quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
NOS heeft nooit nieuwe beelden. Die screenen eerst alles op content zodat er geen anti-moslim geluiden bijzitten.
Die angst is ook volkomen terecht. Aanslagen gaan gewoon komen in Nederland.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:31 schreef Onnoman het volgende:
Weet je wat realistisch is? Dat u morgen door een station loopt tijdens de spits en iemand gaat met mitrailleurs schieten
Ik vind utrecht centraal daar de ideale locatie voor... ik ben bang
Kun je nagaan wat de nabestaanden voelen... LB wat jij voelt zeg...quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:31 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook, wordt ook een beetje misselijk van alle beelden en doden.
meh, ze moeten onpartijdig blijven als nieuws..quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
NOS heeft nooit nieuwe beelden. Die screenen eerst alles op content zodat er geen anti-moslim geluiden bijzitten.
NOS is al een uur aan het herhalen, daar heb je ook weinig aan.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:33 schreef Kwaliteit het volgende:
RTL Z, pfff... hebben ze 24 uurs kanaal, stoppen ze ermee!!!
Wat een lambal, lichten van de eiffel toren gaan elke nacht uit.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:28 schreef defokkingfoker het volgende:
twitter:IntelNFL twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 01:24:28Eiffel Tower's lights go out in memory of those killed in #Paris https://t.co/LUyqGjBWBK reageer retweet
twitter:NewsThisSecond twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 01:25:41#Breaking Belgium has closed all borders - EuroNews reageer retweet
Ik moet zeggen dat het mij altijd wel verbaasd hoe weinig slachtoffers ervallen. Vandaag is dan nog best succesvol denk ik dan. Ik ben er niet blij mee, maar soms hoor je dan 16 doden, dan denk ik .. nou.. dat is niet veel.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:33 schreef Tweek het volgende:
[..]
Als je toch een aanslag moet plegen, je kan zelfs te laat komen en nog steeds zo'n 1000 mensen kapot maken.
Wel met nukes.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:34 schreef Odaiba het volgende:
We zouden ons hele oorlogsappenraat eens op hun los moeten laten, blijft er geen kakkerlak meer overeind!
Je komt niet zomaar in beeld bij de veiligheidsdiensten. Daar moet je echt wel wat voor doen hoor. En let op, dit ga je (over)morgen horenquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:31 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Lastig. Natuurlijk wil je dit soort dingen voorkomen. Maar je moet dit soort zaken ook niet gaan gebruiken om de rechtsstaat en democratie af te breken. Dat is juist wat ons onderscheid van dergelijke apenlanden. Halen we dat weg wat blijft er dan uiteindelijk over van ons?
quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:28 schreef Geralt het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, maar dit was wel pretty intens zegmaar. En dat is een understatement.
Je bent de 70e die dat postquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:34 schreef eQuaL het volgende:
Belgie ook grenzen dicht nu.twitter:NewsThisSecond twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 01:25:41#Breaking Belgium has closed all borders - EuroNews reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |