abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157539524
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:07 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Planning loopt wel eens mis.
pi_157539526
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Waren dit niet mensen die van buiten Franse grenzen zijn gekomen? Dan heb je dus geen reet aan wat die imams binnenlands zeggen, die hebben er niets mee te maken.
Dat weten we allemaal nog niet.
Hier schreef Maver24:
Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool
Hier schreef Roypsv:
stoer, kom hierdan beuk ik je gezicht naar de tering
  zaterdag 14 november 2015 @ 10:09:48 #78
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_157539531
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:07 schreef RAVW het volgende:
Word het nu niet eens tijd dat de het moslim geloof behandelt gaat worden als terroristische organisatie?
Nee, wel als sekte.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zaterdag 14 november 2015 @ 10:10:06 #79
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_157539533
Ik vind het overigens ook oprecht kut voor al die moslims die wél gewoon hun geloof uitdragen op de juiste manier zoals de Koran het voorschrijft. Dit soort groeperingen die in naam van een geloof dergelijke barbaarse aanslagen plegen, zit je lekker mee als gelovige.

Zag ze vanmorgen alweer angstig bekeken worden en anderen zichzelf zien verdedigen en (vast voor de zoveelste keer) uitleggen dat zij hier echt op tegen zijn en het veroordelen. :{
pi_157539534
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:07 schreef Ceberut het volgende:

[..]

:')

Je weet dat de meeste slachtoffers van IS, moslims zijn?

Hoe achterlijk kun je zijn.
* Sjiitische moslims.

Fixed that. Ze worden gesteund door hun salafistische vriendjes waar verrassend genoeg weinig doden vallen.
pi_157539536
We zijn in oorlog met het Salafisme en dat gaat voorlopig niet stoppen. Ik ben 32 en mocht ik doodgaan op m'n 85ste dan zullen we helaas nog steeds deze oorlog voeren.
PWBF
  zaterdag 14 november 2015 @ 10:10:18 #82
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_157539537
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:07 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het is niet een Nederlandse kwestie alleen. Ik zie niet in waarom we niet in een zeer brede coalitie, bestaande uit Islamitische en Westerse landen grondtroepen kunnen inzetten om IS te verdrijven?
Niet mogelijk denk ik de EU intern is daar al veel te veel verdeeld voor. De huidige vluchtelingen crisis is daar al een mooi voorbeeld van.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_157539540
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:08 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dat is zeker waar. En als hij de Eiffeltoren opgeblazen had waardoor ie mooi instortte, had hij nog meer media-aandacht gehad. Maar dat is niet mogrlijk want die is te streng bewaakt, net als het niet mogelijk is met explosieven op de tribune te komen
True.
Hier schreef Maver24:
Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool
Hier schreef Roypsv:
stoer, kom hierdan beuk ik je gezicht naar de tering
  zaterdag 14 november 2015 @ 10:10:46 #84
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_157539544
Deze shitzooi was nooit gekomen als we ons nooit hadden bemoeid met al die ellendelingen daar.
Ik zeg altijd, het midden oosten heeft dictatuur nodig om te functioneren. En nu blijkt dat ze daar dictatuur nodig hebben om de rest van de wereld niet tot last te zijn.

Hopelijk trekt het westen hier een les uit, ipv. dat we als een ezel voor de 854ste keer tegen die betonnen muur aan stoten.
pi_157539546
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Waren dit niet mensen die van buiten Franse grenzen zijn gekomen? Dan heb je dus geen reet aan wat die imams binnenlands zeggen, die hebben er niets mee te maken.
Dat is de vraag dus. Het kan ook zijn dat er een aantal binnenlands waren en een aantal buitenlands. Het kan ook zijn dat ze uit verschillende delen van Europa kwamen. Voertaal hoeft niet per se Frans te zijn, kan ook Arabisch/Engels zijn. Dat is het "voordeel" van vrij verkeer. Waar je geradicaliseerd wordt, maakt niet uit, voor een aanslag kun je vrij rondreizen.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_157539551
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:08 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Waarom zou je dat geloof dan nog willen aanhangen?
Kan je dat zelf niet bedenken? Omdat er meer dan een miljard moslims niets met de IS te maken heeft en te maken wil hebben.
pi_157539553
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:05 schreef Gerolsteiner het volgende:
Goed, we weten verder nog amper wie de daders waren.
Ik zet mijn geld op mensen die al langer in het vizier stonden van de Franse inlichtingendiensten. Mensen die in Frankrijk zijn opgegroeid. En ook daar les hebben gekregen in de gewelddadige ideologie die ze volgen. Grote kans dat ze onder toeziend oog van de Fransen naar Syrië zijn afgereisd en daar tientallen onschuldige mensen vermoord hebben. Vervolgens zijn ze teruggekeeed nasr Frankrijk.

Dat is dan ook de essentie van al die aanslagen. Zolang deze gekken in Syrie of Irak rondlopen is Frankrijk alleen maar blij. Maar wanneer ze terugkomen en in Frankrijk iets doen zijn het opeens terroristen.
  zaterdag 14 november 2015 @ 10:11:26 #88
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_157539554
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:08 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

Wacht wat? _O-
Ben het met je eens dat de reactie uit de moslimgemeenschap heel wat beter en harder kan zijn in plaats van altijd maar 'ja, maar... ' maar dit gaat wel erg ver imo.
daarom was het ook een vraag , omdat als ik een motorclub wil oprichten dan staat er gelijk een hele politiemacht voor de deur en ook krijg ik nergens een clubhuis omdat er van uit gegaan word dat ik dan dingen doet de de wet overtreed , maar groepen die aanslagen plegen , worden eigenlijk niet aangepakt en hebben te vaak vrij spel
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  zaterdag 14 november 2015 @ 10:11:40 #89
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_157539556
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:10 schreef bleiblei het volgende:
Deze shitzooi was nooit gekomen als we ons nooit hadden bemoeid met al die ellendelingen daar.
Ik zeg altijd, het midden oosten heeft dictatuur nodig om te functioneren. En nu blijkt dat ze daar dictatuur nodig hebben om de rest van de wereld niet tot last te zijn.

Hopelijk trekt het westen hier een les uit, ipv. dat we als een ezel voor de 854ste keer tegen die betonnen muur aan stoten.
Deze shit hole was groter geweest als we ons niet hadden bemoeid.
pi_157539559
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:11 schreef RAVW het volgende:

[..]

daarom was het ook een vraag , omdat als ik een motorclub wil oprichten dan staat er gelijk een hele politiemacht voor de deur en ook krijg ik nergens een clubhuis omdat er van uit gegaan word dat ik dan dingen doet de de wet overtreed , maar groepen die aanslagen plegen , worden eigenlijk niet aangepakt en hebben te vaak vrij spel
:')

Te dom voor woorden.
  zaterdag 14 november 2015 @ 10:12:09 #91
165633 eriksd
The grand facade...
pi_157539560
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:11 schreef xzaz het volgende:

[..]

Werkelijk?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_157539563
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:04 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je ziet een aantal belangrijke zaken over het hoofd. De geschiedenis van Frankrijk met een aantal islamitische landen (als voormalig kolonisator). Frankrijk kent al een redelijk turbulente historie als het gaat om aanslagen of periodes van onrust 'komend van buitenaf'. Dat heeft een bepaalde rol in de vatbaarheid van de jeugd aldaar voor terreur.

Het idee is dat terroristen verder niet tot amper in de moskee komen. Neemt niet weg dat ik het met je eens ben dat buitenlandse financiële geldschieters in de gaten gehouden moeten worden. Dat helpt echter niet tegen terreur an sich.
Ik zie niks over het hoofd; Frankrijk's koloniale geschiedenis is mij zeer wel bekend.

Ook is het weinig relevant dat veel terroristen niet tot weinig in moskeeën komen; relevant is dat er een categorie van moskeeën is die een voedingsbodem voor de vijandige houding ten opzichte van de 'westerse maatschappij' vormt. Je maakt de stapjes naar de stad ingaan met een automatisch wapen steeds kleiner. Daar iets aan doen neemt niet alle risico's weg, maar je maakt het voor iedereen wel een stuk makkelijker om de oorzaken aan te gaan pakken.
pi_157539565
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:05 schreef Gerolsteiner het volgende:
Goed, we weten verder nog amper wie de daders waren.
Vast een stel ongelukkige losers die gelokt zijn met het idee iets te kunnen doen voor de Islam. Daarnaast lokt de hemel ook hmmmm.

Verschil blijft: wij zijn bang om dood te gaan, zij omhelzen de dood.
pi_157539566
quote:
17s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:10 schreef Lastpost het volgende:
Ik vind het overigens ook oprecht kut voor al die moslims die wél gewoon hun geloof uitdragen op de juiste manier zoals de Koran het voorschrijft. Dit soort groeperingen die in naam van een geloof dergelijke barbaarse aanslagen plegen, zit je lekker mee als gelovige.

Zag ze vanmorgen alweer angstig bekeken worden en anderen zichzelf zien verdedigen en (vast voor de zoveelste keer) uitleggen dat zij hier echt op tegen zijn en het veroordelen. :{
Waar zag je dat?
pi_157539570
Duitsland - Nederland mogelijk afgelast na terreur in Parijs

De Duitse bond overweegt om de vriendschappelijke interland tussen Duitsland en Nederland af te gelasten na de gebeurtenissen in Parijs. Dat meldt Sport1.de zaterdagochtend.

De Duitse selectie verbleef na Frankrijk - Duitsland de nacht uit veiligheidsoverwegingen in het stadion. Van daaruit vertrok de selectie zaterdagmorgen direct naar het vliegveld en niet meer terug naar het hotel. De spelers zouden al hebben aangegeven dinsdag niet te willen spelen

DAT KAN ER OOK NOG WEL BIJ
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_157539574
quote:

[..]

Direct gevolg van de bemoeienis gedurende de 'Arabische lente'.
pi_157539575
quote:

[..]

Mwah, dat valt te betwijfelen.

Assad had na de eerste protesten net zo goed z'n vaders voorbeeld kunnen volgen en wat dorpen in oost Syrië (waar nu IS de macht heeft) compleet uitgeroeid. Nee dat is niet mooi, de wereld is dan ook niet mooi.
Naturheilmittel
pi_157539576
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:10 schreef bleiblei het volgende:

Wat is niet bemoeien? Waar is dat begonnen dan? Irak-oorlog? Stichting Israël? Kruisvaarderstochten?
pi_157539579
quote:

Het lijkt me verschrikkelijk om in deze tijd een normale moslim te zijn. :{
  zaterdag 14 november 2015 @ 10:13:39 #100
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_157539580
quote:

Deels eigen schuld. Hoewel de meeste moslims niet extremistisch zijn, zijn ze wel extreem conservatief. De scheidslijn extremistisch en conservatief is klein.

Moslims zouden zich hard moeten maken voor een progressieve islam, maar dat doet niemand. De denkbeelden van veel moslims staan gewoon haaks op de vrije Westerse samenleving.
Ten percent faster with a sturdier frame
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')