TS je topic steelt. Had bijna het CIDI gebeld.
Het is niet netjes.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:01 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Volgende ronde nieuwe kansen, altijd prijs.
Ik doe ook eens een keer iets met nuance.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:33 schreef Euribob het volgende:
Oké, nooit meer een post voor revisie open laten staan, voor je het weet heeft Pokkelmans hem gejat.
Dit is mijn manifestatie om het racistische kenmerk van de zwarte pieten aan te tonen.quote:
Precies.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:05 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik doe ook eens een keer iets met nuance.
Wat?quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:06 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Dit is mijn manifestatie om het racistische kenmerk van de zwarte pieten aan te tonen.
Waarom werk jij wél? Misschien een betere vraag. Je kan de werkdruk totaal niet handelen.quote:
Verkapte klacht over mijn beperkte beschikbaarheid voor boksen & bieren dit.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:32 schreef Euribob het volgende:
[..]
Waarom werk jij wél? Misschien een betere vraag. Je kan de werkdruk totaal niet handelen.
Niet wanneer je studeert man.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Verkapte klacht over mijn beperkte beschikbaarheid voor boksen & bieren dit.
En werken is goed, dat zou iedereen moeten doen.
Haha. Hahaha. Hahahahahaha.quote:
En dan?quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:42 schreef GSbrder het volgende:
Een beetje intelligente student kan z'n studie in 20-30 uur per week proppen.
"Werken" is voor mij een volledige werkweek van minimaal 30 uur. Bijbaantjes reken ik, vanzelfsprekend, niet mee.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:42 schreef GSbrder het volgende:
Andere dingen doen. Beetje werken, beetje sporten, tweede studie zoeken, wat bestuurs- of commissiewerk.quote:
30 uur is geen volle werkweek.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:45 schreef Euribob het volgende:
[..]
"Werken" is voor mij een volledige werkweek van minimaal 30 uur. Bijbaantjes reken ik, vanzelfsprekend, niet mee.
Euri heeft daarnaast natuurlijk ook veel extra werk van het doen van z'n eigen huishouden, boodschappen, koken, winkelen etc. natuurlijk. Zit ook tijd in.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:42 schreef GSbrder het volgende:
Ik vind dat allesbehalve vanzelfsprekend. Wat zit je toch weer slecht te formuleren.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:45 schreef Euribob het volgende:
[..]
"Werken" is voor mij een volledige werkweek van minimaal 30 uur. Bijbaantjes reken ik, vanzelfsprekend, niet mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |