Daarom stond ie daar ookquote:Op zaterdag 14 november 2015 14:16 schreef Puala het volgende:
Haha. Wel jammer weer van ikea. Ik mis een onderdeel op mijn koopjeshoek kast en die leveren ze dus gewoon niet
Wat voor onderdeel? Makkelijk zelf in elkaar te knutselen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:16 schreef Puala het volgende:
Haha. Wel jammer weer van ikea. Ik mis een onderdeel op mijn koopjeshoek kast en die leveren ze dus gewoon niet
Een deel van de achterkant met strips om t in te schuiven. Ik zal wel wat knutselenquote:Op zaterdag 14 november 2015 14:34 schreef Chicolade het volgende:
[..]
Wat voor onderdeel? Makkelijk zelf in elkaar te knutselen?
Dat kun jij vastquote:Op zaterdag 14 november 2015 14:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Een deel van de achterkant met strips om t in te schuiven. Ik zal wel wat knutselen
Dat gaat je vast lukken !quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Een deel van de achterkant met strips om t in te schuiven. Ik zal wel wat knutselen
De hele achterkant mag vervangen. T past niet. *zucht*quote:
quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:56 schreef bluemoon23 het volgende:
RVS frame gemaakt voor de buren waar een bedrijfsnaambordje in komt,
[ link | afbeelding ]
Close upje.
[ link | afbeelding ]
welke kast en welk onderdeel? Misschien kunnen we meezoeken in de bakken in de koopjeshoekquote:Op zaterdag 14 november 2015 14:16 schreef Puala het volgende:
Lief, maar dat hoeft niet. De andere delen passen ook niet dus ik ga zelf aan de knutselquote:Op zaterdag 14 november 2015 19:25 schreef Saisai het volgende:
[..]
welke kast en welk onderdeel? Misschien kunnen we meezoeken in de bakken in de koopjeshoek
wow, nice. Tig gelast?quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:56 schreef bluemoon23 het volgende:
RVS frame gemaakt voor de buren waar een bedrijfsnaambordje in komt,
[ link | afbeelding ]
Close upje.
[ link | afbeelding ]
Ja, Tig gelastquote:
potlood kopen bij de Ikeaquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:14 schreef derLudolf het volgende:
Over IKEA gesproken, ik ben vanmiddag vergeten een timmermanspotlood te kopen. Is geen tien cm meer van over
Ja het TV aanbod op zaterdag is toch dramatisch, en nu is de hele programmering ook nog omgegooid dus De Quiz zal er ook niet opkomen vanwege het journaal...quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:22 schreef FranticDJ het volgende:
Beetje aan t freubelen met de arduino. Leuk spul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |