Man/vrouw-discussies zijn niet relevant in deze situatie.quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:32 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Wat een kul argument. Ben je Hannie Schaft vergeten? Die deed net zo makkelijk mee met de mannetjes. Al kan ik mij voorstellen dat zij uit een beter hout gesneden was dan jij. /:
Ik ook. In de regio.quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:33 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Ik ben 100% voorstander van het opvangen van vluchtelingen.
Dat geldt in principe voor een ieder die de islam aanhangt.quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:31 schreef Infection het volgende:
[..]
Deze mensen zouden per direct afgevoerd moeten worden naar een TBS-kliniek.
Daar is nooit voor gestemd.quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:33 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Ik ben 100% voorstander van het opvangen van vluchtelingen.
En daar moeten wij voor boeten? man man man moet haast jankenquote:Op zaterdag 14 november 2015 03:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze hebben geen geld, ze hebben alles achter moeten laten, als we alle grenzen dichtgooien dan laten we ze gewoon wegrotten.
Die moeten terug naar het land van herkomst.quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:34 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dat geldt in principe voor een ieder die de islam aanhangt.
Totdat jij het bent en wij vluchten uit Nederland na een overstroming. Eens kijken hoe snel je dan van mening veranderd en alle hulp wilt.quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:32 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ja zo zielig![]()
(geen boodschap aan, is niet onze verantwoordelijkheid, behoud van Europa is belangrijker dan hun welzijn).
Juist wel, want waarom voelen altijd mannen de behoefte om te schieten? Misschien tijd om daar eens naar te kijken.quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:33 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Man/vrouw-discussies zijn niet relevant in deze situatie.
Misschien niet alle 200 maar als ik een dochter had gehad dan zou ik me toch een stuk geruster voelen als ze naar het PVV-feestje ging ipv het moslimfeestje.quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:32 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Die worden alle 200 verkracht.
Dan worden we opgevangen door de buurlanden, zoals het hoort.quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Totdat jij het bent en wij vluchten uit Nederland na een overstroming. Eens kijken hoe snel je dan van mening veranderd en alle hulp wilt.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:31 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Organiseer een feestje met 500 20-jarige mannelijke PVV'ers en 200 leuke meisjes. Wat gebeurt er?
Organiseer een feestje met 500 20-jarige mannelijke moslims en 200 leuke meisjes. Wat gebeurt er?
De vrouwen zitten in een andere kamer![]()
Een Nederlandse metroman die vaker voor de spiegel staat dan ik, meh.quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:32 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Meh, vrouwen moeten ons gewoon meer laten neuken zodat we die energie elders kwijtkunnen.
Nee.quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:34 schreef maryen65 het volgende:
[..]
En daar moeten wij voor boeten? man man man moet haast janken
Dat zijn die piemels waar wij niks mee doen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:35 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Juist wel, want waarom voelen altijd mannen de behoefte om te schieten? Misschien tijd om daar eens naar te kijken.
Zou jij niet gewoon ook eens in de weekenden gaan werken om die mensen op te vangen? En wifi is te traag in de opvang centra, dus fix dat ook gelijk evenquote:Op zaterdag 14 november 2015 03:34 schreef maryen65 het volgende:
[..]
En daar moeten wij voor boeten? man man man moet haast janken
We kunnen nou eenmaal niet alle problemen oplossen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee.
Maar dat is het moeilijke. Voor vele is het onmenselijk om die mensen daar voor dood achter te laten terwijl je iets, al is het maar weinig, kan doen.
Als mijn land in oorlog is vlucht ik naar een buurland met dezelde wormen en maden als ikzelf. Ik ga niet 10.000km lopen en laat mijn kinderen achterquote:Op zaterdag 14 november 2015 03:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee.
Maar dat is het moeilijke. Voor vele is het onmenselijk om die mensen daar voor dood achter te laten terwijl je iets, al is het maar weinig, kan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |