Ze erkennen toch het probleem van terrorisme? Wat moeten ze dan nog meer van jou erkennen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Heb ik al gezegd. Het probleem erkennen. Hervormers de ruimte geven. Dat soort dingen.
In plaats daarvan trekt men zich terug met een 'it wasn't me' (vrij naar Shaggy).
Komen we wel achter over twee of drie daagjesquote:Op zaterdag 14 november 2015 13:37 schreef Hathor het volgende:
wat ik nu graag zou willen weten is of het hier om lui gaat die al hun hele leven in Frankrijk woonden, of om lieden die met de stroom vluchtelingen mee naar binnen zijn gekomen.
twitter:le_Parisien twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 13:30:50EN DIRECT. Attentats : une voiture avec 4 hommes armés force un barrage dans les Yvelines https://t.co/YB8TcB0tM4 reageer retweet
Tuurlijk!quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:37 schreef Odaiba het volgende:
Wat blijven we toch allemaal rustig in Europa. Gelukkig maar.
Dat het een probleem van islam als religie is. Dat doen ze nu niet, ze claimen dat deze lui geen moslims zijn en de islam misbruiken. Dat is niet het geval.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:38 schreef Igen het volgende:
[..]
Ze erkennen toch het probleem van terrorisme? Wat moeten ze dan nog meer van jou erkennen?
Wat moet hij dan doen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:38 schreef Perrin het volgende:
"Leef je leven en wacht geduldig en rustig op de volgende aanslag"
lijkt me bijzonder onhaalbaar, zeker met al die duizenden mensen die nu Europa in trekken.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:38 schreef Re het volgende:
[..]
indien je geradicaliseerd naar Syrie bent vertrokken en heelhuids weer terug bent gekomen...
er worden mensen gerecruteerd, daar ligt het probleem
wilde je binnen gaan zitten met de deur op het nachtslot?quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:38 schreef Perrin het volgende:
Nou, grenzen sluiten is toch één van de eerste dingen lijkt me.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat moet hij dan doen?
Er is nog nooit een aanslag gepleegd op een zolderkamer, oftewel FOK! is veilig.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:38 schreef Perrin het volgende:
Ja dat wist ik alquote:Op zaterdag 14 november 2015 13:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij smste gister al dat hij intens meeleeft met alle slachtoffers
auto met 4 gewapende mannen doorbreekt (politie?)versperring in Yvelines.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:38 schreef heywoodu het volgende:
Iemand met beter Frans dan Google hier?twitter:le_Parisien twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 13:30:50EN DIRECT. Attentats : une voiture avec 4 hommes armés force un barrage dans les Yvelines https://t.co/YB8TcB0tM4 reageer retweet
Wat wil je anders? Met dit soort zaken kun je simpelweg geen rekening houden (helaas).quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:38 schreef Perrin het volgende:
nee niet onhaalbaar maar er zijn wel mensen nodig om ze er uit te pikkenquote:Op zaterdag 14 november 2015 13:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
lijkt me bijzonder onhaalbaar, zeker met al die duizenden mensen die nu Europa in trekken.
Excuses aanbieden voor de actieve import van een moorddadige sekte zou een aardig begin zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat moet hij dan doen?
Gewoon iedereen zonder geldig paspoort subiet de deur wijzen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:40 schreef Infection het volgende:
Grenscontroles aangescherpt.
Gooi die handel gelijk dicht.
Frankrijk doet het al, dus waarom Nederland niet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:40 schreef Infection het volgende:
Grenscontroles aangescherpt.
Gooi die handel gelijk dicht.
En dan, dan kunnen er geen 'potentiële terroristen' binnenkomen, dan blijven ze wel in Duitsland, als ze er al zijnquote:Op zaterdag 14 november 2015 13:39 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nou, grenzen sluiten is toch één van de eerste dingen lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |