Islamitisch? Is dat een nieuwe taalquote:Op zaterdag 14 november 2015 03:08 schreef WhateverWhatever het volgende:
ik zie de parodie nu al voor mij op Lucky TV: Kenny B met aanslagen in Parijs.... praat Islamitisch met me, even Islamitisch met mij, jala jal Alluha Akbar...
Wanneer dringt het eens tot jouw botte harses en die van je geloofsgenoten door DAT IK DE KORAN NIET WIL LEZEN. In geen 300 jaar ga ik dat boek lezen. Flikker op met je bekeringspoging.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:53 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
[..]
Zelf de koran gelezen inclusief hadeeth (Of een vertaling natuurlijk) of neem je dit ook gewoon klakkeloos over van "betrouwbare bronnen"?
[..]
Gelukkig woon, en ben ik getogen in Nederland. In Nederland hebben we namelijk een grondwet waarin staat dat iedere Nederlander het recht heeft om vrij te zijn in het kiezen van een godsdienst en levensovertuiging
Dat is toch onze reptilian friend?quote:
Nee, sorry. Samen met Alex Jones is dat een van de gekkies waarvan ik de video's niet eens meer een kans geef.quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:08 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Rare gast hé die man.. vond hem hier wel ijzersterk al heb ik er niets mee maar als je bereid bent het stuk te bekijken?
99% .. leuk uit de duim gezogen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:06 schreef deadprez het volgende:
Zullen we ons anders gewoon beperken tot deze walgelijke aanslag en de daders daarvan en even in gedachten houden dat 99% van de moslims hier helemaal niets mee te maken heeft?
quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:08 schreef defokkingfoker het volgende:
[ afbeelding ]
San Fransisco stadium shows solidarity with Paris
Laat mij met rust om 3:10 met je ik wijs je op je taalfoutquote:Op zaterdag 14 november 2015 03:09 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Islamitisch? Is dat een nieuwe taal
Dat denk je..? Gebaseerd op wat?quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:08 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Denk niet dat wij haat hebben richting de Moslims...denk wel dat zij haat hebben richting ons
Vandaar je gesloten mind!quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, sorry. Samen met Alex Jones is dat een van de gekkies waarvan ik de video's niet eens meer een kans geef.
Vanaf nu neem ik een andere, minder begripvolle houding aan ten aanzien van de islam. Die beperkt zich niet alleen meer tot radicalen en extremisten, maar ook tot zogenaamd "gematigde" mensen, die desondanks deze haatreligie omarmen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En wat ga je nu doen nu je grens bereikt is?
Jij vindt dat "ze" goed geïntegreerd zijn in onze samenleving?quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:07 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Zolang ze onze normen en waarden naleven vindt ik dat niet zo'n probleem
9/11?quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:09 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Dat denk je..? Gebaseerd op wat?
Dat onze regering zich bemoeit met hun landen en samenwerkt met Amerika die uit is op olie...quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:09 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Dat denk je..? Gebaseerd op wat?
Goed idee en mee eens.quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:06 schreef deadprez het volgende:
Zullen we ons anders gewoon beperken tot deze walgelijke aanslag en de daders daarvan en even in gedachten houden dat 99% van de moslims hier helemaal niets mee te maken heeft?
Voor de goede orde, om misverstanden te voorkomen: ik spreek hier niet namens de FP, maar namens mezelf.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:55 schreef Infection het volgende:
Ik ben blij dat er in ieder geval nog mensen zijn die de waarheid over de islam boven tafel durven te brengen. Dat de FP hier aan mee doet vind ik een goed initiatief. Het komt tegenwoordig steeds minder voor als je kijkt naar de reguliere media. Tegenwoordig verzuipen die in linkse en pro-islamitische propaganda.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vanaf nu neem ik een andere, minder begripvolle houding aan ten aanzien van de islam. Die beperkt zich niet alleen meer tot radicalen en extremisten, maar ook tot zogenaamd "gematigde" mensen, die desondanks deze haatreligie omarmen.
En dat is nou juist het probleem dat een meerderheid SCHIJT heeft aan onze normen en waarden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:07 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Zolang ze onze normen en waarden naleven vindt ik dat niet zo'n probleem
Dat is volkomen terecht en is iets dat vele anderen realisten ook al jaren geleden zijn gaan doen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vanaf nu neem ik een andere, minder begripvolle houding aan ten aanzien van de islam. Die beperkt zich niet alleen meer tot radicalen en extremisten, maar ook tot zogenaamd "gematigde" mensen, die desondanks deze haatreligie omarmen.
Wat boeit dat?quote:
Zolang ze zich maar aan onze wetten houden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:11 schreef Divje het volgende:
[..]
En dat is nou juist het probleem dat een meerderheid SCHIJT heeft aan onze normen en waarden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |