Ja dat hoorde ik ook. Ben alleen een beetje het complete plaatje kwijt. En het lijkt na bestorming theater nu wel 'rustig' te zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hollande verwacht nog meer hoorde ik.
ik blijf dan ook op veilige afstand van het westen van nederlandquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:21 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
De kans dat het hier gebeurd is dan ook substantieel. Dat betekent dat de veiligheidsdienst er niet zo van opkijkt als er hier ook een malloot zich opblaast.
bi-fucking-zar jaquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:17 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
140 doden in totaal. Bi-zar
Vooralsnog blijft het op substantieelquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:22 schreef Perrin het volgende:
Zou ons terreurdreigings-niveau naar kritiek gaan?
Nee, want er is niks aan de hand hier.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:22 schreef Perrin het volgende:
Zou ons terreurdreigings-niveau naar 'kritiek' gaan?
Ziekquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:20 schreef Morendo het volgende:
[..]
I like your style. Wel onder een vrouwelijk lijk natuurlijk. Dan kun je tussendoor nog een beetje voelen.
Wtf, zieke gastquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:21 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ben benieuwd awnneer de burgeroorlogen starten waar onschuldige moslims uit hun huizen worden gesleurd en vermoord worden..
Eerst 39, daarna +/- 100.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:21 schreef Infection het volgende:
Die 100 doden zijn overigens alleen al in de concertzaal. Het totale dodental zal wel ergens rond de 200 liggen dus.
Die zien het Europese kalifaat al helemaal voor zich.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:21 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ah, de kleurlingen lachen.
[ afbeelding ]
Dat is inderdaad wat hij stelt: omdat er een afkeer tegen deze groepen is gaan bepaalde debielen die ook tot die groepen behoren tot het uiterste.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:16 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Oorzaak -> gevolg. Maar goed dat hij iig begrijpt dat het geen natuurramp is
72 maagden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:22 schreef Infection het volgende:
[..]
Die zien het Europese kalifaat al helemaal voor zich.
Ik zeg alleen dat RTL zegt dat de politie zegt dat de media zegt... omdát RTL zegt dat de politie zegt dat de media zegt...quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
Dat zou van de omgekeerde wereld zijn, denk je niet?
Mensen zijn niet altijd uit op het beter maken van de wereld. Dat blijkt ook wel in dit topic.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:21 schreef ems. het volgende:
Ja jongens, ze hebben ze allemaal zelf gecreëerd die stinkamerikanen. Ik zou immers ook mezelf opblazen ten midden van zoveel mogelijk burgerslachtoffers uit wraak, want dat zou alles beter maken.
quote:
Nee, ik snap de verwarring omdat ze zich ook die naam aanmaten als dat opportuun was. Maar ISIS was toch echt een losstaande organisatie, sinds begin jaren '00. Ruim voor het aantreden van Obama.quote:
Vooralsnog blijft het op hetzelfde niveauquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:22 schreef Perrin het volgende:
Zou ons terreurdreigings-niveau naar 'kritiek' gaan?
Frankrijk heeft nogal veel moslims.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:21 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Frankrijk is nogal actief in het buitenland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |